godver de godver de godver... zit op kantoor dus kan niet in de brievenbus kijken... even mn paps smsen die thuis isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Papieren al Kuno? Ik had vandaag gewoon post
Huuuuuuuuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Papieren al Kuno? Ik had vandaag gewoon post
dat is zoooo overrated...!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Komt vast goed
Kan je eindelijk autorijden. Naja, eerst wel even kentekens laten drukken natuurlijk
Ik ga werken, spreek je later![]()
Geen last van, onze trouwe postbode komt gewoon mn krantje rondbrengenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou volgens mij heb ik vandaag weer geen post gehad...! klot'n zooi...
verdomme, begrijpen die lui nu niet gewoon dat ik aan het wachten ben op mijn kentekenbewijs!!!11!!!1!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef IccceeeCold het volgende:
[..]
Geen last van, onze trouwe postbode komt gewoon mn krantje rondbrengen
Nee, wel z'n broer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef jna het volgende:
Hebben we ook nog iemand hier die Edwin heet?
Bij mij was de BPM de dag na de keuring afgeschreven. Dat kunnen ze dan wel weer snel hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verdomme, begrijpen die lui nu niet gewoon dat ik aan het wachten ben op mijn kentekenbewijs!!!11!!!1!!!!!
ik hoef gelukkig geen BPM te betalen bij invoering!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mij was de BPM de dag na de keuring afgeschreven. Dat kunnen ze dan wel weer snel hè. 't Duurde een week voordat ik m'n kentekenbewijs kreeg
.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig geen BPM te betalen bij invoering!ik hoop maar voor die lui dat mn kentekenbewijs er morgen is, anders word ik woest!
[ afbeelding ]
oh die falers...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, kuno gaat 't RDW slopen! Daar moet je blij om zijn.
Nja, wellicht... maar elk weekend de plannen hem rijdbaar te maken, te laten keuren en te rijden... maar dat duurt al twee jaar...quote:
Als ik mijn MK2 heb kom ik wel eens langs! welke auto moet onderhouden worden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, wellicht... maar elk weekend de plannen hem rijdbaar te maken, te laten keuren en te rijden... maar dat duurt al twee jaar...
inderdaad! Ik sla die locatie Groningen helemaal kort en klein!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, kuno gaat 't RDW slopen! Daar moet je blij om zijn.
Doe Veldhoven ook even als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad! Ik sla die locatie Groningen helemaal kort en klein!
Wel een zwarte hè.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik sta al klaar in een sneeuwpop te maken
ik kan wel langskomen dat we het samen doen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe Veldhoven ook even als je toch bezig bent.
een gele zou me nog lukken, maar hoe maak je een zwarte...?quote:
Deal, gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan wel langskomen dat we het samen doen?
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een gele zou me nog lukken, maar hoe maak je een zwarte...?
ik dacht dat wij alleen band hadden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deal, gezellig. Schept wel een band, onze gedeelde haat tegen het RDW
.
[..]
Ja weet ik veel.Sommige mensen kunnen ook zwarte kindjes maken, bij mij wordne ze iedere keer wit
.
distributie band!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |