Ik denk dat zoiets inderdaad staat te gebeuren. Dat heeft tijd nodig, de wereld moet alleen niet zo ongeduldig zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vind het aannemelijk om te denken dat het systeem zichzelf langzamerhand elimineert. Zoals nu ook plaatsvindt in Cuba, waar Raúl een stuk progressiever is dan zijn broer.
Evolutie zorgt voor revolutie.quote:Op zondag 28 november 2010 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets inderdaad staat te gebeuren. Dat heeft tijd nodig, de wereld moet alleen niet zo ongeduldig zijn.
Precies, en hiermee geef je dus antwoord op mijn retorische vraagquote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Drugshond het volgende:
North Korea can always count on China - thestar.com http://me.lt/3hqB
China is verre van neutraal in deze kwestie, en denken dat zij zich welwillend zullen opstellen naar de VS en ZK en afzijdig blijven in een oorlog is erg naiefquote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ah wat liefMaar hoe naïef
![]()
Wie denk je dat NK momenteel de meeste financiële steun geeft en voedsel levert? En de technologische know how verleent? En welk land baart zijn zorgen, maar heeft als een van de zeer weinige landen geen openlijke afkeuring geleverd naar NK? En steunt desondanks bij de UN Veiligheidsraad?
Welk land beschouwt NK als zijn eigen achtertuin? En welk land wil absoluut geen Amerikanen in die achtertuin zo dicht bij zijn eigen deur? En mocht dat zo ver komen, te kennen te geven zelf militaire opties niet uit te sluiten?
Ben ik het wel mee eens. En in feite is het al aan de gang. Kim Jong-Un wordt wellicht door z'n vader naar voren geschoven als opvolger, maar als we de magere nieuwsstroom uit Noord Korea mogen geloven is er een machtsstrijd gaande tussen enkele hoge figuren.quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is het meest wenselijke scenario.
quote:Op zondag 28 november 2010 14:20 schreef Burakius het volgende:
Als de shit uitbreekt gaat het goed uitbreken. Seoul in perrels. Noord Korea en Zuid vernachtelt.
Winnaar: USA
De bekende corporaties mogen weer een land heropbouwen. En de bekende corporaties mogen weer een nieuwe vracht oorlogstuig aanleveren. Daarnaast kunnen een paar bekende corporaties ingezet worden als "private wetshandhavers". Noem maar op.quote:Op zondag 28 november 2010 14:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Amerika heeft niets te winnen daar door.
Ben je nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op zondag 28 november 2010 14:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Amerika heeft niets te winnen daar door.
Ach kom toch, het nieuws op de voet volgen wil niet zeggen dat je sensatiebelust bent.quote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Huidige tendens hè, binnen de jongeren van vandaag. Lekker nachtelijk CNN kijken, popcorn knagen en naspelen bij de nieuwste Company of Heroes op de PS3.
Sad but true.
China, leuk land maar vergeleken met de gecombineerde krachten van de NAVO kunnen ze hun kont nog niet krabben. Laat ze blaffen die honden, bijten doen ze toch niet. Zonder onze afzetmarkt kunnen ze zich toch niet redden, en een derderangs dictatuurtje ten zuiden van ze is niet belangrijk genoeg dat op het spel te zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat China er anders over denkt. En die hebben absoluut wat te vertellen daar.
Dat is jouw perceptie. Gelukkig dat je het niet onderschrijft wat ik schets.quote:Op zondag 28 november 2010 15:05 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ach kom toch, het nieuws op de voet volgen wil niet zeggen dat je sensatiebelust bent.
Zonder investeerders kunnen wij ons ook niet redden. Dus het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op zondag 28 november 2010 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
China, leuk land maar vergeleken met de gecombineerde krachten van de NAVO kunnen ze hun kont nog niet krabben. Laat ze blaffen die honden, bijten doen ze toch niet. Zonder onze afzetmarkt kunnen ze zich toch niet redden, en een derderangs dictatuurtje ten zuiden van ze is niet belangrijk genoeg dat op het spel te zetten.
Ze zijn nog geen supermacht, en dat weten ze zelf ook donders goed.
Precies, daarom zullen ze ons gewoon ons gang laten gaan. Een oorlog kunnen ze nog lang niet winnen, en de gevolgen zijn voor hun ernstiger, en bovendien zijn de banden met Noord-Korea niet van vitaal belang.quote:Op zondag 28 november 2010 15:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Zonder investeerders kunnen wij ons ook niet redden. Dus het mes snijdt aan twee kanten.
Als vanavond de pleuris daar uitbreekt en je hebt morgen een vrije dag, ga je vanavond dan gewoon op tijd naar bed of blijf je tot in de kleine uurtjes naar de extra nieuwsuitzendingen van NOS/ RTL/ CNN kijken?quote:Op zondag 28 november 2010 15:08 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie. Gelukkig dat je het niet onderschrijft wat ik schets.
Ik kan er niet over oordelen, omdat ik het me niet kan voorstellen. M'n hart breekt, dat is één ding wat zeker is; deze mensen verdienen voorspoed, geluk, vrijheid en welzijn. Niet nóg meer ellende.quote:Op zondag 28 november 2010 15:12 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als vanavond de pleuris daar uitbreekt en je hebt morgen een vrije dag, ga je vanavond dan gewoon op tijd naar bed of blijf je tot in de kleine uurtjes naar de extra nieuwsuitzendingen van NOS/ RTL/ CNN kijken?
Soms is het ene nodig voor het andere, eeuwig pacifisme doet ze ook weinig goed tot nu toe.quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen, omdat ik het me niet kan voorstellen. M'n hart breekt, dat is één ding wat zeker is; deze mensen verdienen voorspoed, geluk, vrijheid en welzijn. Niet nóg meer ellende.
Dat is helaas nooit bewezen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Soms is het ene nodig voor het andere, eeuwig pacifisme doet ze ook weinig goed tot nu toe.
Het tegendeel ook niet.quote:
Het is een gerichte vraag aan jou persoonlijk. Heeft niets met oordelen te maken.quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen, omdat ik het me niet kan voorstellen. M'n hart breekt, dat is één ding wat zeker is; deze mensen verdienen voorspoed, geluk, vrijheid en welzijn. Niet nóg meer ellende.
Neem nog een pilletje.quote:Op zondag 28 november 2010 15:28 schreef Trava het volgende:
Ik zou niet teveel naar NOS, RTL en vooral niet naar CNN kijken. Want deze zullen alles "erger" melden. Naar mijn inziens wordt dit een oorlog die Amerika beter maakt, want NK maakt geen atoombommen meer.
"De Moslims, ze komen!"quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef Chooselife het volgende:
Zou een oorlog tussen Noord en Zuid korea kunnen leiden tot een WO?
Zitten een hoop achterlijke reacties tussen.
We zullen zien wie het laatst lacht.quote:
Het is me -tijdens mijn recente bezoek- opgevallen dat de inwoners van DPRK een soort kinderlijke onschuld over zich hebben. Die mensen weten van absoluut van niets. Die hersenspoeling onder de Kim-dynastie heeft ze geestelijk en intellectueel heel eenvoudig gemaakt. Als je naar ze zwaait is het net alsof je de paus, of een popster bent, zo verheugd tonen ze zich. Of als een klein kind die Sinterklaas ziet. Eenvoudig van geest.quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Het is een gerichte vraag aan jou persoonlijk. Heeft niets met oordelen te maken.
Ik zal het nieuws op de voet volgen. Simpelweg omdat ik wil weten wat er in de wereld gebeurd.
Het naspelen van dit soort drama's op computergames is inderdaad wel heel triest.
Oh please, ik stel je voor zelf de uitgang te vinden, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 15:36 schreef Trava het volgende:
[..]
We zullen zien wie het laatst lacht.
Let maar op, Amerika is de grote boosdoener hier. Het hoort allemaal bij het plan. Vooral mensen bang maken.
Rond 2014 is heel Europa dood. Ierland en Griekenland zijn al blut. Welke landen volgen. De financiële klap, elk land zal failliet worden. Er is weinig eten, drinken.
Depopulation laat ik het zo zeggen.
Je maakt jezelf belachelijker door Bush in je UI te hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh please, ik stel je voor zelf de uitgang te vinden, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
I doubt it, rook er nog een.quote:Op zondag 28 november 2010 15:42 schreef Trava het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijker door Bush in je UI te hebben.
Is dat je enige toevoeging aan dit topic? Het is duidelijk dat jij nergens iets vanaf weet of je wilt er niks vanaf weten dus ga je het maar op deze manier ontkennen.quote:
Omdat jij denkt dat in 2014 Europa vergaat en sterft van de honger heb ik er geen verstand van?quote:Op zondag 28 november 2010 15:47 schreef Trava het volgende:
[..]
Is dat je enige toevoeging aan dit topic? Het is duidelijk dat jij nergens iets vanaf weet of je wilt er niks vanaf weten dus ga je het maar op deze manier ontkennen.
Ah ja, dit was dat ding wat je kreeg als je je brein wegblowed.quote:Op zondag 28 november 2010 15:36 schreef Trava het volgende:
[..]
We zullen zien wie het laatst lacht.
Let maar op, Amerika is de grote boosdoener hier. Het hoort allemaal bij het plan. Vooral mensen bang maken.
Rond 2014 is heel Europa dood. Ierland en Griekenland zijn al blut. Welke landen volgen. De financiële klap, elk land zal failliet worden. Er is weinig eten, drinken.
Depopulation laat ik het zo zeggen.
Ow dus jij ontkent dat er een nucleaire oorlog zou kunnen uitbreken? Wellicht hier in EU?quote:Op zondag 28 november 2010 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat jij denkt dat in 2014 Europa vergaat en sterft van de honger heb ik er geen verstand van?
Wie zou ons willen nuken?quote:Op zondag 28 november 2010 15:51 schreef Trava het volgende:
[..]
Ow dus jij ontkent dat er een nucleaire oorlog zou kunnen uitbreken? Wellicht hier in EU?
Het klinkt allemaal wat raar omdat ik niet weet hoe ik het goed kan omschrijven. Maar door wiet ga je juist de mazen zien in het hele spelletje van de USA.quote:Op zondag 28 november 2010 15:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah ja, dit was dat ding wat je kreeg als je je brein wegblowed.
Probeer je zo je psychose te tunnelen?quote:Op zondag 28 november 2010 15:52 schreef Trava het volgende:
Maar door wiet ga je juist de mazen zien in het hele spelletje van de USA.
Ninja edit.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:53 schreef Trava het volgende:
[..]
Ninja edit.
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe Amerika het gaat plannen. Maar reken maar dat de EU het hardst getroffen wordt.
Ja man zoieso.. Ik probeer te laten zien hoe erg mijn ziekte is hier in dit topic.quote:Op zondag 28 november 2010 15:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Probeer je zo je psychose te tunnelen?
Ik heb nooit gezegd wie, wie gaat nuken. Ik denk eerder zoiets als dat Amerika er een paar afschiet richting hier en dan gaan zeggen dat de NK het heeft gedaan. False flag operation.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef Trava het volgende:
Ik denk eerder zoiets als dat Amerika er een paar afschiet richting hier en dan gaan zeggen dat de NK het heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |