Ik ookquote:
ik hou je handje vastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor
Als ik dat zeg, meen ik dat ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het wat flauw. Als ik zeg dat ik langs wil komen om iemand een flinke beurt te geven, meen ik dat
hey Yukiquote:
Ja, weet ik veel. Ik val er half in, want ik ben twee tellen weg en ineens is het topic bijna volgespamdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat nou commentaar? ik steel gewoon een vraag!
Gelul, jij kunt prima met meerdere dames in dit topic gaan daten, zijn er meerdere die je leuk vinden.quote:
Oeh cool, dan kan het!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou je handje vastdan is het minder eng
Hihi, daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, jij kunt prima met meerdere dames in dit topic gaan daten, zijn er meerdere die je leuk vinden.
samen kunnen we de wereld aanquote:
wtf ben jij?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je bij te dragen hebt
eehm volgende week dinsdag lijkt me een geweldige dagquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh cool, dan kan het!
Wanneer??
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
samen kunnen we de wereld aan
Ach ja, gelukkig doe jij dat soort dingen ook nietquote:
Ik ben onschuldig, ik doe nooit rare dingen, en doe ik die wel hou ik er netjes mijn mond overquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, meen ik dat ookDat zou jij toch moeten weten
schiet niet op als dat niet overeenkomt met de dames die ik zelf leuk vindquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, jij kunt prima met meerdere dames in dit topic gaan daten, zijn er meerdere die je leuk vinden.
Dan ben ik vrijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm volgende week dinsdag lijkt me een geweldige dag
Neuken kan altijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schiet niet op als dat niet overeenkomt met de dames die ik zelf leuk vind
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, ik doe nooit rare dingen, en doe ik die wel hou ik er netjes mijn mond over
niet? sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig doe jij dat soort dingen ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |