Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik val je lastig? Omdat ik een PM met uitleg stuur?
Zoek het maar even uit hier...
Nu je het zegt. Ik scoor even een biertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welkom in deze SC, kan ik u een drankje aanbieden meneer?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit topic heeft schattige dieren nodig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef bramhim250 het volgende:
Fkking smerig. Alleen die zoete snoepjes ertussen zijn lekkah.
Je krijgt iets aangeboden en dan pak jezelf bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik scoor even een biertje
Laat haar gewoon even.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe eens rustig man
Ik las de PM pas na die post
Doe jij eens rustig, jij voelt je zo snel aangevallen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe eens rustig man
Ik las de PM pas na die post
Hehehe faal jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je krijgt iets aangeboden en dan pak jezelf bier
Komt eraan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe faal jaDoe maar een biertje dan
Nicequote:
Nee! En kap met dat zeggen!quote:
neuh,quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik was net iets te laat, opnieuw posten voor de aandacht?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee! En kap met dat zeggen!
Als ze met rust gelaten wil worden, wat doet ze dan hier?
Nee, dit is geen bash, maar ik vind het onnodig om zo te reageren. En ja, ik heb het beste voort met Lutte, maar alsnog is het niet nodig om zo te reageren.
Als ik chagrijnig ben kom ik hier ook niet
Jij bent hier ook als je chagrijnig bent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dit is geen bash, maar ik vind het onnodig om zo te reageren. En ja, ik heb het beste voort met Lutte, maar alsnog is het niet nodig om zo te reageren.
Joh.. doe eens niet zo moeilijk man.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe jij eens rustig, jij voelt je zo snel aangevallen.
quote:
Je komt anders wel zo over. Man relax.. pak een biertje en doe gezellig meequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallenJij weet dat ik me nooit aangevallen voel
Ik ga alleen ergens op in
Michas, ik raad je aan de enalaatste post van het vorige topic een zorgvuldig te bekijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallenJij weet dat ik me nooit aangevallen voel
Ik ga alleen ergens op in
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je komt anders wel zo over. Man relax.. pak een biertje en doe gezellig mee
quote:
Ik ben al rustigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Doe godverdomme eens rustig allemaal, anders ga ik moeilijk doen.
Dit is niet het juiste tijdstip om deze SC te joinenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef bramhim250 het volgende:
Wat een gezellig forum. Was me nooit eerder opgevallen!
Ik ben rustig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik linkte michas alleen doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik hoor dat hier een gezellig sfeertje hangt.
Zeer relaxed, doe je mee opa?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
doe eens gastnote's uitdelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu wachten op de eerste FAquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
Nog een blauwe in dit topic! Nummer 4, het gaat lekker
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een neus voor "gezellige sfeertjes"
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn niet echt notebare dingen...
Da's te merkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een neus voor "gezellige sfeertjes"
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens ik ga tv kijken met wat kaasstengels:
doei!
[ afbeelding ]
Veel plezier kerelquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens ik ga tv kijken met wat kaasstengels:
doei!
[ afbeelding ]
Gefrustreerd Fok!en mag ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef Michhas het volgende:
Ik drink al een biertje, ik doe altijd gezellig mee, ik relax altijd, als ik gefrustreerd ben zit ik niet te Fok!ken.
Of moet ik jullie eraan herinneren dat ik en Benny de enige waren die een beetje serieus reageerden op Lutte's probleem?
Blijkbaar kan niemand hier een antwoord op geven?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef Michhas het volgende:
Ik drink al een biertje, ik doe altijd gezellig mee, ik relax altijd, als ik gefrustreerd ben zit ik niet te Fok!ken.
Of moet ik jullie eraan herinneren dat ik en Benny de enige waren die een beetje serieus reageerden op Lutte's probleem?
We zijn eng hequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
Nog een blauwe in dit topic! Nummer 4, het gaat lekker
Neu, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gefrustreerd Fok!en mag ooker staat nergens dat als je gefrustreerd bent niet mag Fok!en
Braafquote:
Ik merk het.quote:
Kusjekroelquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef Michhas het volgende:
Klopt als een bus. Het uit zich in een soort van gekriebel in mijn bilnaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef L.no het volgende:
Opa's hebben een nieuwe zintuig wanneer ze op een bepaalde leeftijd zijn bereikt. Ze voelen meteen negatieve stralingen aan. zelfs op het internet
modjes zijn net mensen he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door dit topic heb ik toch geleerd dat jullie wel tof zijn
Ze was al degelijk geholpen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, daar heb je gelijk in.
Maar om nou zó op iedereen te reageren, terwijl ze je proberen te helpen is weer een ander verhaal
Dat komt door een versleten onderbroek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Het uit zich in een soort van gekriebel in mijn bilnaad.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je vergeet Knorretje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En daarna Danny Yvonne Shmoopy Iteejer en Breuls! Dan word't dolle pret
Door mij ja, en Benny.quote:
En nog niet over (F)A gesprokenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bijna, het is nog steeds een eigen soort...
Ik wist toen nog niet wat er aan de hand was, maar ik kon wel zien dat Lutte er door heen zat, dan kan je ook gewoon rustig aan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Door mij ja, en Benny.
Niet door PD, niet door Elmofan, niet door HT.
Niet door al die mensen die nu zeggen dat ík rustig moet doen
gast serieusquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja maar geholpen en over zijn is een anders hequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mijn kater is ook geholpen maar deed daarna ook niet zo vrolijk meer tegen me hoor.
De eerste persoon die ik gemeet heb van Fok was toen nog blauw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door dit topic heb ik toch geleerd dat jullie wel tof zijn
Ik heb nog nooit iemand gemeet, ik zit hier pas sinds kort.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De eerste persoon die ik gemeet heb van Fok was toen nog blauw.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gemeet, ik zit hier pas sinds kort.
Hihihi newbquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij doet lief.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Door mij ja, en Benny.
Niet door PD, niet door Elmofan, niet door HT.
Niet door al die mensen die nu zeggen dat ík rustig moet doen
Ja dat klopt wel ja. Sinds het blauwe kleurtje komen de smatjes op me af als vliegen op een stronthoop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De eerste persoon die ik gemeet heb van Fok was toen nog blauw.
Axe effectquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja. Sinds het blauwe kleurtje komen de smatjes op me af als vliegen op een stronthoop.
Let er nou serieus niemand op?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet wat er aan de hand was, maar ik kon wel zien dat Lutte er door heen zat, dan kan je ook gewoon rustig aan doen.
Ik heb teveel mensen gemeet. Sterker nog, ik heb een relatie gehad met een fokker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens waarom veel fok!ers modje willen worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja. Sinds het blauwe kleurtje komen de smatjes op me af als vliegen op een stronthoop.
Laat het gaan liefjequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Let er nou serieus niemand op?
Lutte post haar probleem, ik en Benny reageren er als enigen serieus op.
Vervolgens gaat het topic verder, Lutte geeft me een sneer, ik reageer er op, en dan moet ik ineens rustig doen volgens iedereen? Ik val niet aan ofzo, ik reageer er alleen op, en dan ben ik de boosdoener (voor zover die er is), dat slaat gewoon fucking nergens op.
En nee, daar kan ik inderdaad niet tegen.
Tevens is alles met Lutte al via PM uitgepraat met Lutte, er is verder niks (wat mij betreft), maar ik vind het jammer dat jullie allemaal niet verder kijken dan je neus lang is .
Jouw openingszin is zeker: Hee, ik ben blauw op het FOK!forum, neuken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is er alquote:
Hoe lang kan je over 1 probleem doorgaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Let er nou serieus niemand op?
Lutte post haar probleem, ik en Benny reageren er als enigen serieus op.
Vervolgens gaat het topic verder, Lutte geeft me een sneer, ik reageer er op, en dan moet ik ineens rustig doen volgens iedereen? Ik val niet aan ofzo, ik reageer er alleen op, en dan ben ik de boosdoener (voor zover die er is), dat slaat gewoon fucking nergens op.
En nee, daar kan ik inderdaad niet tegen.
Tevens is alles met Lutte al via PM uitgepraat met Lutte, er is verder niks (wat mij betreft), maar ik vind het jammer dat jullie allemaal niet verder kijken dan je neus lang is .
Neuh. Meestal laat ik gewoon mijn broek zakken. Dat werkt beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jouw openingszin is zeker: Hee, ik ben blauw op het FOK!forum, neuken?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Neuh. Meestal laat ik gewoon mijn broek zakken. Dat werkt beter.
eetsmakelijk en douch-zequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
jezus, ik ga even eten en douchen
Wat heb jij vandaag zeg.... Wat ben je chagrijnig...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Michhas het volgende:
Joepie, kunnen PD en CC me weer bashen omdat ik wél vrolijk doe.
hoiquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat gerimpelde dingetje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Neuh. Meestal laat ik gewoon mijn broek zakken. Dat werkt beter.
Dat valt reuze mee hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag zeg.... Wat ben je chagrijnig...
Er is geen probleem, men maakt er een probleem vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe lang kan je over 1 probleem doorgaan?
GODVERDOMME ZEG DOE EVEN NORMAAL!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Michhas het volgende:
Joepie, kunnen PD en CC me weer bashen omdat ik wél vrolijk doe.
Hoi, doei en tot straks!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Men maakt er geen probleem van, dat doe jij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er is geen probleem, men maakt er een probleem van
Je vloektequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZEG DOE EVEN NORMAAL!!!!!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag zeg.... Wat ben je chagrijnig...
Ik was vrolijk. Kijk maar in het vorige topic. Ik kwam met vrolijkheid en gekheid, mijn medicijnen waren net uitgewerkt en had rebound, dus was lekker gekquote:
Wat voor medicijnen slik jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik was vrolijk. Kijk maar in het vorige topic. Ik kwam met vrolijkheid en gekheid, mijn medicijnen waren net uitgewerkt en had rebound, dus was lekker gek
Lutte geholpen, L.No vrolijk goedenavond gezegd.
Wil je weten waarom ik nu zo doe? Lees dan de verhalen hierboven maar even door
Ritalinquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen slik jij als ik vragen mag?
Het enige wat je nu doet is doorzuigen over één klein probleempje. kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik was vrolijk. Kijk maar in het vorige topic. Ik kwam met vrolijkheid en gekheid, mijn medicijnen waren net uitgewerkt en had rebound, dus was lekker gek
Ik heb alles meegelezen in dit topic, maar ik vind het nog geen reden om zo chagrijnig te doen. Maar oke, klaar nu?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Heulemaal niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het enige wat je nu doet is doorzuigen over één klein probleempje. kap daar eens mee.
Oke, waarom ga je er dan nog steeds over door?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heulemaal niet.
Volgens begrijpen jullie mij nog steeds niet. Ik heb nu al 3x aangegeven dat er geen probleem is met Lutte en mij, we hebben het reeds uitgepraat.
Waarom ga je er dan over door?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heulemaal niet.
Volgens begrijpen jullie mij nog steeds niet. Ik heb nu al 3x aangegeven dat er geen probleem is met Lutte en mij, we hebben het reeds uitgepraat.
Lieverd. Let it go.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dude, 2 postsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
er is niks mis met vrolijk doen alleen heb het dan niet steeds over poep pies en seks gerelateerde dingen
Ja in dit topic ja. Als je even het vorige topic bekijkt zie je wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb alles meegelezen in dit topic, maar ik vind het nog geen reden om zo chagrijnig te doen. Maar oke, klaar nu?
ik ben je alles vergetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, 2 posts
[..]
Ja in dit topic ja. Als je even het vorige topic bekijkt zie je wat ik bedoel.
Snel gedouched! Heb je je wel goed gewassen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
er is niks mis met vrolijk doen alleen heb het dan niet steeds over poep pies en seks gerelateerde dingen
ja mijn haartjes gekamdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snel gedouched! Heb je je wel goed gewassen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oke, waarom ga je er dan nog steeds over door?
Omdat ik onterecht aangesproken wordt op iets wat ik verkeerd zou doen, terwijl ik niks verkeerd doe. En dan heb ik het over het begin van dit topic, niet over de laatste paar posts.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan over door?
Ik kan er niet tegen man, het bloed wordt onder mijn nagels vandaan gehaaldquote:
Ook achter de oren gewassen?quote:
Dat deed ik in mijn vorige postquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
Nu gaat het nergens meer over. Het 'probleem' is opgelost, iedereen blijft reageren op Michhas en hij reageert terug op de rest. Iemand moet beginnen met stoppen en het hoeft niet persé Michhas te zijn
Ik, km ze maar halen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
wie heeft er kruidnoten voor mij?
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ook achter de oren gewassen?
[..]
Dat deed ik in mijn vorige post
Methylfenidaat hydrochloridequote:
Mooi.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ook achter de oren gewassen?
[..]
Dat deed ik in mijn vorige post
Ik benr eeds gestoptquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik verlaat dit zooitje ongeregeld wel even.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Methylfenidaat hydrochloride
Dat kan je ook gewoon in het Hollands uitleggen, aangezien niet iedereen zo slim is als jij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Methylfenidaat hydrochloride
Is er trouwens een groot verschil met dat en pepernoten? I kzie daar veel discussies over maar het is bijna een patat/friet discussiequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
wie heeft er kruidnoten voor mij?
Weet ik. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik onterecht aangesproken wordt op iets wat ik verkeerd zou doen, terwijl ik niks verkeerd doe. En dan heb ik het over het begin van dit topic, niet over de laatste paar posts.
[..]
Ik kan er niet tegen man, het bloed wordt onder mijn nagels vandaan gehaald
PD, het spijt me, het bloed werd me onder de nagels vandaan gehaald, ik kan er niet tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon in het Hollands uitleggen, aangezien niet iedereen zo slim is als jij.
Nog lang niet, het is heel simpel. Pepernoten zijn van die vieze dingen die sommige mensen zelf maken, en kruidnoten zijn die dingen die je overal in de winkel ziet liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Is er trouwens een groot verschil met dat en pepernoten? I kzie daar veel discussies over maar het is bijna een patat/friet discussie
Nou vooruit dan. Hoe ging het training geven? Wat voor training geef je AP?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
Oke, en nu horen jullie mij te vragen hoe het training geven ging!
Jij weet ook dat ik niet AP benquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Hoe ging het training geven? Wat voor training geef je AP?
Ohh. Dus er is een verwarring ontstaan qua naam? Dus het is net iets als satésaus/pindasaus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog lang niet, het is heel simpel. Pepernoten zijn van die vieze dingen die sommige mensen zelf maken, en kruidnoten zijn die dingen die je overal in de winkel ziet liggen.
pepernoten zijn knoerdhard en kruidnoten zijn lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Is er trouwens een groot verschil met dat en pepernoten? I kzie daar veel discussies over maar het is bijna een patat/friet discussie
Ik wist ook niet dat je ADHD had. Je zal het vast weleens hebben uitgelegd, maar er komt zoveel info langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
PD, het spijt me, het bloed werd me onder de nagels vandaan gehaald, ik kan er niet tegen.
Nothing personal, u know that
ik las honkeytraining.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij weet ook dat ik niet AP ben![]()
![]()
Hockeytraining! Vandaag aan de jongens d1, ging wel goed! Lekker veel behandeld vandaag
alright. bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pepernoten zijn knoerdhard en kruidnoten zijn lekker
en mijn training dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik train een paar FOK!kers die netzoals ik willen worden
Dat is de werkzame stof erin, verwant aan amfetaminen, de werkzame stof in speed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon in het Hollands uitleggen, aangezien niet iedereen zo slim is als jij.
Pepernoten zijn die grotere, lichter gekleurde dingen. Zijn minder lekker IMO.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat doe je dan niet handig. Je zou beter de vrouwtjes trainen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij weet ook dat ik niet AP ben![]()
![]()
Hockeytraining! Vandaag aan de jongens d1, ging wel goed! Lekker veel behandeld vandaag
het is simpelquote:
Een hele honkeycursus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik train een paar FOK!kers die netzoals ik willen worden
Hoezo loop ik achter?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Morgen krijg jij speciale training omdat je wat achterloopt
Doe ik ook, maar niet vandaag, woensdag doe ik 2 teams, en dinsdag soms.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat doe je dan niet handig. Je zou beter de vrouwtjes trainen. Dan kan je tenminste met recht zeggen dat je veel hebt behandeld vandaag.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is de werkzame stof erin, verwant aan amfetaminen, de werkzame stof in speed.
[..]
Pepernoten zijn die grotere, lichter gekleurde dingen. Zijn minder lekker IMO.
Dank jullie wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
het is simpel
[ afbeelding ]
dat zijn pepernoten
[ afbeelding ]
Dat zijn kruidnoten.
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar niet vandaag, woensdag doe ik 2 teams, en dinsdag soms.
Dat zijn van die oudhollandse, die zijn nog smeriger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
het is simpel
[ afbeelding ]
dat zijn pepernoten
[ afbeelding ]
Dat zijn kruidnoten.
Nah, dat is saai. Verschillende persoonlijkheden maakt fok! juist leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn, als heel FOK! de humor en de klasse die ik heb heeft?![]()
Je bent zelf toch ook nog maar max 13 mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze zijn 6, 8 en een team 12/13
Ja maar toch... zo heten die dingen eenmaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn van die oudhollandse, die zijn nog smeriger.Als je speculaasvlaai haalt bij de Hema, krijg je van die dingen erop.
Liever niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn, als heel FOK! de humor en de klasse die ik heb heeft?![]()
maar ik ben al grappig dus dat deel kan ik overslaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben al eens een cursus gevolgd!
Nee, ik ben intussen alweer 16 jaren oudquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook nog maar max 13 mag ik hopen?
jonge turken hierzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ben intussen alweer 16 jaren oud
je heb liever oude fietsen?quote:
was grapje, amateurquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik ben ook NederlandsTurken hockeyen namelijk niet
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb liever oude fietsen?
Dus mij?quote:
Oke.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar toch... zo heten die dingen eenmaal.
Broekiequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ben intussen alweer 16 jaren oud
Amstel he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neem er een van mij zou ik zeggen
Ik heb er hier nog wel 2 staan voor je, ik ben gestopt met drinken. Ik heb ook nog vodka en ouzo voor je, als je dat ilever hebt.quote:
Heinekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa meestal Heineken, waarom er Amstel stond weet ik niet
Heineken is soms ook wel te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa meestal Heineken, waarom er Amstel stond weet ik niet
Vodka-jusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog wel 2 staan voor je, ik ben gestopt met drinken. Ik heb ook nog vodka en ouzo voor je, als je dat ilever hebt.
Oh en goldstrike
Jouw vader en ik welquote:
Dat is nog niksquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
Als ik vandaag extreem door post, komt mijn poscount per dag op 100
ja postverslaafde amateurquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja postverslaafde amateur
8925 (gemiddeld 78 per dag)quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja postverslaafde amateur
Lief zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry ik heb iets met amateur
dat valt meequote:
Ik ben altijd lief voor Honker.... Honkeytonkquote:
Er zijn zoveel variaties op mijn naam gekomen, deze heb ik al voorbij zien komen:quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat valt mee
[..]
Ik ben altijd lief voor Honker.... Honkeytonk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn zoveel variaties op mijn naam gekomen, deze heb ik al voorbij zien komen:
Honkertonk
Tonkeyhonk
Hunkelunk
Honkerdonk
Honkertonk
en Honkey-knip-
En ik heb Palm. 14.gifquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heineken is soms ook wel te doen
[..]
Vodka-jus
Honkeykanker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn zoveel variaties op mijn naam gekomen, deze heb ik al voorbij zien komen:
Honkertonk
Tonkeyhonk
Hunkelunk
Honkerdonk
Honkertonk
en Honkeykanker!
En nu kappenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet knippen![]()
HONKEY-KNIP-
Ja, zo werd ik gisteren genoemd
Ja, Penisbaard was erg creatief.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik heb Palm. 14.gif
[..]
Honkeykanker?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, <censuur> was erg creatief.
Amenquote:
Hoeveel impact het woord -KNIP- op iemand kan hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Waarvan heb ik geen idee?
..wat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Claim hem! Netzoals die Spaanse mevrouw dat bij de zon deed![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeveel impact het woord -KNIP- op iemand kan hebben
en nee niet knip maar jeweetwel
hij scheldt er niet meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeveel impact het woord -KNIP- op iemand kan hebben
en nee niet knip maar jeweetwel
Okéquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
LACH NIET
ik ben serieus, ik kan er echt niet tegen
iemand anders wel. en alsnog moet je niet met een ziekte spottenquote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand hoe ik een gerenderde FL Studio file (gerenderd naar .mp3) kan uploaden ergens?
Lief zijn voor d'rquote:
Oh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)on-als-eigendom.html
En die PM toch over vrouwlijk schoon kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
Koorts!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iemand anders wel. en alsnog moet je niet met een ziekte spotten
Huh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En die PM toch over vrouwlijk schoon kijken
Hij deed dat niet. Hij liet alleen zien welke namen die klonen heten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsnog vind ik het amateuristischquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij deed dat niet. Hij liet alleen zien welke namen die klonen heten.
HuH? Ik zei niks... Alleen dat "een usertje" erg creatief was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij deed dat niet. Hij liet alleen zien welke namen die klonen heten.
Weet ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt niet grappig
Heb je het nou uit je vorige post ook geknipt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HuH? Ik zei niks... Alleen dat "een usertje" erg creatief was.
ik wil zeggen dat je er niet mee spot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HuH? Ik zei niks... Alleen dat "een usertje" erg creatief was.
goed onderbouwd. ik houd op, je moet het zelf weten tenslottequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsnog vind ik het amateuristisch
Ja het gaat goed vandaagquote:
ik ruzie niet, ik zeg alleen dat ik dat woord niet vind kunnen want als je het zelf hebt kook je ook van binnen als iemand dat roept.quote:
Er werd niet mee gescholden of belachelijk gemaakt, maar goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ruzie niet, ik zeg alleen dat ik dat woord niet vind kunnen want als je het zelf hebt kook je ook van binnen als iemand dat roept.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En die PM toch over vrouwlijk schoon kijken
Alsnog kan het je raken omdat er zomaar mee rond geslingerd wordt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er werd niet mee gescholden of belachelijk gemaakt, maar goed
Oké.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsnog kan het je raken omdat er zomaar mee rond geslingerd wordt.
Nee maar globaal is het toch ruzieënquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ruzie niet, ik zeg alleen dat ik dat woord niet vind kunnen want als je het zelf hebt kook je ook van binnen als iemand dat roept.
Ik snap het wel maar ik doelde meer op dat er blijkbaar niet normaal kan worden gepost zonder iemand te kwetsen ofzoquote:
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik doelde meer op dat er blijkbaar niet normaal kan worden gepost zonder iemand te kwetsen ofzo
nog 9 minuten en dan wordt het eindelijk misschien eens gezellig voor mijquote:
Want jij zegt nooit 'tering', 'tyfus' oid?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En waarom dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nog 9 minuten en dan wordt het eindelijk misschien eens gezellig voor mij
hoezo dan>?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat is er dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee maar "niet nader te noemen woord" lijden meer mensen aan en wordt ook vader gebruikt dan datquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want jij zegt nooit 'tering', 'tyfus' oid?
oke leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets met msn en een meisje
Succes!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets met msn en een meisje
Ik ben hackerquote:Microsoft Windows [versie 6.1.7600]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
D:\Users\Eigenaar>F:\Downloads\speedtouchkey.exe -i 19B0AF -s
Genereer sleutel(s) voor productiejaar 2004
Serienummer: CP0451**XYZ - mogelijke sleutel = 2511652B25
Genereer sleutel(s) voor productiejaar 2005
Genereer sleutel(s) voor productiejaar 2006
Genereer sleutel(s) voor productiejaar 2007
Genereer sleutel(s) voor productiejaar 2008
http://www.wifisecure.nl/letop.htm
D:\Users\Eigenaar>
Het woord tering wordt al lang niet meer gebruikt om een ziekte aan te duiden. daar heb je tegenwoordig TBC voor. En tyfus komt in Nederland zelden voor. kanker is daarentegen één van de belangrijkste dooszoorzaken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want jij zegt nooit 'tering', 'tyfus' oid?
Klopt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het woord tering wordt al lang niet meer gebruikt om een ziekte aan te duiden. daar heb je tegenwoordig TBC voor. En tyfus komt in Nederland zelden voor. kanker is daarentegen één van de belangrijkste dooszoorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |