Ah. Toen ik SL was werden de BG's pas gekozen nadat de BM gekozen was.quote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen jij BM werd wist ik al van te voren dat ik BG was bij de rolverdeling. Daarom stemde ik op jou.
Fixed voor de dagpost, ben nog op zoek naar een geschikt plaatje voor de nachtpost.quote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit valt toch heul niet op? Waar zijn de plaatjes enzo?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Fixed voor de dagpost, ben nog op zoek naar een geschikt plaatje voor de nachtpost.
Sta open voor suggesties.
Zoiets ja! Mooiquote:
Ja. Nog "Nacht" erin en je bent klaar.quote:
Er zijn mensen die mij het wel gunnenquote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit voor onverwachte opkomst van TV.
En ik had nog zo mijn best gedaan om er 'nacht' in te paintenquote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dit wordt hem!
Oproep aan alle nachtrollen!
Voor 20.30 wil ik alle acties binnen hebben!
waarom doe jij eigenlijk niet mee?quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou het niet pikken als ik meedeed!
Nouja, ik had ze nog even naar de andere SL'er gestuurd om kijken of zij nog wat op- of aanmerkingen had. Maar als ik over 5 minuten niets hoor zal ik ze posten.quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou het niet pikken als ik meedeed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |