Detailsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja. De Top 2000 platenkast met alle nummers erin. Niet echt, want velen zijn nooit op vinyl verschenen. En Stairway to Heaven is zelfs nooit op single verschenen. Net zoals die lange nummers van Pink Floyd, Yes en Dire Straits.
quote:De gasten die in de teams plaatsnemen, zijn: Miss Montreal, Dolf Jansen, Lucky Fonz III, Loretta Schrijver, Dennis van Leeuwen (Kane)
quote:en Huub Stapel.
*zucht* Ik ga proberen me niet al te veel te ergeren. Want het gaat uiteindelijk om de quiz.quote:De gasten die in de teams plaatsnemen, zijn: Miss Montreal, Dolf Jansen, Lucky Fonz III, Loretta Schrijver, Dennis van Leeuwen (Kane) en Huub Stapel.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Loretta ook nog wel sympathiek
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat dat liedje bij Iggy pop hoorde.
Miss Montreal ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben nou eenmaal niet zo'n muziekkenner
quote:
Ik heb Jack en Daniel op bezoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat ook. Met Ben & Jerry. Mijn favoriete vrienden.
Welke Lionel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, wie weet niet alles over Lionel?
Ik weet over niemand allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, wie weet niet alles over Lionel?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok op een Laura jansen vraag
Je moet bekende Nederlander worden, dan mag je ook meedoen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yay, Grand Slam!
Nu hou ik op hoor
Kan ook nogquote:
Ze kan er goed tegen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk mag je ze niet nakijken of nadoen, maar dit is te geestig.
Ze vroegen om de zangeres.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Big Brother & the Holding Company he..niet Janis Joplin
Omdat te moeilijkquote:
balkebrij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laat haar maar niet "een plak bakbloedworst" 3x achter elkaar zeggen.
En klinkt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Die Lucky is niet zo dom als ie er uit ziet
Ik vind hem altijd overkomen of hij stoned is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Waar moet ik hem van kennen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
"Het is de allerbeste singersongwriter die Nederland ooit gekend heeft"quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen?
Dat moet nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef friekin_ het volgende:
N00b, ik wist al dat je geen smaak had, maar dit gaat te fur.
Annie Temeier.quote:
Damn right.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van dirty talk..
Omdat ie bij Lucky in het team zitquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga wel gelijk krijgen met m'n Dolf als winnaar voorspelling
Dinand is zeker ook niet je beste vriend...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef friekin_ het volgende:
Gelukkig Dennis in het donker met zijn kutkop.
Dinandquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dinand is zeker ook niet je beste vriend...
Volgens mij let je niet echt op.quote:
Volgens mij schrijf jj niet meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij let je niet echt op.
Ja. Nooit aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst eigenlijk ook af of je wel een tv had
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gover, nog een kuteinde met die schreeuwlelijk ook.
Gelijk heb je. Maar doe toch maar niet.quote:
Sorry, heb al gestemd. En de site is ook overbelastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Burnett het volgende:
En nu allemaal hop-hop-hop op Steve Marriott stemmen...
Ik kan nu stemmen, maar de site is nog steeds heel sloom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De server op top2010.radio2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Ben niet de enige.
Was dat niet Janis Joplin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Je-zus het volgende:
Van wie was dat live nummer dat door Lucky Fonz III aan het einde werd gekozen?
Genoeg keus zie ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan nu stemmen, maar de site is nog steeds heel sloom.
Ach, misschien is het mijn bui. Zit nu ook te huilen terwijl ik Harry Potter kijk terwijl ik mijn slipje nat voel worden door het aanzien van Sneep.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie genoeg goeie nummers voorbij komen anders.
Lijkt me een vreemde gewaarwording, zeker omdat ik Sneep niet ken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, misschien is het mijn bui. Zit nu ook te huilen terwijl ik Harry Potter kijk terwijl ik mijn slipje nat voel worden door het aanzien van Sneep.
Ik geef het op, ik heb nu drie nummers geselecteerd.quote:
Ach hoe oud zou die Sanne Hans zijn? 21? Dan heeft ze The Police op haar 17e ontdekt. Dat gaat nog best. De meeste 17-jarige meisjes kennen alleen Lady GaGa en Justin Bieber.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef bloodymary het volgende:
ik denk altijd dat als je muzikant bent, dat je dan heel veel van muziek houdt en er geinteresseerd in bent. Dan verbaast het me bij dit soort quizzen altijd dat iemand als Sanne Hans niets van muziek weet en zelfs The Police pas vier jaar geleden heeft ontdekt..... Vorig jaar was dat ook met een aantal dj's van Radio 3. Vind ik echt ongelooflijk dat ik als iemand die niets met muziek doet qua werk 10 x meer weet dan die figuren.
Ik ben er niet zo verbaasd over. In ieder interview dat ik van haar zie komt ze dom over.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef bloodymary het volgende:
ik denk altijd dat als je muzikant bent, dat je dan heel veel van muziek houdt en er geinteresseerd in bent. Dan verbaast het me bij dit soort quizzen altijd dat iemand als Sanne Hans niets van muziek weet en zelfs The Police pas vier jaar geleden heeft ontdekt..... Vorig jaar was dat ook met een aantal dj's van Radio 3. Vind ik echt ongelooflijk dat ik als iemand die niets met muziek doet qua werk 10 x meer weet dan die figuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |