Toch niet in een kooitje he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oohhh mamma, mag ik dit konijntje mee naar huis nemenaaah toe, mag het?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heeft 99,99999999% van de mannelijke wereldbevolking
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
. Ik weet nog te goed dat ik een mooie whisky naar iemand had meegenomen zegt zo'n Marokkaan (geen waardeoordeel): wajooo, daar kun je lekker cola in doen man.
Ik:
dat zou me op moeten beuren, maar dat doet het nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heeft 99,99999999% van de mannelijke wereldbevolking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat probleem heb jij niet alleen, maak je geen zorgen
Maar goed, zoals ik zei, er zijn vast meiden hier die je wel leuk vinden
als je zindelijk bent mag je gewoon door het huis huppenquote:
Ja, daarom! Heuleboel vissen in de Fok-poolquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je zindelijk bent mag je gewoon door het huis huppen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi MissB niet zuipen als je humeur er niet beter van wordt
Kutquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ga nooit Fok permanent verlaten
ik had je een schop onder kont moeten geven bij onze meet date, zodat ik daar op dit soort momenten naar terug kon verwijzenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, kan weinig schade aanrichten hoor
Dat verdien je ook en neem ons raad ter hartequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een bezorgdheid ineens van alle kanten!
![]()
Jeeej, veel plezier in de kroegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je zindelijk bent mag je gewoon door het huis huppen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had je een schop onder kont moeten geven bij onze meet date, zodat ik daar op dit soort momenten naar terug kon verwijzen
hey L-Equote:
Ik bedoel kut dat Fok nooit gaat verlatenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn geheimen blijven geheim, tot de andere partij ze online gooit ::P
Je weet net zo goed als ik dat dat gelul isquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, kan weinig schade aanrichten hoor
1e date en verlegen en zulksquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, dan had je me tenminste aangeraakt!
Hm. Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat dat gelul isvoor je
You didn't grab the boobies?quote:
cupmaat: groot genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
alles. van schoenmaat tot je bmi, je leeftijd, cupmaat, haar- en oogkleur tot je studie/werk en, hobbies. oh en favoriete standje natuurlijk. het is singles.
jammer dat we dat lijstje niet meer in de op hebben.
Oi!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel kut dat Fok nooit gaat verlaten
Have funquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
gotta go, kroegfijne avond
He didn't grab anythingquote:
Wij hebben net nog een lekker stuk biggenvoorpoot opgesmikkeld met een meloen erbijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
En weer een huis vol stro, maar ik vond het zo zielig met die kou, dus nu staat ie weer op zijn vaste plek tussen de bank en de verwarming. Verwend stuk spek
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
En weer een huis vol stro, maar ik vond het zo zielig met die kou, dus nu staat ie weer op zijn vaste plek tussen de bank en de verwarming. Verwend stuk spek
Héé, leuk, zwartquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
cupmaat: groot genoeg![]()
oogkleur: groen
haarkleur: zwart
Ja ik werk, hobbies heb ik niet zo veel (jaja, niet genoeg tijd)
En mijn favorite standje heb ik nog niet gevonden
Hoezo groot genoeg? Te groot kan ook he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ben je goed in 'bovenop'?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben net nog een lekker stuk biggenvoorpoot opgesmikkeld met een meloen erbij
You didn't see anythingquote:
Kanibaalquote:
Geldteller.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Héé, leuk, zwarthaar. Wat voor werk doe je?
quote:
quote:
En groot genoeg in vergelijking met wat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Hoezo groot genoeg? Te groot kan ook he!
Hoe was het bij je ouders -Engel-?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Babs nog bedankt voor je tip!
Het was klasse....
Hi allemaal
En ik zou morgen mijn auto gaan showen... maar pipo moest naar zijn oma...
oke legitiem excuus maar toch....
Wat is TE groot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo groot genoeg? Te groot kan ook he!
Geldteller? Wat moet ik me daarbij voorstellen? In wat voor branche?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Geldteller.(tis maar voor een poosje)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Babs nog bedankt voor je tip!
Het was klasse....
Hi allemaal
En ik zou morgen mijn auto gaan showen... maar pipo moest naar zijn oma...
oke legitiem excuus maar toch....
Honingmeloenen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En groot genoeg in vergelijking met wat?
Het is gemeendquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja ja, snodaard!
@engel no problemo!
welke vis heb jij je haakje voor uitgegooid dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom! Heuleboel vissen in de Fok-pool
Och, wel een stuk minder hoor, maar ham laten staan... En ik troost me met de gedachte dat hij er, als het andersom was, zonder nadenken ook zou doen. Hell, als ik vannacht dood neerval ben ik zondagmorgen het ontbijtquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Watertornado het volgende:
Hoe was het bij je ouders -Engel-?
Mooie gedachtequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, wel een stuk minder hoor, maar ham laten staan... En ik troost me met de gedachte dat hij er, als het andersom was, zonder nadenken ook zou doen. Hell, als ik vannacht dood neerval ben ik zondagmorgen het ontbijt
ik mis nog een aantal antwoorden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Oooh, dus het viel allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]tof..... ik kreeg niet alleen eten, maar ik heb er voorlopig ook een boek bij
bedankt voor de zoveelste deuk in m'n egoquote:
quote:
Dat hoort ook niet als dame zijnde... Domme ikquote:
Is een speciaal bedrijf wat geld telt. Je hebt zeker al van die geldtransporteurs rond zien rijden... Dat geld tel ik (en andere) dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geldteller? Wat moet ik me daarbij voorstellen? In wat voor branche?
Nee joh gekquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bedankt voor de zoveelste deuk in m'n ego
Daar heb je toch zeker wel machines voor anno 2010?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Is een speciaal bedrijf wat geld telt. Je hebt zeker al van die geldtransporteurs rond zien rijden... Dat geld tel ik (en andere) dus
Maar je hebt daar toch mooie machines voor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Is een speciaal bedrijf wat geld telt. Je hebt zeker al van die geldtransporteurs rond zien rijden... Dat geld tel ik (en andere) dus
Ik vis nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
welke vis heb jij je haakje voor uitgegooid dan?
De kleur van de zee... een boek mit tig verhaallijnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dus het viel allemaal wel mee.Wat voor boek heb je weten te obtainen?
Ach ja, was vergeten mee te delen dat ik single ben en normaal gewicht hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mis nog een aantal antwoorden.
en ik kan je laatste opmerking kansloos inkoppen, maar laat ik dat nu gewoon eens een keer niet doen. verandering van spijs...
Kleintjes kunnen ook hangenquote:
ja, nu is het leed al geledenquote:
Die machines moeten ook bedient wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je toch zeker wel machines voor anno 2010?
Hij heeft een schoenenfetisjquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ach ja, was vergeten mee te delen dat ik single ben en normaal gewicht heb:*
Maar waarom wil je mijn schoenmaat weten?
Dat betwijfel ik, want ik ben dan niet in Den haagquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, nu is het leed al geleden![]()
maar je kan het goedmaken door me een maaltijd aan te bieden zondag, dan ben ik toch in de buurt
Ah. 'Operator'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Die machines moeten ook bedient worden
omdat hoge hakken als je maat 43 hebt er niet uitziet natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ach ja, was vergeten mee te delen dat ik single ben en normaal gewicht heb:*
Maar waarom wil je mijn schoenmaat weten?
Je zal maar een hangende A-cup hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ze zijn te groot als ze hangen.
Dan ben je dus geen geldteller, maar een geldtelmachinebedienerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Die machines moeten ook bedient worden
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want ik ben dan niet in Den haag
Hahaha, okquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft een schoenenfetisj
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal maar een hangende A-cup hebben
Wat kom je doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |