outdoor werkt auto-shot prima nmm.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren voor de grap een undead hunter gemaakt. Die start area is echt leuk geworden. Mooie sfeer, goede quests enzo. Je voelt je echt in een uithoeken van de wereld ofzo. Was blij toen ik ee zeppelin tower zag als een teken van leven.
Hunters zijn ook beter trouwens. Focus werkt erg fijn en op lvl 3 steady shot schiet ook wel op. Oneshot sommige mobs bijna. Mijn oude hunter heb ik ooit gedelete omdat ik gek werd van die mana regen. 3 mobs met hawk en dan kon je weer rondlopen met viper.
WPL begint op 35quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij een van de plaguelands.
Niet zeuren, alles is beter geworden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:54 schreef Skillstorm het volgende:
Nou geweldig low lvl pvp weer. je kan nog niet eens damage doen of je bent al dood. Skillstep>spambush
Of Prot paladin's Holy Frisbee
Of Ret hammer of win
Het ergste vind ik ADHD gnomes die constant achteruit lopen en ice lance spammen
nouja...ik maak me schuldig aan die frisbee gooien de hele tijd als protpaladinquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet zeuren, alles is beter geworden.
True story
Zou ik ook doen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja...ik maak me schuldig aan die frisbee gooien de hele tijd als protpaladin
Nouja, als ik de reacties van sommige mensen zo lees soms mag niemand z'n class goed bespelen maar alleen maar auto-attack gebruiken omdat 't anders niet eerlijk isquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor
Als je de tools hebt moet je ze natuurlijk gebruiken.
Maar dan ook nog die nieuwe volgende week waar die reclame van op tv is, dat is ook meteen weer 30 euro toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet alles kopen, maar dat is nu enorm goedkoop, WoW + Burning Crusade + Lich King = iets van 20 á 25 euro
Ja, dat viel mij ook al op! Ik was best pissig! En teleurgesteld (dus heb gelijk een Lil' Raggy gekochtquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef Bienelientjee het volgende:
6th anniversary en geen cadeautje!
Wat een onzin? Als je alleen WoW koopt, kun je het prima uitproberen. BC, Wrath en Cata kun je dan altijd nog kopen als het je bevalt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet alles kopen, maar dat is nu enorm goedkoop, WoW + Burning Crusade + Lich King = iets van 20 á 25 euro
IK MAG HEUL WEL ZEURENquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet zeuren, alles is beter geworden.
True story
Hun worgen form vind ik niet zo heel interessant, maar ik ben stiekem wel een beetje verliefd op het Britse accent waarmee ze praten in hun human form.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:51 schreef leeell het volgende:
sowieso vind ik de worgen een afschuwelijk race, al is de lore wel weer aangenaam om te lezen.
Keylogger? Je bedoelt authenticator denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, ik begin niet aan pets en mounts kopen uit hun winkeltje! Heb 107 mounts en 109 pets ()zonder ooit iets gekocht te hebben. (Behalve dan die keylogger! Maar daar kreeg je automatisch een pet bij
). Vind het al duur zat en binnenkort mijn nelfje naar een worgje aanpassen kost ook al genoeg in deze kerstige koude dagen die nog komen!!
![]()
Volgens de mensen die de beta hebben gespeeld houdt het met Worgen op na de starting zone.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vind het wel weer eens leuk om een andere starting area te hebben. Heb de huidige wel een beetje gezien inmiddels.
Heb nog weinig lore van de worgen gelezen tot nu toe, dus ben benieuwd wat het gaat brengen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Keylogger? Je bedoelt authenticator denk ik.
Nieuwe pet in de shop?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op! Ik was best pissig! En teleurgesteld (dus heb gelijk een Lil' Raggy gekocht)
Ik zou niet teveel verwachten van die Worgen lore na Gilneas. Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien ze een jaar of tien (als het niet meer is) achter een muur hebben gezeten. Daar hoor je mij verder niet over klagen dus. Wat ik wél vreemd is, is dat de Horde heel Azshara erbij krijgt als 10 - 20 zone, maar het bij de Worgen de bedoeling is dat ze naar Darkshore gaan. Daar had wat mij betreft wel wat meer balans in mogen zitten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Volgens de mensen die de beta hebben gespeeld houdt het met Worgen op na de starting zone.
Dan zijn er nog een paar quests, op één hand te tellen. In tegenstelling tot de Goblins die helemaal met de Horde vermengd zijn om het zo maar te zeggen. Kan even niet op het juiste woord komen
Dus ben benieuwd, wil ook een Worgen beginnen, maar zou wel verdomde balen zijn als dat echt zo is.
Ik denk (hoop?) ook dat ze in de loop van de patches verandering aanbrengen, een groeiende wereld. OG staat nu nog in de steigers, mag wel afgebouwd wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel verwachten van die Worgen lore na Gilneas. Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien ze een jaar of tien (als het niet meer is) achter een muur hebben gezeten. Daar hoor je mij verder niet over klagen dus. Wat ik wél vreemd is, is dat de Horde heel Azshara erbij krijgt als 10 - 20 zone, maar het bij de Worgen de bedoeling is dat ze naar Darkshore gaan. Daar had wat mij betreft wel wat meer balans in mogen zitten.
Maar goed, wie weet wat de toekomst brengt. Het zou tof zijn als het idee van een 'veranderend Azeroth' ook na de Cataclysm in stand blijft en bijvoorbeeld Stormwind in de (relatief) nabije toekomst alsnog dat Worgen District krijgt als teken dat Gilneas in de loop der tijd een volwaardig lid is geworden van de Alliance.
Oh, even geld uitgeven danquote:
Lamersquote:Once activated, this World of Warcraft in-game pet code applies to all present and future characters on a single World of Warcraft license.
Lil' Raggy is een cooking firequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die pets zijn echt cool altijd. Die little XT maakte altijd toy train sets kapot. "New toys! For meee??" en dan die van "i broke them" ofzo.
En mijn moonkin deed net een soort spell en ineens stond er een bloem:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |