False flag.... die zag ik ook maar ff leten op het tijdsstip. (8 uur oud) zonder nieuwe tweetsquote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
BREAKING NEWS: Yeonpyeong Island now under second wave of artillery bombardment from North Korea.
Goed samengevat wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij regels en sociale conventies door elkaar. Er is in Nederland ook geen regel voor handen schudden of je hand voor je mond houden als je hoest/niest. Dat het wel vaak gebeurt heeft met sociale conventies te maken, niet met regels. Daarnaast heb je het nu over Koreanen in general en Confuciaanse tradities. Dat heeft niks met het Noord-Koreaanse bewind te maken.
Yeah right.Per ongeluk.quote:Zuid-Korea schiet granaat af op bufferzone
SEOUL - Zuid-Korea heeft zondag per abuis een granaat afgeschoten naar het zuidelijke deel van de gedemilitariseerde zone met Noord-Korea. Het land heeft direct een bericht gestuurd naar Noord-Korea dat de beschieting een foutje was, meldden legerfunctionarissen tegen het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap.
De fout gebeurde tijdens een oefening. Bij het incident met de 155 mm-granaat vielen geen gewonden.
De verhouding tussen Zuid- en Noord-Korea is momenteel uiterst gespannen. Noord-Korea bombardeerde dinsdag een Zuid-Koreaans eiland. Zondag begonnen omstreden marine-oefeningen van de VS en Zuid-Korea.
Nou, dat ben ik wel met je eens. Ik heb het eigenlijk ook niet specifiek over mezelf, maar meer over de Amerikanen (gepensioneerde wereldreizigers) in het reisgenootschap.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Tja als je mensen perse voor het blok wilt zetten dan doe je zoiets dat heeft niets met Noord-Korea te maken maar puur met het vermijden van het lijden van gezichtsverlies. Ik vind het op zijn minst niet netjes van je als je zoiets gedaan hebt bij een willekeurige Noord-Koreaan maar wie ben ik
Lijkt me niet, het is al een uur oud dat nieuws en er is geen reactie op geweest van NK.quote:Op zondag 28 november 2010 12:32 schreef Flounder het volgende:
Ik denk dat die "per ongeluk afgevuurde" granaat van Zuid- Koreaanse zijde wel eens aangegrepen kan worden als excuus van Noord- Korea om een nieuwe oorlog te ontketenen.
Of je en oorlog definitief van start laat gaan beslis je niet in een uurtje.Ook niet als dictator.quote:Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is al een uur oud dat nieuws en er is geen reactie op geweest van NK.
Ik denk dat als het los gaat dat er een hele hoop gebeurt in een uur.
Wat is precies de motivatie achter deze stelling?quote:Op zondag 28 november 2010 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Prediction, USA war with North Korea enables USA to pull out of recession!
quote:Op 90 min is Z-Korea al wat bijgedraaid : ipv 'nu niet' zegt het nu het Chinese voorstel "met aandacht te bekijken". Call from Washington?
Dat valt nog mee het Zuid-Koreaanse leger word altijd puppet army genoemd, de VS terroristen, en president Lee van Zuid-Korea en zijn kabinet verraders of oorlogshitsersquote:Op zondag 28 november 2010 12:28 schreef Ulpianus het volgende:
"he who is fond of playing with fire is bound to perish therein"
Dat ze zo naar de SK alliantie refereren, het lijkt wel een parodie.
Why we fight (IMDB) / Alu hoedjesquote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:
Wat is precies de motivatie achter deze stelling?
Niets is zo goed voor economisch herstel als een flinke oorlog, coneventioneel dan. kijk maar naar WO2quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat is precies de motivatie achter deze stelling?
Ja, dat begrijp ik wel. Maar dit gaat over een specifieke situatie.quote:Op zondag 28 november 2010 12:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Niets is zo goed voor economisch herstel als een flinke oorlog, coneventioneel dan. kijk maar naar WO2
Die heb ik.quote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Why we fight (IMDB) / Alu hoedjes
Oorlog is funest voor een economie. Ik zou zeggen, kijk maar naar de Tweede Wereldoorlog.quote:Op zondag 28 november 2010 12:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Niets is zo goed voor economisch herstel als een flinke oorlog, coneventioneel dan. kijk maar naar WO2
Volgens mij heeft alleen de VS en Zweden geprofiteerd van de tweede wereldoorlog,.quote:Op zondag 28 november 2010 12:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zeker, het zal een mooie dag worden als het duivelse regime valt.quote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou toch wel een mooie wending zijn als deze oorlog zou betekenen dat men gezemelijk (china, VS en ZK) tegen NK gaan vechten. Een gezamelijke vijand schept een band. [ afbeelding ]
Tamelijk ondenkbaar.quote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou toch wel een mooie wending zijn als deze oorlog zou betekenen dat men gezemelijk (china, VS en ZK) tegen NK gaan vechten. Een gezamelijke vijand schept een band. [ afbeelding ]
Dat denk ik dus ook.. De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Tamelijk ondenkbaar.
Uberhaupt zeg ik je dat het niet escaleert. Gaat niet gebeuren. De ramp is niet te overzien bij zo'n scenario.
Mwahquote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Chooselife het volgende:
Tamelijk ondenkbaar.
Uberhaupt zeg ik je dat het niet escaleert. Gaat niet gebeuren. De ramp is niet te overzien bij zo'n scenario.
Je weet het gewoon niet... of ze nog een stunt gaan uithalen.quote:Jimmy Carter: Listen to North Korea
No one can completely understand the motivations of the North Koreans, but it is entirely possible that their recent revelation of their uranium enrichment centrifuges and Pyongyangs shelling of a South Korean island Tuesday are designed to remind the world that they deserve respect in negotiations that will shape their future. Ultimately,
Ah wat liefquote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat laatste. Wat bezielt mensen om zoiets te wensen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:03 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.. De wens is de vader van de gedachte.
Dit dus. Er moet toch echt iets aan je verstand mankeren, wil je een oorlog wensen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat laatste. Wat bezielt mensen om zoiets te wensen.
Huidige tendens hè, binnen de jongeren van vandaag. Lekker nachtelijk CNN kijken, popcorn knagen en naspelen bij de nieuwste Company of Heroes op de PS3.quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Er moet toch echt iets aan je verstand mankeren, wil je een oorlog wensen.
Er is niks op tv.quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef Chooselife het volgende:
Wat bezielt mensen om zoiets te wensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat de oorlog plots bij je op de stoep staat. Moeten zij eens aan hun grootouders vragen hoe veel fun dat is.quote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Huidige tendens hè, binnen de jongeren van vandaag. Lekker nachtelijk CNN kijken, popcorn knagen en naspelen bij de nieuwste Company of Heroes op de PS3.
Sad but true.
Ik vind het aannemelijk om te denken dat het systeem zichzelf langzamerhand elimineert. Zoals nu ook plaatsvindt in Cuba, waar Raúl een stuk progressiever is dan zijn broer.quote:Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, er gaat geen reet gebeuren de komende 10 jaar.
Het is het meest wenselijke scenario.quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vind het aannemelijk om te denken dat het systeem zichzelf langzamerhand elimineert. Zoals nu ook plaatsvindt in Cuba.
Als de VS dan ook echt het beste voor hebben met de wereld en het welzijn van de mens (beschikken immers over superieure moraal), volgen ze deze lijn dan ook.quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is het meest wenselijke scenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |