Ik hoor anders vaker 'tering' en 'tyfus' dan 'kanker'. Ik heb er iemand aan verloren, en nu is een vriendin van me dood aan het gaan ervan, maar ik maak er ook geen probleem van.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee maar "niet nader te noemen woord" lijden meer mensen aan en wordt ook vader gebruikt dan dat
fixedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het woord tering wordt al lang niet meer gebruikt om een ziekte aan te duiden. daar heb je tegenwoordig TBC voor. En tyfus komt in Nederland zelden voor. -knip- is daarentegen één van de belangrijkste dooszoorzaken.
denken dat ik dit echt meenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wist niet hoe je met een meisje moest praten weet je nog
quote:
Tja voor ieder is het anders een kan er mee leven de ander nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor anders vaker 'tering' en 'tyfus' dan 'kanker'. Ik heb er iemand aan verloren, en nu is een vriendin van me dood aan het gaan ervan, maar ik maak er ook geen probleem van.
Dus dat jij er geen probleem van maakt moet dus betekenen dat andere mensen er niet mee mogen zitten als ze het een kutwoord vinden om een of andere reden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor anders vaker 'tering' en 'tyfus' dan 'kanker'. Ik heb er iemand aan verloren, en nu is een vriendin van me dood aan het gaan ervan, maar ik maak er ook geen probleem van.
Ik gebruikte dat woord in de juiste context. Dus censureren heeft dan geen zin.quote:
Altijd die kanker discussie... Je kan er niks aan doen, mensen blijven ermee schelden, zelf heb ik er ook geen goede herinneringen aan. Iemand uit mijn hockeyteam, mijn oom, mijn buurvrouw en mijn beste vriend een jaar geleden. En ja, dat is zwaar. Maar zelf vind ik dat sommige mensen er inderdaad een te groot probleem van maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik las TBSquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het woord tering wordt al lang niet meer gebruikt om een ziekte aan te duiden. daar heb je tegenwoordig TBC voor. En tyfus komt in Nederland zelden voor. kanker is daarentegen één van de belangrijkste dooszoorzaken.
Ja, en honkey schold er mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat woord in de juiste context. Dus censureren heeft dan geen zin.
Ik schold niet met kankerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, en honkey schold er mee?Zelfde situatie en beledigend.
Als hij het leuk vind om zo genoemd te worden is oke maar ga er dan niet mee lopen leurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Lullige typo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik las TBS
dooszoorzaken?
Dat klopt. Maar ik zie het probleem nog steeds niet, misschien ben ik er te autistisch voor ofzo.
Deed ie niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als hij het leuk vind om zo genoemd te worden is oke maar ga er dan niet mee lopen leuren
Ik vind't niet leuk om zo genoemd te worden, maar het gebeurt wel zo, en dat geef ik gewoon toe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als hij het leuk vind om zo genoemd te worden is oke maar ga er dan niet mee lopen leuren
Op alle slakjes zout leggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
post het dan niet 3x als een iemand er mee zitquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind't niet leuk om zo genoemd te worden, maar het gebeurt wel zo, en dat geef ik gewoon toe.
Nee, ik snap de commotie eromheen niet. Het is een woord, geen doodsverwensing oid. Niet mijn woorden uit verband rukken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus dat jij er geen probleem van maakt moet dus betekenen dat andere mensen er niet mee mogen zitten als ze het een kutwoord vinden om een of andere reden?
hypocrietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op alle slakjes zout leggen
Op dat moment had ik niet door dat je er mee zat, ik dacht gewoon dat je aardig wilde doen door mij niet zo te noemen... Foutje van mijn kantquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
post het dan niet 3x als een iemand er mee zit
Oke het is wel klaar nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op dat moment had ik niet door dat je er mee zat, ik dacht gewoon dat je aardig wilde doen door mij niet zo te noemen... Foutje van mijn kant
Ik maak me er ook weleens schuldig aan, maar alleen als ik echt pissed ben. Zoals je wel gemerkt had vorige week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lullige typo.
Als iemand met kanker gaat schelden, dan gaat het bij mij de ene oor in en de andere uit. Ik maak me er zelf ook weleens schuldig aan, maar dan alleen als ik erg boos ben. Maar dit is een persoonlijke kwestie
Nu ben ik hypocriet? Ik legde mijn opvatting uit. En kanker is een doodnormaal woord, mits het in de juiste context wordt gebruikt. Dus als ik dat woord op deze manier wil gebruiken, dan doe ik dat.quote:
Ja maar jullie willen maar niet stoppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja het is wel duidelijk nu OV
Mag ik ernaast?quote:
quote:
Dude, je tript. Ga blowen ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Oceanview het volgende:
STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!
STOPPEN NU!!STOPPEN NU!!
Wat is dat blowen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dude, je tript. Ga blowen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |