quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder ver komen huh? Ik wordt miljonair met de komende beurscrashdat is wat ik ga bereiken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Ik denk dat 2012 het begin is van een nieuw tijdperk(zonder geld), hoe dat eruit gaat zien? geen idee..
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
huh maar er is over 2 jaar geen geld meer zeg je
In 2008 had je ook rijk kunnen wordenquote:Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef DasApart het volgende:
WHFreedom, ik ben geen economisch wonder noch heb ik iets heel slims toe te voegen, maarre wat heb je aan miljarden als het geld systeem in elkaar dondert?
"ha ha, ik word miljardair door de crash van het systeem."
BTW in before nieuwetijdskinderen
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 6 december 2010 05:40 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
In 2008 hard je ook rijk kunnen worden, stortte het systeem ook half in. Nu wordt het alleen nog kunstmatig overeind gehouden
Kenmerkend voor je reacties in dit hele topic; een totaal andere vraag beantwoorden die je wel ligt, de vraagsteller belachelijk maken of gewoon geen antwoord geven.quote:
Hoho WHFreedom wordt daar miljonair door he.quote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, laten we gewoon het begrip geld verdwijnen en denken dat we verder kunnen gaan alsof er niks gebeurt
Hoho ik roep hier helemaal geen bankrun op he!? Voor de 2e keerquote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef destrovel het volgende:
[..]
Kenmerkend voor je reacties in dit hele topic; een totaal andere vraag beantwoorden die je wel ligt, de vraagsteller belachelijk maken of gewoon geen antwoord geven.
Jij bent degene die oproept tot een bankrun, jij bent degene die zegt dat je gruwelijk rijk uit de volgende systeemcrash komt. Wees dan ook de vent om ons uit te leggen hoe en waarom.
Nee, dan begint de crisis pas pik. Kan je alleen maar waarschuwen.quote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, laten we gewoon het begrip geld verdwijnen en denken dat we verder kunnen gaan alsof er niks gebeurt
Fucking hell, ik ben tegen een censuur op internet, maar soms, heel soms zou ik die graag toegepast willen zien op bepaalde Topic Starters.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Ik denk dat 2012 het begin is van een nieuw tijdperk(zonder geld)
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Ik wordt miljonair met de komende beurscrashdat is wat ik ga bereiken
Het begin ja, zo'n omslag naar iets anders gaat lang duren vrees ik.quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Kun je voor mij even het verband tussen deze twee posts geven?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |