Hoezo groot genoeg? Te groot kan ook he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
cupmaat: groot genoeg![]()
oogkleur: groen
haarkleur: zwart
Ja ik werk, hobbies heb ik niet zo veel (jaja, niet genoeg tijd)
En mijn favorite standje heb ik nog niet gevonden
Ben je goed in 'bovenop'?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben net nog een lekker stuk biggenvoorpoot opgesmikkeld met een meloen erbij
You didn't see anythingquote:
Kanibaalquote:
Geldteller.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Héé, leuk, zwarthaar. Wat voor werk doe je?
quote:
quote:
En groot genoeg in vergelijking met wat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Hoezo groot genoeg? Te groot kan ook he!
Hoe was het bij je ouders -Engel-?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Babs nog bedankt voor je tip!
Het was klasse....
Hi allemaal
En ik zou morgen mijn auto gaan showen... maar pipo moest naar zijn oma...
oke legitiem excuus maar toch....
Wat is TE groot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo groot genoeg? Te groot kan ook he!
Geldteller? Wat moet ik me daarbij voorstellen? In wat voor branche?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Geldteller.(tis maar voor een poosje)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Babs nog bedankt voor je tip!
Het was klasse....
Hi allemaal
En ik zou morgen mijn auto gaan showen... maar pipo moest naar zijn oma...
oke legitiem excuus maar toch....
Honingmeloenen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En groot genoeg in vergelijking met wat?
Het is gemeendquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja ja, snodaard!
@engel no problemo!
welke vis heb jij je haakje voor uitgegooid dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom! Heuleboel vissen in de Fok-pool
Och, wel een stuk minder hoor, maar ham laten staan... En ik troost me met de gedachte dat hij er, als het andersom was, zonder nadenken ook zou doen. Hell, als ik vannacht dood neerval ben ik zondagmorgen het ontbijtquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Watertornado het volgende:
Hoe was het bij je ouders -Engel-?
Mooie gedachtequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, wel een stuk minder hoor, maar ham laten staan... En ik troost me met de gedachte dat hij er, als het andersom was, zonder nadenken ook zou doen. Hell, als ik vannacht dood neerval ben ik zondagmorgen het ontbijt
ik mis nog een aantal antwoorden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Oooh, dus het viel allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]tof..... ik kreeg niet alleen eten, maar ik heb er voorlopig ook een boek bij
bedankt voor de zoveelste deuk in m'n egoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |