lees anders de OP nog eensquote:
veel duidelijker dan dat het in OP staat wordt het niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Blijf je nou onzinnig reutelen, beantwoord toch gewoon mijn vraag eens?
ja dat vuilnisbakken om trappen triest is staat buiten kuif maar doelbewust kinderen pijn doen is nog triester.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:42 schreef tuintegel het volgende:
Tja , je hoort uiteindelijk gewoon geen vuilnisbakken om te trappen . Dan is het kind al een beetje een achterlijk geval in mijn ogen . Het had erger kunnen aflopen (nek breken weet ik het) , maar dat is niet gebeurd , het kind heeft nu gewoon een pijnlijk leermoment gehad.
Ik heb zelf een kind en natuurlijk zou ik boos worden als iemand doelbewust mijn kind wil pijn doen , maar ik heb er in dit geval niet echt medelijden mee omdat er behalve wat pijn en wellicht een kapotte fiets niks aan de hand is... Als dat kind echt wat gebroken had , hadden die ouders echt wel aangifte gedaan hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat vuilnisbakken om trappen triest is staat buiten kuif maar doelbewust kinderen pijn doen is nog triester.
en als je niet kan bedenken dat een kliko vullen met stenen een gevaar kan vormen die niet in verhouding staat tov de daad dan ben je wel een erg droevig figuur.
ik zou in dit geval ook not amused zijn, en dat geldt dan voor beide, container trapper en container vuller. Ook omdat de de openbare weg, waar mee rondrijdt dan deze baldadige fietsers, geen plek is om zulke dingen (containers omtrappen en triset wraak nemen) te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kind en natuurlijk zou ik boos worden als iemand doelbewust mijn kind wil pijn doen , maar ik heb er in dit geval niet echt medelijden mee omdat er behalve wat pijn en wellicht een kapotte fiets niks aan de hand is... Als dat kind echt wat gebroken had , hadden die ouders echt wel aangifte gedaan hoor...
ja dat is natuurlijk helemaal te triest voor woordenquote:Het is nog altijd beter dan doodgeschoten worden vanwege een sneeuwbal tegen een auto.
hij doet ze geen pijn, zijn vuilbak stond daar goed, het is hun eigen domme schuld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat vuilnisbakken om trappen triest is staat buiten kuif maar doelbewust kinderen pijn doen is nog triester.
en als je niet kan bedenken dat een kliko vullen met stenen een gevaar kan vormen die niet in verhouding staat tov de daad dan ben je wel een erg droevig figuur.
ja het was totaal ook niet de intentie hehquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:08 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
hij doet ze geen pijn, zijn vuilbak stond daar goed, het is hun eigen domme schuld.
hij wou ze een lesje leren...wie niet horen wil moet___?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het was totaal ook niet de intentie heh_!
ja alleen is de openbare weg geen plek voor zulke wraak acties, je kan er ook andere mee in gevaar brengen, die er achter of naast fietsen of rijden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:18 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
hij wou ze een lesje leren...wie niet horen wil moet___?
ja maar de container stond op de standplaats dus aan de openbare weg, aangezien ze niet op je erf komen om de container op te halen voor leegingquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef Moos. het volgende:
Maar het is jou schuld toch niet, jij had immers die bakstenen, op jouw erf staan, en als zij er tegen aanfietsen, zal het jou schuld niet zijn.
Daar lees ik vooral dat dat jochie zichzelf pijn doet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel duidelijker dan dat het in OP staat wordt het niet hoor
welke mensen? andere kinderen die de vuilbak omver willen schoppen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen is de openbare weg geen plek voor zulke wraak acties, je kan er ook andere mee in gevaar brengen, die er achter of naast fietsen of rijden.
ja want op de weg bevinden zich alleen maar zulke mensenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
welke mensen? andere kinderen die de vuilbak omver willen schoppen?
blijf gewoon van andermans kliko
Nee. TS wou gewoon voorkomen dat z'n geliefde kliko (wederom) om zou waaien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het was totaal ook niet de intentie heh_!
rij jij anders tegen elke kliko?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want op de weg bevinden zich alleen maar zulke mensen_!
bovendien is dat niet het punt
het punt is, dat dat je anderen die dan zich ook op de weg bevinden ook in gevaar brengt met je wraakactie of rijden er altijd alleen maar kinderen die containers om trappen op de wegen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
rij jij anders tegen elke kliko?
ik snap niet wat jij er zo erg aan vind
neen, maar enkel die rijden er tegenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
het punt is, dat dat je anderen die dan zich ook op de weg bevinden ook in gevaar brengt met je wraakactie of rijden er altijd alleen maar kinderen die containers om trappen op de wegen?
ja en als die dan valt omdat iemand zijn container vult om die reden, dan zijn alle andere weggebruikers die zich daar dan ook bevinden plotseling magisch beschermt omdat het een goed lesje is voor de brutale aap?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
neen, maar enkel die rijden er tegen
Je bent je nogal in vreemde bochten aan het wringen is het nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als die dan valt omdat iemand zijn container vult om die reden, dan zijn alle andere weggebruikers die zich daar dan ook bevinden plotseling magisch beschermt omdat het een goed lesje is voor de brutale aap?_!
nee hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je bent je nogal in vreemde bochten aan het wringen is het niet
Die bocht bedoel ik dus. Je argument dat het zielug is voor dat joch heb je blijkbaar laten varen en nu is het opeens "onverantwoord omdat er heel misschien wellicht toevallig een auto naast rijdt"quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor.
kom jij wel een buiten en heb je wel eens gezien wat er kan gebeuren als weggebruikers rare ontwijkende capriolen uit moeten halen?
ik vind het nog steeds triest als je doelbewust iemand pijn doet, en van begin af aan vind ik het al onverantwoordelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die bocht bedoel ik dus. Je argument dat het zielug is voor dat joch heb je blijkbaar laten varen en nu is het opeens "onverantwoord omdat er heel misschien wellicht toevallig een auto naast rijdt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |