Waar moet ik hem van kennen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Die Lucky is niet zo dom als ie er uit ziet
"Het is de allerbeste singersongwriter die Nederland ooit gekend heeft"quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen?
Dat moet nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef friekin_ het volgende:
N00b, ik wist al dat je geen smaak had, maar dit gaat te fur.
Annie Temeier.quote:
Damn right.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van dirty talk..
Omdat ie bij Lucky in het team zitquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga wel gelijk krijgen met m'n Dolf als winnaar voorspelling
Dinand is zeker ook niet je beste vriend...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef friekin_ het volgende:
Gelukkig Dennis in het donker met zijn kutkop.
Dinandquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dinand is zeker ook niet je beste vriend...
Volgens mij let je niet echt op.quote:
Volgens mij schrijf jj niet meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij let je niet echt op.
Ja. Nooit aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst eigenlijk ook af of je wel een tv had
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gover, nog een kuteinde met die schreeuwlelijk ook.
Gelijk heb je. Maar doe toch maar niet.quote:
Sorry, heb al gestemd. En de site is ook overbelastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Burnett het volgende:
En nu allemaal hop-hop-hop op Steve Marriott stemmen...
Ik kan nu stemmen, maar de site is nog steeds heel sloom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De server op top2010.radio2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Ben niet de enige.
Was dat niet Janis Joplin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Je-zus het volgende:
Van wie was dat live nummer dat door Lucky Fonz III aan het einde werd gekozen?
Genoeg keus zie ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan nu stemmen, maar de site is nog steeds heel sloom.
Ach, misschien is het mijn bui. Zit nu ook te huilen terwijl ik Harry Potter kijk terwijl ik mijn slipje nat voel worden door het aanzien van Sneep.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie genoeg goeie nummers voorbij komen anders.
Lijkt me een vreemde gewaarwording, zeker omdat ik Sneep niet ken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, misschien is het mijn bui. Zit nu ook te huilen terwijl ik Harry Potter kijk terwijl ik mijn slipje nat voel worden door het aanzien van Sneep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |