Detailsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja. De Top 2000 platenkast met alle nummers erin. Niet echt, want velen zijn nooit op vinyl verschenen. En Stairway to Heaven is zelfs nooit op single verschenen. Net zoals die lange nummers van Pink Floyd, Yes en Dire Straits.
quote:De gasten die in de teams plaatsnemen, zijn: Miss Montreal, Dolf Jansen, Lucky Fonz III, Loretta Schrijver, Dennis van Leeuwen (Kane)
quote:en Huub Stapel.
*zucht* Ik ga proberen me niet al te veel te ergeren. Want het gaat uiteindelijk om de quiz.quote:De gasten die in de teams plaatsnemen, zijn: Miss Montreal, Dolf Jansen, Lucky Fonz III, Loretta Schrijver, Dennis van Leeuwen (Kane) en Huub Stapel.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Loretta ook nog wel sympathiek
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat dat liedje bij Iggy pop hoorde.
Miss Montreal ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben nou eenmaal niet zo'n muziekkenner
quote:
Ik heb Jack en Daniel op bezoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat ook. Met Ben & Jerry. Mijn favoriete vrienden.
Welke Lionel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, wie weet niet alles over Lionel?
Ik weet over niemand allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, wie weet niet alles over Lionel?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok op een Laura jansen vraag
Je moet bekende Nederlander worden, dan mag je ook meedoen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yay, Grand Slam!
Nu hou ik op hoor
Kan ook nogquote:
Ze kan er goed tegen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk mag je ze niet nakijken of nadoen, maar dit is te geestig.
Ze vroegen om de zangeres.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Big Brother & the Holding Company he..niet Janis Joplin
Omdat te moeilijkquote:
balkebrij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laat haar maar niet "een plak bakbloedworst" 3x achter elkaar zeggen.
En klinkt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Die Lucky is niet zo dom als ie er uit ziet
Ik vind hem altijd overkomen of hij stoned is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Waar moet ik hem van kennen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |