outdoor werkt auto-shot prima nmm.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren voor de grap een undead hunter gemaakt. Die start area is echt leuk geworden. Mooie sfeer, goede quests enzo. Je voelt je echt in een uithoeken van de wereld ofzo. Was blij toen ik ee zeppelin tower zag als een teken van leven.
Hunters zijn ook beter trouwens. Focus werkt erg fijn en op lvl 3 steady shot schiet ook wel op. Oneshot sommige mobs bijna. Mijn oude hunter heb ik ooit gedelete omdat ik gek werd van die mana regen. 3 mobs met hawk en dan kon je weer rondlopen met viper.
WPL begint op 35quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij een van de plaguelands.
Niet zeuren, alles is beter geworden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:54 schreef Skillstorm het volgende:
Nou geweldig low lvl pvp weer. je kan nog niet eens damage doen of je bent al dood. Skillstep>spambush
Of Prot paladin's Holy Frisbee
Of Ret hammer of win
Het ergste vind ik ADHD gnomes die constant achteruit lopen en ice lance spammen
nouja...ik maak me schuldig aan die frisbee gooien de hele tijd als protpaladinquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet zeuren, alles is beter geworden.
True story
Zou ik ook doen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja...ik maak me schuldig aan die frisbee gooien de hele tijd als protpaladin
Nouja, als ik de reacties van sommige mensen zo lees soms mag niemand z'n class goed bespelen maar alleen maar auto-attack gebruiken omdat 't anders niet eerlijk isquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor
Als je de tools hebt moet je ze natuurlijk gebruiken.
Maar dan ook nog die nieuwe volgende week waar die reclame van op tv is, dat is ook meteen weer 30 euro toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet alles kopen, maar dat is nu enorm goedkoop, WoW + Burning Crusade + Lich King = iets van 20 á 25 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |