abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:58:21 #101
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89240682
Thomas 'baddert' graag in een soort curverkist, daarin zit hij dieper in het water en krijgt het dus minder snel koud. En hij zit met zijn voetjes tegen de rand aan, dus onderuit glijden gaat niet. Het is een soort van tummytub effect voor grote kindjes :P

Hij was trouwens niet ziek, gewoon vrolijk. Ik heb hem maar om half 5 uit bed gevist, anders had hij er misschien nog gelegen... Toen ik hem om half 8 naar bed bracht lag hij alweer gewoon te gapen tijdens het pyjama aantrekken. En hij is braaf gaan slapen, dus hij had de extra slaap blijkbaar echt nodig.
Herkent iemand het misschien van de tijd van het net gaan lopen? Thomas is nu erg actief met lopen, hij is de hele dag bezig geweest om speelgoed van en naar mij te dragen, of op en neer tussen mij en papa. Vanmiddag liep hij gewoon in één ruk van zijn speelkamer, dwars door de keuken, tot halverwege de woonkamer. Dat is zeker 12 meter.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_89240804
Wat slim bedacht, Ca.ra!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89241143
Wat schattig, die korte pootjes van Amelie die net niet passen. Ko komt al met zijn teentjes op de rand van het bad. :X

Kijk Thomas nou lekker zitten zeg! Slim bedacht hoor. ^O^
Ik herken dat wel, meer willen slapen tijdens die intensieve leer-periodes als lopen of kruipen. :Y
Goed dat Thomas zo lekker aan het wandelen is!

Even crossposten hoor, ik vind het zo'n grappig filmpje.
Ko danst graag op muziek van Vive la Fete, maar bij het zien van de camera is de aandacht meteen weg.
Op de camera kan je namelijk filmpjes bekijken van een beebie! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:16:39 #104
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89241382
Dansende Ko O+
Hij heeft zo'n mooie uitstraling he. Ik kan er zo moeilijk de vinger op leggen maar ach... ik smelt telkens als ik hem zie.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_89248969
:D!

Wat danst Ko grappig. We zouden daar een compilatie van moeten maken, de vele manieren waarop onze kindjes dansen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89249999
Haha, dat lijkt me geweldig, een soort video clip!

Leuk he, als je kind je Kneipp doucheschuim het bad intrekt en leeg laat lopen, en en passant ontdekt dat als je dan heel hard golft er heel veel schuim ontstaat?
Hij zal wel lekker ruiken vandaag. O+
pi_89250037
Als jullie mij een filmpje sturen (e-mailadres opvraagbaar via pm) wil ik er wel een videoclip van maken. :+

Ga je ook wel eens samen met Ko in bad, oeke?

Zoiets als bij Thomas zouden we hier nooit kunnen doen, trouwens. Ivan zou er meteen uit willen klimmen en de bak zou omkletteren. Wat zit 'ie toch lief te spelen, Ca.ra!
pi_89250071
Ja, af en toe. Maar hij heeft zo lekker veel ruimte in zijn eentje. Anders ligt er zo'n groot mens in zijn bad. En nu raust hij het hele bad door.
Ko zou ook zo uit die bak klimmen denk ik.
Alhoewel hij wel braaf bleef zitten in de wasbak, dus het is afhankelijk van de plek denk ik.
pi_89250087
Ko O+

Tyler ging lekker meedansen en aaaaw zeggen.

Hij heeft uberslecht geslapen helaas. Hij is megableek en heeft rode oogjes. Is wel vrolijk, maar heeft een enorm kort lontje.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 11:03:30 #110
5428 crew  miss_sly
pi_89250141
ow claudia, wat een tof idee! Ik ga je een filmpje van Senna sturen!
Ik moet zeggen dat van alle foto's en filmpjes die we in die 16 maanden gemaakt hebben, dit dansfilmpje mijn absolute favoriet is O+

Senna zou ook niet blijven zitten in zo'n bak, vrees ik. Wat zit Thomas daar lekker en lief zo, Ca.ra O+

Wat jammer, Ingrid. Is hij misschien een beetje ziek aan het worden? Er heerst van alles, geloof ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89250230
Claudia wat een leuk idee!! O+ Ik ga proberen vandaag een leuk filmpje te maken.

Thomas wat zit je mooi in je diepe zwembad :D Goed idee zeg!

Arme Tyler, hopelijk slaapt hij vanmiddag beter en knapt hij daarvan wat op.

Kobus wat dans je leuk! O+
"ja! die!" :D

Niels zegt nooit "die" trouwens, wel vaak "dat".
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89250315
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef Twinkly het volgende:
Niels zegt nooit "die" trouwens, wel vaak "dat".
Heb jij misschien een idee waar dat vandaan komt, dat kinderen zo vaak "die" zeggen? En hoe zou dat in andere talen zitten? (We hadden er gister nog een gesprek over.)
pi_89250359
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb jij misschien een idee waar dat vandaan komt, dat kinderen zo vaak "die" zeggen? En hoe zou dat in andere talen zitten? (We hadden er gister nog een gesprek over.)
Grappig! Ik denk daar al een tijdje over na en ik vraag me inderdaad af of kinderen in andere talen ook "die" zeggen. Want zo vaak roepen wij zelf toch geen "die"? Je zegt toch "dat is een lamp", hoop ik ;)

Niels zegt ook "dit" en "tiet", maar net als "dat" zegt hij dat meer random dan om iets aan te geven. Ik heb het hem echt niet geleerd hoor, "tiet" :P Volgens mij vindt hij de "t" gewoon een leuke letter.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89250504
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Grappig! Ik denk daar al een tijdje over na en ik vraag me inderdaad af of kinderen in andere talen ook "die" zeggen. Want zo vaak roepen wij zelf toch geen "die"? Je zegt toch "dat is een lamp", hoop ik ;)
Nou, precies! We zeggen wel vaak 'mama', 'papa', 'ja' en 'nee', maar als we al 'die' gebruiken is dat meestal in combinatie met een zelfstandig naamwoord ('die lamp').

Wel is het zo dat verwijzingen, met name bepaalde in plaats van onbepaalde verwijzingen, al vroeg gebruikt worden en heel functioneel zijn omdat kinderen vooral met het hier-en-nu bezig zijn en hun ouders ook als zij met hun kinderen praten. Ouders zullen bijvoorbeeld vaak 'dat meisje' zeggen tegen hun kind maar niet of minder vaak 'een meisje'. Ik ben wel een onderzoek tegengekomen waarin een verband wordt gevonden tussen het taalaanbod en de taalverwerving op dit punt. Best interessant, want je kunt je ook voorstellen waarom het nuttig is om een jong kind al boekjes voor te lezen: het taalgebruik is abstracter, minder gebonden aan het hier-en-nu.

quote:
Niels zegt ook "dit" en "tiet", maar net als "dat" zegt hij dat meer random dan om iets aan te geven. Ik heb het hem echt niet geleerd hoor, "tiet" :P Volgens mij vindt hij de "t" gewoon een leuke letter.
Dat is de hypothese van mijn vriend, dat het gewoon een makkelijke klank is om te gebruiken. Ivan zegt ook vaak meer "tie!" dan "die!". Het zou dus ook toeval kunnen zijn dat net die klank wordt gebruikt voor een bepaalde verwijzing. Daarom is de vraag hoe dat in andere talen zit des te interessanter.
pi_89251052
Arme Tyler, heb je je ochtend niet? Hopelijk doet wat slaap je straks goed.

Twinkly, dat filmpje van Niels dat hij zo met zijn voeten tapt, aan tafel staand geloof ik, vond ik geweldig! O+
Dat heeft echt veel indruk op me gemaakt!
En dat dansfilmpje van Senna ook. :Y

Ik ga ook proberen Ko vanmiddag nog eens te filmen, stiekem, dat hij de camera niet ziet.
Hij heeft namelijk ook nog wat variatie op zijn dansen. :P
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 11:53:52 #116
5428 crew  miss_sly
pi_89251142
'die' was hier ook een van de eerste woordjes :Y met het bijbehorende wijzende gebaar, uiteraard.

ow ja oeke, leuk he, die variaties O+ ik vind het zo geweldig wat een ingewikkelde constructies Senna met haar handjes maakt tijdens het dansen :D
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 11:59:13 #117
5428 crew  miss_sly
pi_89251262
oeke, zo'n persoonlijk fotoboekje wat je gaat maken, wil ik ook maken, maar dan met een insteekboekje. Al een tijdje, is er nog niet van gekomen.'

Wat ik ook ga maken, is een slaapboekje. Dat is een tip uit het Lekker slapen zonde rhuilen boek. Je kunt een boekje maken dat eindigt met het gewenste gedrag: in dit geval slapen, maar dat kan ook einde bv zijn, of zonder speen verder, whatever. Dat boekje vul je met foto's van je kind en familieleden, je maakt er een leuk verhaaltje van met foto's die erbij horen en wat dus in dit geval eindigt met een Senna die lekker in bed ligt en slaapt. Dat boekje lezen wordt dan onderdeel van het slaapritueel.

In ons boekje komen dus eerst wat foto's van Senna spelend, dan eten, dan in bad, fles drinken en dan naar bed. We zijn nu foto's aan het maken van al die onderdelen en dan wordt daarna het boekje gemaakt. Ik ben reuzebenieuwd hoe dat gaat werken. Hoe dan ook is het een leuk boekje ook voor later.
pi_89251421
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

Dat is de hypothese van mijn vriend, dat het gewoon een makkelijke klank is om te gebruiken. Ivan zegt ook vaak meer "tie!" dan "die!". Het zou dus ook toeval kunnen zijn dat net die klank wordt gebruikt voor een bepaalde verwijzing. Daarom is de vraag hoe dat in andere talen zit des te interessanter.
Ik zal eens om me heen vragen :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_89251468
Klinkt als een leuke tip, Miss.
Hoe gaat het nu met het stoppen met de bv?
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 12:13:40 #120
5428 crew  miss_sly
pi_89251679
Ik heb donderdag, vrijdag en gisteravond niet gevoed. donderdag was vrij dramatisch, vrijdag ging al wat beter, maar toen was ik neit thuis. Gisteren heeft schaap er ongeveer tien minuten over gedaan om haar rustig in bed te krijgen. En toen huilde al niet meer heel dramatisch, maar een beetje. De eerste twee nachten heb ik nog gevoed 's nachts. Gisteravond meldde ze zich en heeft schaap haar getroost en is ze weer gaan slapen en heeft vervolgens de nacht doorgeslapen!

De ochtendvoeding doe ik nog wel, zo'n gezellig moment en even rustig wakker worden O+

De echte test zal morgen of dinsdag zijn, want dan is sschaap weer weg. Ik weet niet of hij morgen nog thuis is als Senna naar bed moet, maar goed dan is het uitstel tot dinsdag. Ik ben benieuwd of ze van mij ook accepteert dat het zonder voeden naar bed is.

Echt zonder huilen zal het slapen hier voorlopig niet zijn, want dat hoort er bij Senna ook wel een beetje bij. Net zoals ze nog steeds altijd huilend wakker wordt, uit welk slaapje dan ook.
pi_89253267
Klinkt alsof het toch best goed gaat Miss Sly :) Hopelijk lukt het straks als je alleen bent ook.
Wat een goed idee dat boekje! O+

Claudia ik heb op youtube gezocht naar de eerste wordjes van engels "sprekende" kindjes.
Ik denk dat "die" inderdaad een makkelijk uit te spreken klank is, net als "mama", dat het de eerste keren wordt uitgesproken omdat de neurologische mogelijkheid er is en dat kindjes het vaker gebruiken door onze enthousiaste reactie erop.

Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:21:59 #122
5428 crew  miss_sly
pi_89253834
Ja, goed idee he twinkly? ik was er ook helemaal blij van!
Heb je het boekje zelf alweer terug? Ik heb het nog niet helemaal uit, maar ik ben erg blij met de ideeen die erin staan. Je kunt op die manier heel gemakkelijk dingen voor jezelf eruit pikken en daarmee aan de slag gaan. En kijken of het werkt en eventueel dingen aanpassen.

Is 'papa' niet een gemakkelijker klank nog dan mama? de kindjes van mijn zus zeiden ook allemaal als eerste papa, en die hebben helemaal geen papa :D
pi_89253997
Nee, mijn vriendin die het boekje geleend heeft, heeft zelf ook een jong kindje en we komen er maar niet aan toe om wat af te spreken :)
Ik was al helemaal vergeten dat die tip van het fotoboekje erin stond. We hebben het boek wel weer nodig, we beginnen een beetje uitgeteld te raken en zijn constant aan het chagrijnen tegen elkaar.

Ik heb dat ook gelezen inderdaad dat papa makkelijker is dan mama. Maar Niels heeft de "p" nog niet ontdekt, die zegt "baba".
pi_89254071
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat jammer, Ingrid. Is hij misschien een beetje ziek aan het worden? Er heerst van alles, geloof ik.
Ik denk het wel. Hij had net een MEGApoepluier, niet alles paste meer in de luier, uiteraard na het douchen.
Vorig weekend was hij 's nachts een uur wakker en volgens mij had hij toen ook al last van zijn darmen.
Ik vind het maar sneu, hij is dan ook moeilijk te troosten.
Hij ligt nu op bed, hopelijk gaat hij nog even slapen. Ik hoor hem nu wel, ga nog maar even heen.
pi_89255205
whehe Lars wil ook wel in de videoclip.
Zal eens een filmpje maken....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89257975
Miss_sly: jullie hebben toch de buggy van de Hema? Ik las dat die goed beviel? Zijn er ook dingen die minder goed eraan bevallen?

Ik vind het zo moeilijk om een buggy te vinden. Ik vind ze allemaal lelijk en ik vind het lastig om erachter te komen wat de ene buggy nu voor heeft op de andere.
pi_89258087
quote:
Wat leuk, zeg!
pi_89258123
Claudia, ik heb de Quinny Zapp (al 4 jaar) en hij bevalt me super! Is heel wendbaar en compact als je m inklapt. Nadeel is dat je de rugzitting maar in 1 stand kan zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 16:00:59 #129
5428 crew  miss_sly
pi_89258817
ik heb geen nadelen ontdekt aan de hema buggy, maar goed, ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. We hebben de McLaren toen van oeke geleend en dat beviel op zich goed, maar we wilden er niet zoveel geld voor uitgeven. De buggy nu gebruiken we echt wel veel (al was het maar om mee te nemen voor het geval ze ineens niet meer verder wil lopen :P ) en hij is gewoon goed, geen gebreken of problemen. Hij heeft 3 of 4 standen aan de rugleuning, maar we gebruiken er 2: helemaal omhoog of helemaal omlaag als ze slaapt.
pi_89259116
En is dit de wagen die je krijgt, of zit op dit plaatje een voetenzak erbij die je los moet kopen?

Zijn er eigenlijk ook buggy's die je aan elkaar kunt klemmen of zo?
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 16:11:38 #131
5428 crew  miss_sly
pi_89259161
De voetenzak zit er niet bij, verder is dat idd de buggy die je dan krijgt. Wij hebben hem in het rood, maar ook dat geblokte enzo. Ik vind deze grijze wel erg mooi, trouwens!

Nu moet ik zeggen dat wij ook geen voetenzak gebruiken. We nemen op dagen als vandaag als het echt koud is, een extra dekentje mee om ove rhaar neer te leggen als het koud is en dat werkt vooralsnog uitstekend.
pi_89259446
Die Hema-voetenzak is niet grijs maar zilver. Echt glimmend zilver. :{

Ik heb laatst via MP een voetenzak gekocht want ik vond het toch wel fijn aangezien hij er nu veel meer in zal zitten dan vorig jaar, toen we ook een dekentje gebruikten.
En hij geniet er wel van, volgens mij, van zijn warme voetenzakje. O+

De MacLaren hebben we hier van Snoopy gekocht en bevalt heel goed. :)
pi_89260606
Dank voor de tips allemaal!

Oef, wat heb ik een hekel aan glimmend grijs. :o
  zondag 28 november 2010 @ 16:58:36 #134
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89261016
Hier ook een Hema-buggy en erg tevreden. Fijn dat er een 'mandje' onder zit, maar bedenk wel even dat je er niet meer in kunt als de buggy helemaal plat ligt. (handig: je tas met portemonnee onderin, kind plat, slapen, en dan willen afrekenen in de winkel....)

Ik heb nog geen dansfilmpje van Thomas, hoewel hij het erg graag doet. Ik heb nog wel een badderfilmpje in de kist, maar dan spam ik vast te veel :P
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:06:11 #135
5428 crew  miss_sly
pi_89261308
ow ja, dat heb ik ook een keer gehad, maar meestal hang ik mijn tas aan de handvaten van de buggy of ik doe mijn portemonnee in het vakje met rits aan de kap.

Spam maar hoor, ik wil Thomas nog wel op bewegend beeld zien O+
  zondag 28 november 2010 @ 17:12:01 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89261532
Ik heb het ook 1 keer gehad (anders zou het wel erg zijn...) maar het is wel ff iets om rekening mee te houden. Geen minpunt verder, het ding klapt erg makkelijk in en uit en is niet te zwaar voor mijn gevoel. Maar ik beken ook eerlijk dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.
En de rode ruitjes zijn schattig :Y

Spitter spetter spater:

Het is zo'n waterratje he. Ook bij de fysio met het zwemmen. Heerlijk vind ik dat uurtje, genieten van dat snoetje als hij zijn best aan het doen is.
  zondag 28 november 2010 @ 17:18:02 #137
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89261759
Ca.RA wat een heerlijk ventje is het!!!!

En tja buggy's... Ik vind het net als claudia erg lastig. We hebben nu de bugaboo cameleon als buggy omgebouwd, maar voor in mijn burgerk%t vw polo is het handig als ik wat compacters heb. Allereerst kwam ik ook uit, na sly's tip bij de hema buggy, staat nu bij ons voor 49 euro in de winkel hier. Maar na online research kom ik dan ook op de koelstra, quinny zapp, etc, etc, etc,. Wellicht toch maar voor de hema gaan. Scheelt ook een bommetje duiten.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89261877
Vandaar dat wij de Zapp hebben genomen Takkem. We wonen boven en hebben geenkelder/berging of wat dan ook. De hal is ook neit zo groot en de Zapp past er perfect in :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:28:33 #139
5428 crew  miss_sly
pi_89262099
Dat probleem hebben wij ook, idd, en de Hema buggy is ook klein en compact als hij opgevouwen is. En voor mij niet onbelangrijk (iedere keer 2 trappen op en af): hij is idd lekker licht en gemakklijk in en euit te klappen.
pi_89262203
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef Vicky het volgende:
Vandaar dat wij de Zapp hebben genomen Takkem. We wonen boven en hebben geenkelder/berging of wat dan ook. De hal is ook neit zo groot en de Zapp past er perfect in :D
Ik heb de Zapp oa omdat hij met vannalles tegelijk in de kofferbak van onze 206 past, en omdat het achterop de fiets een heel klein pakketje is.
pi_89262396
hier ook een zapp als tweede wagen. Tweedehands van mp, was maar 1/3 ofzo van de nieuw prijs en zag er nog prima uit. Wij hebben em inderdaad voor op de fiets en als reserve voor in mijn auto (een twingo op gas, waardoor de toch al niet zo'n grote kofferbak nog kleiner wordt. Al krijg ik er mijn mura ook wel in, maar dat is wat meer puzzelen). Het is dus echt de tweede wagen, dus we hebben er weinig eisen aan gesteld.

Driekus is wel echt beter geloof ik. Nog wel een aantal dagen ab, maar sinds we die in de melk doen is dat ook geen probleem. Met een spuitje geven was enorm vechten, tot mijn zusje opmerkte dat zij de ab aan hun oudjes altijd door de melk of de appelmoes mengt.Niet bij stil gestaan dat dat ook zou mogen 8)7
Hij hoest nog wel als een zeehond, kijkt er ook enorm smerig bij, maar dat is het dan ook. Fijn! En de volgende keer bellen we ietsje eerder de huisarts, ik was geloof ik iets te nuchter deze keer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 28 november 2010 @ 19:21:08 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89266333
Ik heb zo'n Zapp lookalike. Bij de budgeycorner van babypark.
Wat ik er handig aan vind is dat ie dubbel opklapt ipv in de lengte. En dan kan ie gewoon in de lengte in de kofferbak, als jullie me nog snappen. Ik had hiervoor een koelstra, maar dit ding rijdt duizend keer beter. Zal morgen even kijken hoe ie heet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_89267085
Driekus heeft bij Opa België (mijn schoonvader) geleerd hoe hij de tv uit en aan moet zetten. Laten zij nou dezelfde tv hebben als wij. }:|
Dus nou doet ie het thuis ook. Echt niet leuk. Net als op de salontafel klimmen. Ook al daar geleerd.
Net probeerde ie alweer de tv uit te zetten, dus ik boos, pak em op en zet em in de box. Nog voor ik me omgedraaid had was al duidelijk dat ik em hiermee niet straf..hij begon te lachen en te spelen . Nou ja, rust voor ons.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 20:07:03 #144
5428 crew  miss_sly
pi_89268578
Senna ligt al in bed, al drie kwartier en ze slaapt :o
Een van de tips uit het boek was om de bedtijd juist te vervroegen. Slapen leer je door goed te slapen, kennelijk. Ik ben benieuwd of ze nu tot morgenochtend slaapt.

ow Driekus is lekker grenzen aan het verkennen :D alleen jammer dat de grenzen op een ander zoveel verder liggen dan thuis.
pi_89269274
grenzen verkennen vind ik niet erg, maar inderdaad, het zou handig zijn als de grenzen overal hetzelfde waren. Even overleggen dus.
pi_89269292
Och kijk Thomas nou! Wat een mooi jongetje is het, Ca.ra. O+
Ik zou hem best eens willen ontmoeten. :Y
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oef, wat heb ik een hekel aan glimmend grijs. :o
Zilvergrijs. Als aluminium. :{

Senna, hopelijk slaap je lekker vannacht! :Z

Driekus, wat ben je ondeugend. Je opa leert je niet de goede truucjes hoor! :D
pi_89269502
Dansende Ko O+
We hebben wel ergens een dansfilmpje van Mette (op papa's eigen muziek, zo lief om te zien dat ze daar graag naar luistert)

Cara, wij doen Mette ook in bak in 'bad'. We hebben enorm bad en vind het altijd zo'n waterverspilling die telkens vol te laten lopen. Ik ze de doos hier altijd in de inloopdouche erbij. Ben ik aan het douchen is mevrouwtje lekker aan het spelen.

Driekus :P Lekker op dreef, fijn ook dat je mannetje weer beter is Mefke.

Een buggy hebben we niet, ik gebruik altijd de buggy van de bugaboo, volstaat perfect en pas in de auto. Aangezien dat reizen met het OV hier in de stad heel goed te doen is met een kinderwagen, hoef ik ook niet een buggy om aan de fiets te kunnen hangen. Ik denk dat we van de lente eens rond gaan kijken daarvoor eventueel.

Ons kind lust olijven en is er helemaal dol op merkte we. En toen we het bakje weghaalde deed ze een perfecte imitatie van een stervende zwaan die doodging van een zeer langzame dood :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89270022
Wij hebben een koelstra buggy, prima ding. Maar voor langere stukken ga ik toch voor mn bugaboo :). Die past ook precies in mn kofferbak!

Iris had vanmorgen een beetje omhooggekomen melk over haar beer uitgekwijld, stinken... :r. Maar ja... gaat ze slapen zonder was natuurlijk de vraag. Ik durfde het ding niet in de was te doen. Maar ze ligt nu met haar schaap in bed en beer ligt op het wasrek te drogen, het lijkt of 'ie ligt te zonnebaden met een gelukzalige grijns op zn kop (even kijken of een foto gaat lukken tussen de andere was door) ;). Hopelijk is beer morgen weer back in actie!

Ondeugende dreumessen... leuk he :')
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 20:33:07 #149
5428 crew  miss_sly
pi_89270151
Ow ja, ik had je filmpje wel al gezien. Wat een mooi kereltje, en wat zit hij lekker relaxt in 'bad' O+
pi_89270219
hier ligt er eentje zingend in bed! O+ Klinkt erg gezellig moet ik zeggen, maar ik heb toch liever dat ie slaapt. Maar goed, hij vind het best in bed dus blijft ie lekker liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')