En hoe doen zij dit? Wat voor reden zit hierachter? Wat voor besluiten worden hiervoor genomen? Wie zijn de spelers in deze kwestie?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Overheid gaat bezuinigen op oa. het sociale zekerheid van een land om een deel van de schuld te kunnen aflossen. Als mijn gezondheid zo in het geding komt omdat ik niet meer kan betalen wat ik nodig heb. 'Wurgen' zij mij indirect/direct.
Nee, wij zijn niet verkocht. De zorgverzekering is gemaakt omdat de kosten van het ziekenfonds enorm opliepen (die vanuit de belasting werd betaald) en dus ontbetaalbaar werden voor de overheid. Het klopt (waarschijnlijk zit jij onder modaal) dat jij destijds enorm veel geld kwijt bent geraakt door dit besluit. Waarschijnlijk was jij ziekenfonds verzekerd en moest dit nu opeens particulier of collectief bij één of andere verzekering (waardoor je veel meer moest bijdragen). Maar dat is een gevolg van een bezuiniging en herinrichting, in plaats van dat de overheid ziekenfondsen wil spekken.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Dude..
VVD en de zorgverzekeraars. Zijn wij als consumenten verplicht en verkocht aan de zorgverzekeraars door de overheid of niet?
Ik zie in ieder geval géén vrije marktwerking daar. Waar de heren/dames politici wel zo anekdotisch over reppen en naar verwijzen de hele tijd. En dat de schuld geven van stijgende prijzen en de verloederende service/kwaliteit.
Probeer dat maar eens met cijfers onderuit te halen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe meer je studeert hoe dikker die plaat voor je kop wordt. verspilling van belastinggeld als je het mij vraagt. Want het dient geen algemeen belang en kweekt alleen stupiditeit. De definitie van dom is een staat van verstandsverbijstering of ontkenning.
/anekdote
Bedankt voor m'n signaturequote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe meer je studeert hoe dikker die plaat voor je kop wordt. verspilling van belastinggeld als je het mij vraagt. Want het dient geen algemeen belang en kweekt alleen stupiditeit. De definitie van dom is een staat van verstandsverbijstering of ontkenning.
/anekdote
Mag ik wat van je aluminiumfolie lenen? Je hebt wss toch zatquote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
/anekdote
je quote em verkeerd!quote:
Het is inderdaad diep triest. Een neerwaartse spiraal.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik straks door mijn studie en mijn latere baan veel belasting ga afdragen ga verdienen.
Ik mag maar 250 tekens gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:39 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik mag maar 250 tekens gebruikenDanny fiks het!
Ik heb heb hem even gekopieerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
I copy thatquote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
/anekdote
Flikker op met die belasting, ik betaal helemaal geen belastingquote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik straks door mijn studie en mijn latere baan veel belasting ga afdragen, waar jij gebruik van mag maken.
Oh en schenkstroop, zoek eens op Ad Hominem.
Ik denk dat 2012 het begin is van een nieuw tijdperk(zonder geld), hoe dat eruit gaat zien? geen idee..quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Het probleem met revoluties is dat ze altijd zonder uitzondering een verschuiving van de rijke elite en de macht zijn, en nooit een uitroeiing.
Dankzij de natuur van de mens, zal er nooit een eerlijke verdeling van rijkdommen zijn.
Nooit.
Dan gaan de eerste jaren(100?) erg leuk worden, heb me daar al wel op voorbereid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:40 schreef SamEnMoos het volgende:
Dan slaat men elkaar de kop wel in om een huis of een stukje land.
Nee, ik denk helaas het eerste. Volgens mij is er geen beschaving in de geschiedenis van de mensheid ooit geweldloos geweest.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef WHFreedom het volgende:
Human nature, or human behavior? ik denk het laatste, door geld ontstaan alle problemen
Wees er maar trots op dat je een freerider bent. Jij gaat ver komen met je mentaliteit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Flikker op met die belasting, ik betaal helemaal geen belasting![]()
Wat wil je later gaan doen dan?
Ohh en veel succes he met je super baan"straks", dat je maar veel geld kan verdienen, toppie hoor!
Wat versta jij dan onder ver komen huh? Ik wordt miljonair met de komende beurscrashquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je een freerider bent. Jij gaat ver komen met je mentaliteit.
Ik wil later het onderzoek in en naast het niet slecht verdiend (toegegeven, het is ver onder de Balkende norm, maar dat hoef ik ook niet te verdienen), is het leuk werk.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Ik denk dat 2012 het begin is van een nieuw tijdperk(zonder geld)
huh maar er is over 2 jaar geen geld meer zeg jequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder ver komen huh? Ik wordt miljonair met de komende beurscrashdat is wat ik ga bereiken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder ver komen huh? Ik wordt miljonair met de komende beurscrashdat is wat ik ga bereiken
[..]
Ik denk dat 2012 het begin is van een nieuw tijdperk(zonder geld), hoe dat eruit gaat zien? geen idee..
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
huh maar er is over 2 jaar geen geld meer zeg je
In 2008 had je ook rijk kunnen wordenquote:Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef DasApart het volgende:
WHFreedom, ik ben geen economisch wonder noch heb ik iets heel slims toe te voegen, maarre wat heb je aan miljarden als het geld systeem in elkaar dondert?
"ha ha, ik word miljardair door de crash van het systeem."
BTW in before nieuwetijdskinderen
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 6 december 2010 05:40 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
In 2008 hard je ook rijk kunnen worden, stortte het systeem ook half in. Nu wordt het alleen nog kunstmatig overeind gehouden
Kenmerkend voor je reacties in dit hele topic; een totaal andere vraag beantwoorden die je wel ligt, de vraagsteller belachelijk maken of gewoon geen antwoord geven.quote:
Hoho WHFreedom wordt daar miljonair door he.quote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, laten we gewoon het begrip geld verdwijnen en denken dat we verder kunnen gaan alsof er niks gebeurt
Hoho ik roep hier helemaal geen bankrun op he!? Voor de 2e keerquote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef destrovel het volgende:
[..]
Kenmerkend voor je reacties in dit hele topic; een totaal andere vraag beantwoorden die je wel ligt, de vraagsteller belachelijk maken of gewoon geen antwoord geven.
Jij bent degene die oproept tot een bankrun, jij bent degene die zegt dat je gruwelijk rijk uit de volgende systeemcrash komt. Wees dan ook de vent om ons uit te leggen hoe en waarom.
Nee, dan begint de crisis pas pik. Kan je alleen maar waarschuwen.quote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, laten we gewoon het begrip geld verdwijnen en denken dat we verder kunnen gaan alsof er niks gebeurt
Fucking hell, ik ben tegen een censuur op internet, maar soms, heel soms zou ik die graag toegepast willen zien op bepaalde Topic Starters.
[..]
Ik denk dat 2012 het begin is van een nieuw tijdperk(zonder geld)
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Ik wordt miljonair met de komende beurscrashdat is wat ik ga bereiken
Het begin ja, zo'n omslag naar iets anders gaat lang duren vrees ik.quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Kun je voor mij even het verband tussen deze twee posts geven?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |