godver de godver de godver... zit op kantoor dus kan niet in de brievenbus kijken... even mn paps smsen die thuis isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Papieren al Kuno? Ik had vandaag gewoon post
Huuuuuuuuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Papieren al Kuno? Ik had vandaag gewoon post
dat is zoooo overrated...!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Komt vast goed
Kan je eindelijk autorijden. Naja, eerst wel even kentekens laten drukken natuurlijk
Ik ga werken, spreek je later![]()
Geen last van, onze trouwe postbode komt gewoon mn krantje rondbrengenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou volgens mij heb ik vandaag weer geen post gehad...! klot'n zooi...
verdomme, begrijpen die lui nu niet gewoon dat ik aan het wachten ben op mijn kentekenbewijs!!!11!!!1!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef IccceeeCold het volgende:
[..]
Geen last van, onze trouwe postbode komt gewoon mn krantje rondbrengen
Nee, wel z'n broer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef jna het volgende:
Hebben we ook nog iemand hier die Edwin heet?
Bij mij was de BPM de dag na de keuring afgeschreven. Dat kunnen ze dan wel weer snel hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verdomme, begrijpen die lui nu niet gewoon dat ik aan het wachten ben op mijn kentekenbewijs!!!11!!!1!!!!!
ik hoef gelukkig geen BPM te betalen bij invoering!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij mij was de BPM de dag na de keuring afgeschreven. Dat kunnen ze dan wel weer snel hè. 't Duurde een week voordat ik m'n kentekenbewijs kreeg
.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig geen BPM te betalen bij invoering!ik hoop maar voor die lui dat mn kentekenbewijs er morgen is, anders word ik woest!
[ afbeelding ]
oh die falers...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, kuno gaat 't RDW slopen! Daar moet je blij om zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |