Ik hoor anders vaker 'tering' en 'tyfus' dan 'kanker'. Ik heb er iemand aan verloren, en nu is een vriendin van me dood aan het gaan ervan, maar ik maak er ook geen probleem van.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee maar "niet nader te noemen woord" lijden meer mensen aan en wordt ook vader gebruikt dan dat
fixedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het woord tering wordt al lang niet meer gebruikt om een ziekte aan te duiden. daar heb je tegenwoordig TBC voor. En tyfus komt in Nederland zelden voor. -knip- is daarentegen één van de belangrijkste dooszoorzaken.
denken dat ik dit echt meenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wist niet hoe je met een meisje moest praten weet je nog
quote:
Tja voor ieder is het anders een kan er mee leven de ander nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor anders vaker 'tering' en 'tyfus' dan 'kanker'. Ik heb er iemand aan verloren, en nu is een vriendin van me dood aan het gaan ervan, maar ik maak er ook geen probleem van.
Dus dat jij er geen probleem van maakt moet dus betekenen dat andere mensen er niet mee mogen zitten als ze het een kutwoord vinden om een of andere reden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor anders vaker 'tering' en 'tyfus' dan 'kanker'. Ik heb er iemand aan verloren, en nu is een vriendin van me dood aan het gaan ervan, maar ik maak er ook geen probleem van.
Ik gebruikte dat woord in de juiste context. Dus censureren heeft dan geen zin.quote:
Altijd die kanker discussie... Je kan er niks aan doen, mensen blijven ermee schelden, zelf heb ik er ook geen goede herinneringen aan. Iemand uit mijn hockeyteam, mijn oom, mijn buurvrouw en mijn beste vriend een jaar geleden. En ja, dat is zwaar. Maar zelf vind ik dat sommige mensen er inderdaad een te groot probleem van maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik las TBSquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het woord tering wordt al lang niet meer gebruikt om een ziekte aan te duiden. daar heb je tegenwoordig TBC voor. En tyfus komt in Nederland zelden voor. kanker is daarentegen één van de belangrijkste dooszoorzaken.
Ja, en honkey schold er mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat woord in de juiste context. Dus censureren heeft dan geen zin.
Ik schold niet met kankerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, en honkey schold er mee?Zelfde situatie en beledigend.
Als hij het leuk vind om zo genoemd te worden is oke maar ga er dan niet mee lopen leurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Lullige typo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik las TBS
dooszoorzaken?
Dat klopt. Maar ik zie het probleem nog steeds niet, misschien ben ik er te autistisch voor ofzo.
Deed ie niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als hij het leuk vind om zo genoemd te worden is oke maar ga er dan niet mee lopen leuren
Ik vind't niet leuk om zo genoemd te worden, maar het gebeurt wel zo, en dat geef ik gewoon toe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als hij het leuk vind om zo genoemd te worden is oke maar ga er dan niet mee lopen leuren
Op alle slakjes zout leggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
post het dan niet 3x als een iemand er mee zitquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind't niet leuk om zo genoemd te worden, maar het gebeurt wel zo, en dat geef ik gewoon toe.
Nee, ik snap de commotie eromheen niet. Het is een woord, geen doodsverwensing oid. Niet mijn woorden uit verband rukken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus dat jij er geen probleem van maakt moet dus betekenen dat andere mensen er niet mee mogen zitten als ze het een kutwoord vinden om een of andere reden?
hypocrietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op alle slakjes zout leggen
Op dat moment had ik niet door dat je er mee zat, ik dacht gewoon dat je aardig wilde doen door mij niet zo te noemen... Foutje van mijn kantquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
post het dan niet 3x als een iemand er mee zit
Oke het is wel klaar nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op dat moment had ik niet door dat je er mee zat, ik dacht gewoon dat je aardig wilde doen door mij niet zo te noemen... Foutje van mijn kant
Ik maak me er ook weleens schuldig aan, maar alleen als ik echt pissed ben. Zoals je wel gemerkt had vorige week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lullige typo.
Als iemand met kanker gaat schelden, dan gaat het bij mij de ene oor in en de andere uit. Ik maak me er zelf ook weleens schuldig aan, maar dan alleen als ik erg boos ben. Maar dit is een persoonlijke kwestie
Nu ben ik hypocriet? Ik legde mijn opvatting uit. En kanker is een doodnormaal woord, mits het in de juiste context wordt gebruikt. Dus als ik dat woord op deze manier wil gebruiken, dan doe ik dat.quote:
Ja maar jullie willen maar niet stoppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja het is wel duidelijk nu OV
Mag ik ernaast?quote:
quote:
Dude, je tript. Ga blowen ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Oceanview het volgende:
STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!
Wat is dat blowen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dude, je tript. Ga blowen ofzo.
Wat lief.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij gaat vroeg slapen en zijn incontinentieluier aan het verwisselen.
o wee als je dat doet waar ik bij benquote:
wat je meppen in de zak?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
o wee als je dat doet waar ik bij ben
Dat is iets voor negers geloof ik.quote:
ben ik een neger?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is iets voor negers geloof ik.
Dan heb je gewoon ruzie.quote:
nee, zij kweken en verkopen het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is iets voor negers geloof ik.
Iemand probeert op afstand mijn draadloos te maken.quote:
Ja, ik had er niet veel aan, info die ik al wist, toch bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had jij mijn PM trouwens nog gelezen?
Weet ik niet. Pics?quote:
Oke ik stuur je straks wel meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, ik had er niet veel aan, info die ik al wist, toch bedankt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik stuur je straks wel meer
Ja maar wat rookt Snoop dan?quote:
Poep.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar wat rookt Snoop dan?
Geweldig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een ideetje maar dat zet ik er ook in
Dat is geen gewone neger, hij is een pimp. Hoger niveau.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar wat rookt Snoop dan?
Snoop hoog niveau?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is gewone neger, hij is een pimp. Hoger niveau.
De eerste happer is binnenquote:
Whatever floats ur boat.quote:
Jij hebt een blowhoofdquote:
Beter dit dan poep omdraaien.quote:
Ik heb heul geen bootquote:
Ahh, dat verklaart het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is geen gewone neger, hij is een pimp. Hoger niveau.
truequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Beter dit dan poep omdraaien.
[..]
Ik heb heul geen boot![]()
Ik wel, bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Beter dit dan poep omdraaien.
[..]
Ik heb heul geen boot![]()
Ik wil slapen. En thee.quote:
Jij zit dichterbij mijn ouders dan ik hoor.quote:
Dus ik mag het stelen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zit dichterbij mijn ouders dan ik hoor.
Zal ik vanavond samen met jou slapen?quote:
Als je verkouden wilt worden..graagquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zal ik vanavond samen met jou slapen?
Dat ben ik toch al, dus boeiendquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je verkouden wilt worden..graag
Ja hoor. Er moet wel een nieuwe breekpen in de motor.quote:
nou kom er maar bij danquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al, dus boeiend
Goed planquote:
Oh, mijn vriend kan dat vast wel fixen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoor. Er moet wel een nieuwe breekpen in de motor.
Kan PD geen boxer aan doen met cup a soup erop?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef L.no het volgende:
Hier, wat soep voor je CC om beter te worden.
[ afbeelding ]
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan PD geen boxer aan doen met cup a soup erop?
Van mij mag dat wel hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan PD geen boxer aan doen met cup a soup erop?
Hehehe is goed hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die koop ik voor je voor kerst
kerst,... nee laat maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe is goed hoorBen op 2e kerstdag toch bij je
?quote:
Oooh dat wat jij wil is ook goed hoorquote:
ja tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oooh dat wat jij wil is ook goed hoor
Hehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja tochin je adamskostuum
Vast wel. Zo'n ding kost 2,- ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, mijn vriend kan dat vast wel fixen.
mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast wel. Zo'n ding kost 2,- ofzo.
ja best vreemd voor rond 22:00quote:
ja he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
pfoe best vermoeiend computeren
ja ik moet MSN en FOK! bijhouden, dat kan een mens met een leven niet eensquote:
Nou, ik ben ook even in de kroeg geweest om iets te drinkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoe lang doe je over een pizza
Ja dat zei je er niet bij hequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook even in de kroeg geweest om iets te drinken
Komt soms zo negatief over. Alsof ik een alcoholist ben enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij he
Uiteindelijk heb je het alsnog gezegd dus wat boeit hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt soms zo negatief over. Alsof ik een alcoholist ben enzo
Maar in een ontkennende manierquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je het alsnog gezegd dus wat boeit het
Primaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alles Oke met jou?
[..]
oh,...nou vooruit
quote:
Hoi?quote:
Hoiquote:
quote:
quote:
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Hey L.No, als je niet naar DD en 36CF gaat, we zien elkaar toch wel met Frisian Metal night?![]()
Nope sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier verstand van FL Studio 9?
Kerstavond.quote:
Nee alleen van vrouwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier verstand van FL Studio 9?
Oh, dan kan het misschien wel. Even navragen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kerstavond.Sowieso elk jaar met kerstavond.
Omdat ze ijdel zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zitten ze steeds aan hun haar?
Ik heb een Jillz boxerquote:
Hoi, ik ken jou nog niet.quote:
Lieg niet, vent.quote:
Doei leavequote:
Jij kent mijn persoonlijke leven?quote:
Ciderquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een appeldrankje met alcohol ofzo, het smaakt iig naar appel
Soort van cider dus ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een appeldrankje met alcohol ofzo, het smaakt iig naar appel
Hai schatquote:
Dit klinkt eng.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
Lang verhaal en nu geen tijd. Komt morgne
Sterkte kerelquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft keelpijn. Zoals gewoonlijk
Vertel het in 10 woordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
Lang verhaal en nu geen tijd. Komt morgne
join the club.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
ik wil ook wat ik heb ook keelpijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
join the club.
Ik eet nu ijs. Ik heb nog genoeg in de vriezer, wil je wat?
Nee. Maar hoe kan je als vent zijnde vrouwen nou begrijpen, als ik het niet eens doe?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij kent mijn persoonlijke leven?
Is goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil ook wat ik heb ook keelpijn
Graagquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
join the club.
Ik eet nu ijs. Ik heb nog genoeg in de vriezer, wil je wat?
Begrijpen doe ik ze wel.. mits ze niet al te moeilijk doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe kan je als vent zijnde vrouwen nou begrijpen, als ik het niet eens doe?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik ze wel.. mits ze niet al te moeilijk doen
Niet ersntig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
je maakt me nieuwsgierig naar je ernstige verhaal HT
?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Vrouwen.
Walgelijk geslacht zijn ze soms.
WTF......quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet ersntig.
Bedrijf heeft mij opgelicht, kost 76 euro, en dat is veel voor mij.
Ik zie ze anders nooit bij de slager liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Vrouwen.
Kusje eropquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Vrouwen.
Dat is klotequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet ersntig.
Vrouwen die neit moeilijk doen, ken jij ze?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik ze wel.. mits ze niet al te moeilijk doen
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen die neit moeilijk doen, ken jij ze?
jepquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen die neit moeilijk doen, ken jij ze?
Fixedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Vrouwen.
Walgelijk geslacht zijn ze somsmeestal.
Heb je het zwart op wit staan dan? Zodat je het kan bewijzen dat ze je hebben opgelicht?quote:
Damn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet ersntig.
Wat? Waar?quote:
Vertel.quote:
he bah.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet ersntig.
ik ken er eentje die verandert nooit van gedachten en zegt gewoon wat ze vindtquote:
Daarom ook niet altijd. Maar het grootste deel is kut en moeilijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, vrouwen zoals jij zijn tenminste tof.
Mijn zussen zijn niet lastig. Een goede vriendin van mij ook niet. Ik heb zelden problemen met vrouwenquote:
true, true.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom ook niet altijd. Maar het grootste deel is kut en moeilijk.
Oke. Droom ej van haar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken er eentje die verandert nooit van gedachten en zegt gewoon wat ze vindt
oke dat is fijn!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn niet lastig. Een goede vriendin van mij ook niet. Ik heb zelden problemen met vrouwen
Ik heb gewoon problemen met iedereen, en ik ben het ergst van allemaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn niet lastig. Een goede vriendin van mij ook niet. Ik heb zelden problemen met vrouwen
Nee, ze hebben mij een telefoonabbonoment beloofd, voor 300 sms'jes voor 7 euro. Aangenomen, die sms'jes blijken 23 cent per stuk te kosten. keer 300 (aantal verstuurde sms'jes). De site waar het op stond is uit de lucht gehaald (officiële pagina van het bedrijf) dus nu hopen dat ik de papieren nog heb.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heb je het zwart op wit staan dan? Zodat je het kan bewijzen dat ze je hebben opgelicht?
Jij bent ook tof.quote:
Oooh op zo'n manier. Een soort van sms-abonnement?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ze hebben mij een telefoonabbonoment beloofd, voor 300 sms'jes voor 7 euro. Aangenomen, die sms'jes blijken 23 cent per stuk te kosten. keer 300 (aantal verstuurde sms'jes). De site waar het op stond is uit de lucht gehaald (officiële pagina van het bedrijf) dus nu hopen dat ik de papieren nog heb.
auw auw auw,quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ze hebben mij een telefoonabbonoment beloofd, voor 300 sms'jes voor 7 euro. Aangenomen, die sms'jes blijken 23 cent per stuk te kosten. keer 300 (aantal verstuurde sms'jes). De site waar het op stond is uit de lucht gehaald (officiële pagina van het bedrijf) dus nu hopen dat ik de papieren nog heb.
Dankjequote:
Raar hoog bedrag per sms!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nogal ja. En helaas zijn er malafide bedrijven die misbruik maken van andermans naïviteit.quote:
Wtf? Ik betaal ¤ 0,00 voor 500 smsjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
toen ik 510 smsjes had verstuurd ipv 300 was ik 45 euro kwijt ofzo
Ik hoop ook dat je de papieren nog hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ook absurd dat bedrijven op allerlei malafide manieren kunnen opererenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nogal ja. En helaas zijn er malafide bedrijven die misbruik maken van andermans naïviteit.
23 cent per smsje is een normaal bedrag als je over je abbo heen zit. Vroegah, toen ik nog prepaid had, koste het sowieso 23 cent per smsje.quote:
Ja, maar dan zonder de gratis sms'jes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oooh op zo'n manier. Een soort van sms-abonnement?
quote:
Vind ik ook.quote:
Ik ga goed zoeken!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je de papieren nog hebt.
nouja ik betaal er ook niks voor alleen ik denk niet dat mn ouders er blij mee zijn, daarom hoop ik dat ik binnenkort kan pingenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wtf? Ik betaal ¤ 0,00 voor 500 smsjes
Toen ik 1650 smsjes had gestuurd betaalde ik 263,-quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
toen ik 510 smsjes had verstuurd ipv 300 was ik 45 euro kwijt ofzo
Hier is het 10 pence als je pay as you go gebruiktquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
23 cent per smsje is een normaal bedrag als je over je abbo heen zit. Vroegah, toen ik nog prepaid had, koste het sowieso 23 cent per smsje.
oepsquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ik 1650 smsjes had gestuurd betaalde ik 263,-
Ik bel nu prepaid en blijf prepaid bellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
23 cent per smsje is een normaal bedrag als je over je abbo heen zit. Vroegah, toen ik nog prepaid had, koste het sowieso 23 cent per smsje.
is dat een bonus als je btg betaalt om te bellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik bel nu prepaid en blijf prepaid bellenIk betaal ¤ 0,00 voor 500 smsjes en ik zit niet aan een contract vast.
ja bij elke ¤ 20 opwaardering. En ik hoef ook geen abonnement. prepaid vind ik prima zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
is dat een bonus als je btg betaalt om te bellen?
okee goedzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja bij elke ¤ 20 opwaardering. En ik hoef ook geen abonnement. prepaid vind ik prima zo
pay as you go wtf?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het 10 pence als je pay as you go gebruikt
Ah, oke.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja bij elke ¤ 20 opwaardering. En ik hoef ook geen abonnement. prepaid vind ik prima zo
Ja inderdaad. Wat nou onbeperkt smsen voor 10,-.quote:
Wonenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
pay as you go wtf?
wat doe jij in de UK trouwens?
Leugens! zeg ik jequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat nou onbeperkt smsen voor 10,-.
Vodafone blox? Dat heb ik erbij genomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
Ik hoef maandelijks 10 euro te betalen voor 1000 smsjes. Prepaid though.
Ik heb in het verleden abo gehad en heb er veel problemen mee gehad. daarom bel ik nu gewoon prepaid. Dat werkt prima. Ook heb ik een internetbundel, dus kan net als ieder ander op mijn mobiel gebruik maken van internetquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, oke.Dat over abo of niet maakt voor mij niet uit.
oke danquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden abo gehad en heb er veel problemen mee gehad. daarom bel ik nu gewoon prepaid. Dat werkt prima. Ook heb ik een internetbundel, dus kan net als ieder ander op mijn mobiel gebruik maken van internet
Oke. Vriendinnetje van me ook tegenwoordig, en ik ga in de zomer naar haar toe en dan neemt ze mee naar Phantom of the Opera.quote:
Jup. Handig voor mij omdat ik meer sms dan bel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vodafone blox? Dat heb ik erbij genomen.
Draait dat nog steedsquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Vriendinnetje van me ook tegenwoordig, en ik ga in de zomer naar haar toe en dan neemt ze mee naar Phantom of the Opera.
daar gaan wij heen he?quote:
Ik smste ook meer dan ik belde, maar sinds ik op mezelf zit bel ik veel meer. Ga met mijn volgende abonnement ook meer belminuten nemen, en sowieso weer naar Hi overstappen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup. Handig voor mij omdat ik meer sms dan bel.
Dat is balen ja. De enige reden waarom ik nog geen abo heb is omdat ik niet vast wil zitten aan iets als mijn belgewoonte heel er varieert. Soms een maand niet en soms welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden abo gehad en heb er veel problemen mee gehad. daarom bel ik nu gewoon prepaid. Dat werkt prima. Ook heb ik een internetbundel, dus kan net als ieder ander op mijn mobiel gebruik maken van internet
Hahahahahahahahquote:
Neem er nog eentje. Het is immers weekendquote:
Volgens haar wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Draait dat nog steedsLeuk dat je naar Londen komt
Die gaat in mijn sigquote:
Ik zal dat onthouden als ik van gedachte verander.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik smste ook meer dan ik belde, maar sinds ik op mezelf zit bel ik veel meer. Ga met mijn volgende abonnement ook meer belminuten nemen, en sowieso weer naar Hi overstappen.
heuh nbt laat je tieten eens zien.quote:
Harrods is altijd druk en erg duur. Maar goed, op zich best leuk om eens langs te gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens haar wel.
En London ja.Eerst dik sparen, want ze gaat me meenemen naar Harrods.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heuh nbt laat je tieten eens zien.
Sowieso geen t-mobile nemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal dat onthouden als ik van gedachte verander.
Ja maar ze verkopen daar schoenen van Alexander McQueenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Harrods is altijd druk en erg duur. Maar goed, op zich best leuk om eens langs te gaan
why? mijn vriend heeft dat ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso geen t-mobile nemen.
Wat?quote:
Selfridges of Harvey Nic is leukerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ze verkopen daar schoenen van Alexander McQueen
Er zitten geen smsjes in mijn standaardbundel, omdat ik een smsbundel erbij heb. Dus als ik teveel sms word dat ontzettend duur.quote:
HJAHAHAHAHAHAHA IKKE NIET MANquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef NBT het volgende:
Ik zit op mijn fooon te fokkken! Bahahaha ik fok na 5 uur op vrijdag! Wie had dat ooit gedacht!
?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik gok dat PD dat van gisteren nog niet is vergeten
Ik niet sowieso!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef NBT het volgende:
Ik zit op mijn fooon te fokkken! Bahahaha ik fok na 5 uur op vrijdag! Wie had dat ooit gedacht!
Depends. Ik wil nog steeds schoenen van Christian Louboutin, maar die kan ik in Nederland ook wel krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Selfridges of Harvey Nic is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |