Gambolputty +1quote:bee gees?
van..?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Blogman het volgende:
The Day The Lights Went out in New York City..
Chester 'Howlin' Wolf' Burnett +1quote:otis redding en carla thomas...?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Blogman het volgende:
Oh ja, wie speelde er ook alweer gitaar bij de heer Wolf ? Jullie pijnigen wel mijn brein, maar hier zou ik toch wel op moeten komen..
Had Burnett gisteren eigenlijk Strawberry Alarm Clock goed ?
Dan wordt het wachten op schaap001 of cafca...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Blogman het volgende:
Hopkins 'Lightning' Sam !Nope, het komt niet boven drijven..
Sleepy Sun zonder zangeres? ...Wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef ranja het volgende:
Sleepy Sun was weer goed, maar wel minder dan op Lowlands vanwege ontbreken van zangeres.
De eesrte band was minstens zo gaaf, Voice of the Seven Thinders heten ze.
Tja, ik had al ergens iets gelezen dat ze weg zou zijn, maar eerst zien dan geloven. Nou ja, ze was er dus niet. Dan mist een groot aantal nummers toch wel dat extra's hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:07 schreef Grobbel het volgende:
Sleepy Sun zonder zangeres? ...Wat?
..quote:schandalig luie band
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef Burnett het volgende:
Onderwijl/Intussen...
http://www.volkskrant.nl/(...)mpaign=vknieuwsbrief
Vergeet Herman, Harry en Hotze niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Blogman het volgende:
Huey, Howie, Howard of Henry S, denk ik.
Hubert...quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Blogman het volgende:
Huey, Howie, Howard of Henry S, denk ik.
In het geval van albums zal Thriller in 83 en 84 wel op 1 hebben gestaan...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Blogman het volgende:
Edit: Volgens mij heeft Burnett het over albums ?
Warmer, warmer..quote:
Ah, een kennerquote:
quote:
ik zou zeggen sinterklaas aan die baard te zien, maar dat zal wel niet goed zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef ranja het volgende:
Wie zien we hier?
[ afbeelding ]
(plaatje is klikbaar)
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik zou zeggen sinterklaas aan die baard te zien, maar dat zal wel niet goed zijn
en hij hangt z'n gitaar links om op de laatste fotoquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
Kurt Cobain? ik herinner me iets van zo'n ziekenhuisjas en hem
Correct!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef peaceman het volgende:
When a the lady smiles - Golden Earring
Inderdaad. Goed de vraag gelezen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef ranja het volgende:
Alleen zonder s?
volgens mij Another 45 Miles
inderdaad. Single op het label van Jack White met 2 nummers die niet op haar albumquote:
Binnen 1 dag?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:47 schreef peaceman het volgende:
Hoe snel was Noorderslag uitverkocht?
Binnen een kwartier zelfs..quote:
In deze context:quote:How long before I get in?
Before it starts, before I begin?
How long before you decide?
Before I know what it feels like?
Where To, where do I go?
If you never try, then you'll never know.
How long do I have to climb,
Up on the side of this mountain of mine?
Placebo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Van welke band, die vorig jaar op Pinkpop stond, is het nummer 'Photoshop Handsome'?
Geen probleem, ik heb het ook al opgezocht en de bandnaam zegt me niks.quote:Op zondag 28 november 2010 15:11 schreef Blogman het volgende:
Nope. Onbekender.
Edit: Oh, ik ben maar zo vrij. Ik neem aan dat dat geen probleem is..
Mij ook niet..quote:Geen probleem, ik heb het ook al opgezocht en de bandnaam zegt me niks.
quote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb het ook al opgezocht en de bandnaam zegt me niks.
quote:Opgezocht, zegt me 2x niks
Ghehe..quote:quote:
Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef cafca het volgende:
Everything but the girl
Krek
Cafca +1
Think for a minutequote:Op maandag 29 november 2010 09:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Happy Hour
tfam weet ik dan nog niet.
prima.quote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef cafca het volgende:
Eurythmics - 1984
Scritty Politty - Cupid and Psyche '85
Talking Heads - 77
Status Quo - 1+9+8+2=20
Secret Machines - September 000
Prince - 1999
Van Halen - 1984
Bauhaus - 1979-1983 (daar heb je nog een deel 1 en 2 van)
U2 - Best of 1980-1990
Bob Dylan - Live 1975
Ik kan er geen bedenken.quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd, januari was voor mij met december het makkelijkst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:
de ouderdom gaat idd snel...quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef belsen het volgende:
[..]
De ouderdom slaat nu wel heel snel in.
Grobbel +1
Hij lijkt op Eddy Murphy in Coming to America.quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef ranja het volgende:
Die rechter is wel herkenbaar, wist alleen niet dat Herr Flick een PSB was.
En niet een beetje ook.quote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef friekin_ het volgende:
Mij zegt het niets, louche figuren ook.
Zou hij dan ook zijn microfoon bevredigen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit wel. Woensdag in Tivoli![]()
Burnett +1
ranja +1quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:38 schreef ranja het volgende:
Wordt mijn 3e keer
Explosions in the Sky
Exploding White Mice
Boom Boom Mancini
TNT
New Bomb Turks
Ja, dan kom ik tot 2quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:37 schreef ranja het volgende:
Bands waar mensen in speelden vóór ze PG kwamen tellen ook
Dat is maar 1, maar vooruit maar aangezien Sonic Youth en Boss Hog al vaak genoemd waren.quote:Heavy Trash
aaarghhh... dit nummer. die krijg ik de rest van de dag niet meer uit mijn hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En niet een beetje ook.
ranja +1
En nu echt slapen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
aaarghhh... dit nummer. die krijg ik de rest van de dag niet meer uit mijn hoofd
Ow ja...quote:
T-Rex?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor welke band hangen (hingen) hier de jasjes te wachten?
[ afbeelding ]
Kut is fijn...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
Wat het ook is, het zal kut zijn. Hoi trouwens.
Radiohead?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
echt, 8 secondenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef mdvries_2 het volgende:
pfff.. Waarschijnlijk een van de namen die al genoemd zijn... anders CCR?
mdvries_2 +1 = 3quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef mdvries_2 het volgende:
pfff.. Waarschijnlijk een van de namen die al genoemd zijn... anders CCR?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
Ozzyquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef mdvries_2 het volgende:
Next:
Hij heeft eens een opgeblazen rubberboot gestolen, hij heeft z'n pols gebroken omdat hij te hard op de grond sloeg omdat de platenspeler tijdens een vrijpartij oversloeg, sloopte voor de lol tig huurbusjes die door de platenmaatschappij werden betaald en rende naakt door een bungalowcomplex omdat hij zogenaamd achtervolgd werd door een leger van minisoldaten.
Wie o wie?
Of je stel een nieuwe vraag die je lardeer met hints...?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef mdvries_2 het volgende:
Helaas, geen goed antwoord. De crimineel in kwestie is Slash
Bij deze geef ik de beurt terug aan Burnett.
De biografie van Slash is trouwens een aanrader. Staat vol met allerlei gestoorde verhalen van 'm.
Stond dat van track 5 er net ook alquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Blogman het volgende:
Nee, de vraag is wie er mee doet. Het gaat om track 5.
MadMaster +1quote:Maar je zal waarschijnlijk Slash bedoelen...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Blogman het volgende:
Tja, dat vlot trekken, vlot niet zo erg zo..
Ik drink het per infuus, een liter non-stop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:30 schreef Blogman het volgende:
In 20 minuten moet je toch wel een bak koffie naar binnen kunnen loodsen ?
Wie zegt dat er wat mis is met Nelly???quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
@Burnett: wat is er mis met Nelly Furtado?Explode
Die poster van je impliceert dat. Ja oke, of dat het slecht zou vallen bij het Lowlands-publiek, maar dat lijkt me ook nog wel meevallen. En anders mag je je eigen poster eens uitleggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef Burnett het volgende:
[..]
Wie zegt dat er wat mis is met Nelly???
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Die poster van je impliceert dat. Ja oke, of dat het slecht zou vallen bij het Lowlands-publiek, maar dat lijkt me ook nog wel meevallen. En anders mag je je eigen poster eens uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |