Gewoon!quote:
Naatje is toch zeker geen meisjequote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nouja, ik had ze nog even naar de andere SL'er gestuurd om kijken of zij nog wat op- of aanmerkingen had. Maar als ik over 5 minuten niets hoor zal ik ze posten.
Rave die blij was met een lekker wijf als mede-SLer, blijkt het een knul van 16quote:
Dan ben ik ook benieuwd wat er in het rijmpje stond wat Naatje eerst moest keurenquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rave die blij was met een lekker wijf als mede-SLer, blijkt het een knul van 16
quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rave die blij was met een lekker wijf als mede-SLer, blijkt het een knul van 16
quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd wat er in het rijmpje stond wat Naatje eerst moest keuren
Omdat je niet goed opletquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
waarom stelde ik dan ook voor om alle moorden onder een romantisch dinertje door te spreken...![]()
![]()
Zegt degene die amper actief heeft meegedaan de afgelopen spellenquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Tha Erik na nacht 1 dood... NOOOESSSSS..
Dit word weer zo'n ronde zeker waarin alle mensen die actief meedoen als eerste er uit vliegen
Nou weetje... ze hebben em vermoordquote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Mijn Erik, wat doe je!?
Volgens mij zou in het tweede stuk iemand door het kut kind vermoord worden...quote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Maar die eerste twee stukjes zitten daar wel aanwijzingen in naar de eventuele moordenaars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |