Dat merk je morgen welquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit wat in
[..]
moet ik nu blij en opgelucht zijn
quote:
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haastenquote:
Wat voor traditie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het anders een KSC-meet wordt in de KSC-meettraditie![]()
.
marijke chill babequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haasten
En toch is 't stomquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben je niet stuk hoor
Dan ben je gewoon wat wat wat onrustig
Niet zo gek ook he, met alles thuis
Niks haasten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haasten
quote:
Ja, maar ik ken mezelfquote:
Dat is zeker zoquote:
quote:
niet doorgaanquote:
ikke wel. Behalve als mart gaat strippenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Natuurlijk komen er allemaal mensen
Moet je wel cadeaus kopen enzulks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kom wel =). als ik weet waar het is
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
HEt gaat echt wel door hoor , dat moet gewoon anders is marijke niet voor niets zo aant stressuh enzulks
Als ik jullie niet verras met de hierboven besproken verrassingen wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Natuurlijk komen er allemaal mensen
Je hebt de PM gehad als het goed is, daar staat een adres inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kom wel =). als ik weet waar het is
Dan doe je je ogen maar dicht hoor, mietjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ikke wel. Behalve als mart gaat strippen
Ik verzin wel wat anders danquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ikke wel. Behalve als mart gaat strippen
Laat de dames strippenquote:
Je hebt kleine handen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
kom ooit nog wel een keer naar een minimeet zo groot trek ik slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
kom ooit nog wel een keer naar een minimeet zo groot trek ik slecht
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
Moet morgen al om 13.10 op het station staan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.
Kom ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.
groot is een relatief begrip hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?
Normaal zijn meets juist veel groter, nu het bij iemand thuis is kleiner.
8 mensen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?
Normaal zijn meets juist veel groter, nu het bij iemand thuis is kleiner.
8 is ook 7+quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 mensen?
uhm volgens mij komen er iets meer, ietsjes maar hoor... ongeveer +7
ja bokken grappig jaquote:
10 zie ik er ongeveer staan in de PM.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 mensen?
uhm volgens mij komen er iets meer, ietsjes maar hoor... ongeveer +7 erbij?
8+7 wijsneusquote:
Pheno niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
Damart, pgrferrari, MPG, Suikertaartje, LovelyLady, Cablegunmaster, dr_flash, Trevland, Enfermera, wok, Sym, pheno toch ook?
zo ongeveer?
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
Damart, pgrferrari, MPG, Suikertaartje, LovelyLady, Cablegunmaster, dr_flash, Trevland, Enfermera, wok, Sym, pheno toch ook?
zo ongeveer?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....
ik dacht dat er meer kwamen
dingdong. deurbel, ik doe open, zie oudste met een een plastic doorzichtige emmer.... met een dooie muis erin... hoi mam, kijk eens wat zielig? En nu gaan we hem begraven... doei
Ik stond echt zo van:doei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |