godver de godver de godver... zit op kantoor dus kan niet in de brievenbus kijken... even mn paps smsen die thuis isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Papieren al Kuno? Ik had vandaag gewoon post
Huuuuuuuuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Papieren al Kuno? Ik had vandaag gewoon post
dat is zoooo overrated...!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Komt vast goed
Kan je eindelijk autorijden. Naja, eerst wel even kentekens laten drukken natuurlijk
Ik ga werken, spreek je later![]()
Geen last van, onze trouwe postbode komt gewoon mn krantje rondbrengenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou volgens mij heb ik vandaag weer geen post gehad...! klot'n zooi...
verdomme, begrijpen die lui nu niet gewoon dat ik aan het wachten ben op mijn kentekenbewijs!!!11!!!1!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef IccceeeCold het volgende:
[..]
Geen last van, onze trouwe postbode komt gewoon mn krantje rondbrengen
Nee, wel z'n broer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef jna het volgende:
Hebben we ook nog iemand hier die Edwin heet?
Bij mij was de BPM de dag na de keuring afgeschreven. Dat kunnen ze dan wel weer snel hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verdomme, begrijpen die lui nu niet gewoon dat ik aan het wachten ben op mijn kentekenbewijs!!!11!!!1!!!!!
ik hoef gelukkig geen BPM te betalen bij invoering!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mij was de BPM de dag na de keuring afgeschreven. Dat kunnen ze dan wel weer snel hè. 't Duurde een week voordat ik m'n kentekenbewijs kreeg
.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig geen BPM te betalen bij invoering!ik hoop maar voor die lui dat mn kentekenbewijs er morgen is, anders word ik woest!
[ afbeelding ]
oh die falers...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, kuno gaat 't RDW slopen! Daar moet je blij om zijn.
Nja, wellicht... maar elk weekend de plannen hem rijdbaar te maken, te laten keuren en te rijden... maar dat duurt al twee jaar...quote:
Als ik mijn MK2 heb kom ik wel eens langs! welke auto moet onderhouden worden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, wellicht... maar elk weekend de plannen hem rijdbaar te maken, te laten keuren en te rijden... maar dat duurt al twee jaar...
inderdaad! Ik sla die locatie Groningen helemaal kort en klein!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, kuno gaat 't RDW slopen! Daar moet je blij om zijn.
Doe Veldhoven ook even als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad! Ik sla die locatie Groningen helemaal kort en klein!
Wel een zwarte hè.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik sta al klaar in een sneeuwpop te maken
ik kan wel langskomen dat we het samen doen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe Veldhoven ook even als je toch bezig bent.
een gele zou me nog lukken, maar hoe maak je een zwarte...?quote:
Deal, gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan wel langskomen dat we het samen doen?
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een gele zou me nog lukken, maar hoe maak je een zwarte...?
ik dacht dat wij alleen band hadden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deal, gezellig. Schept wel een band, onze gedeelde haat tegen het RDW
.
[..]
Ja weet ik veel.Sommige mensen kunnen ook zwarte kindjes maken, bij mij wordne ze iedere keer wit
.
distributie band!quote:
dat ben jij niet! zij is blank!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
Ik lig op een band, telt dat ook?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ja, gaaf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Tuuk. Kom je ook mee 't RDW slopen dan?
JOB?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Je had toch ook een soort ''Laks'' voor het mbo? Iemand enig idee hoe die ook alweer heeT?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat ben jij niet! zij is blank!Iedereen in de sneeuw wordt blank. Zwarte pieten niet, want ze schminken over de sneeuw heen. Daarom heeft de kerstman geen donkere knechtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
koel! waar beginnen we?quote:
de kerstman heeft alleen maar rendieren...?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Iedereen in de sneeuw wordt blank. Zwarte pieten niet, want ze schminken over de sneeuw heen. Daarom heeft de kerstman geen donkere knechtjes.
en elfjes toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de kerstman heeft alleen maar rendieren...?
heel niet!quote:
heul wel.quote:
HALLOOO DE KERSTMAN BETAALD TOCH GEEN RENTE! DIE WOONT IN EEN IGLO! WEET JE WEL HOEVEEL GELD DAT SCHEELT?! DAAR ZOU DIE ECHT WEL SMINK VAN KUNNEN KOPEN ALS HET NODIG WAS!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
heul wel.
Sint en de kerstman hebben hulp nodig. Alleen is de sint rijker omdat hij een boot heeft en de kerstman een trieste slee. Daarom kan de kerstman geen schmink betalen.
WEET JE WEL HOE DIK DE KERSTMAN IS?! DIE HEEFT HELEMAAL GEEN VERWARMING NODIG!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef L.no het volgende:
Weet je hoeveel de verwarming kost? Nou?!
Die elven elfen wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE DIK DE KERSTMAN IS?! DIE HEEFT HELEMAAL GEEN VERWARMING NODIG!!!
Psst, die kerstman is jouw vader verkleed als de kerstman, niet de echte.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
Kerstman? Elfen?
Niet mijn kerstman hoor.
mailto:fanmail@jeffdunham.comquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef jna het volgende:
Kan Jef dunham niet een keer per ongeluk voor een trein springen ofzo?
welke auto van je moet er nou nog gefixed worden?quote:
Het gaat over de Passat. Maar die is vrij snel weer klaar hoor, als het moet en ik geld heb.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke auto van je moet er nou nog gefixed worden?
het is duurder om steeds de rdw te betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het gaat over de Passat. Maar die is vrij snel weer klaar hoor, als het moet en ik geld heb.
Neenquote:
wat moet er nog aan gebeuren dan?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar ze sturen niet iedere week een brief
Maar wil het deze winter wel regelen eigenlijk
Kijk maar hoe vet hij is
[ afbeelding ]
Voor de APK? Aan het lopen krijgen en banden. En dan vinden ze bij de APK geheid vanalles. Om hem zo te krijgen als ik wil moet er nog wel wat meer gebeurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet er nog aan gebeuren dan?!
Er is nu zoveel onkruid daar onder, dat ze op iedere moment die auto kunnen meenemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar ze sturen niet iedere week een brief
Maar wil het deze winter wel regelen eigenlijk
Kijk maar hoe vet hij is
[ afbeelding ]
ik vind dat je moet regelen dat die weer loopt! dan ga ik dan een keer mee met mijn golf naar een meet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor de APK? Aan het lopen krijgen en banden. En dan vinden ze bij de APK geheid vanalles. Om hem zo te krijgen als ik wil moet er nog wel wat meer gebeuren
jij bent de vrouw des huizes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Er is nu zoveel onkruid daar onder, dat ze op iedere moment die auto kunnen meenemen.
Vetquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind dat je moet regelen dat die weer loopt! dan ga ik dan een keer mee met mijn golf naar een meet!
Heul nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Er is nu zoveel onkruid daar onder, dat ze op iedere moment die auto kunnen meenemen.
huh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij bent de vrouw des huizes?
Nooit... ik hou hem zo origineel mogelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet
Als jij hem dan verlaagd en dikke velgen koopt
dat je er voor hoort te zorgen dat de tuin enzo er netjes bijligt en dat Dean zn auto vrij is van onkruidquote:
Hulp is er wel als het nodig is, maar bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nooit... ik hou hem zo origineel mogelijk!![]()
maar kom op! als het moet help ik je er zelfs een keer mee!
Hehe nee man, dat hoor ik zelf te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je er voor hoort te zorgen dat de tuin enzo er netjes bijligt en dat Dean zn auto vrij is van onkruid
Als hij de auto even weg zette, dan kon ik er onder gaan ja. Na een paar keer vragen deed hij het niet. Nu heeft dat onkruid een eigen leven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je er voor hoort te zorgen dat de tuin enzo er netjes bijligt en dat Dean zn auto vrij is van onkruid
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe nee man, dat hoor ik zelf te doen
nee ok, dan heb ik niets gezegd, als je al had gevraagd is het zn eigen schuld!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Als hij de auto even weg zette, dan kon ik er onder gaan ja. Na een paar keer vragen deed hij het niet. Nu heeft dat onkruid een eigen leven.
Dat bedoel ik. Ik zou hem even laten lopen, blokje om en daarna ergens anders parkeren... maar ja, jullie weten hoe dat gaat met mij...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee ok, dan heb ik niets gezegd, als je al had gevraagd is het zn eigen schuld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |