Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik val je lastig? Omdat ik een PM met uitleg stuur?
Zoek het maar even uit hier...
Nu je het zegt. Ik scoor even een biertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welkom in deze SC, kan ik u een drankje aanbieden meneer?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit topic heeft schattige dieren nodig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef bramhim250 het volgende:
Fkking smerig. Alleen die zoete snoepjes ertussen zijn lekkah.
Je krijgt iets aangeboden en dan pak jezelf bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik scoor even een biertje
Laat haar gewoon even.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe eens rustig man
Ik las de PM pas na die post
Doe jij eens rustig, jij voelt je zo snel aangevallen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe eens rustig man
Ik las de PM pas na die post
Hehehe faal jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je krijgt iets aangeboden en dan pak jezelf bier
Komt eraan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe faal jaDoe maar een biertje dan
Nicequote:
Nee! En kap met dat zeggen!quote:
neuh,quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik was net iets te laat, opnieuw posten voor de aandacht?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee! En kap met dat zeggen!
Als ze met rust gelaten wil worden, wat doet ze dan hier?
Nee, dit is geen bash, maar ik vind het onnodig om zo te reageren. En ja, ik heb het beste voort met Lutte, maar alsnog is het niet nodig om zo te reageren.
Als ik chagrijnig ben kom ik hier ook niet
Jij bent hier ook als je chagrijnig bent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dit is geen bash, maar ik vind het onnodig om zo te reageren. En ja, ik heb het beste voort met Lutte, maar alsnog is het niet nodig om zo te reageren.
Joh.. doe eens niet zo moeilijk man.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe jij eens rustig, jij voelt je zo snel aangevallen.
quote:
Je komt anders wel zo over. Man relax.. pak een biertje en doe gezellig meequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallenJij weet dat ik me nooit aangevallen voel
Ik ga alleen ergens op in
Michas, ik raad je aan de enalaatste post van het vorige topic een zorgvuldig te bekijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallenJij weet dat ik me nooit aangevallen voel
Ik ga alleen ergens op in
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je komt anders wel zo over. Man relax.. pak een biertje en doe gezellig mee
quote:
Ik ben al rustigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Doe godverdomme eens rustig allemaal, anders ga ik moeilijk doen.
Dit is niet het juiste tijdstip om deze SC te joinenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef bramhim250 het volgende:
Wat een gezellig forum. Was me nooit eerder opgevallen!
Ik ben rustig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik linkte michas alleen doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik hoor dat hier een gezellig sfeertje hangt.
Zeer relaxed, doe je mee opa?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
doe eens gastnote's uitdelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |