'Moslimlanden' gaan ons bombarderen, heb ik van TS gehoord.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je maakt me bang
Of gaat niemand ons bombarderen?
Welke moslimlanden danquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:21 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
'Moslimlanden' gaan ons bombarderen, heb ik van TS gehoord.
Duitslandquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke moslimlanden dan
Finlandquote:
dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Antaris het volgende:
Ik denk als er oorlog komt, dan is die oorlog ook snel voorbij. Na 3 dagen ofzo.
Wat mij betreft mogen ze Noord-Korea helemaal plat bombarderen.
Haal eerst zoveel mogelijk burgers daar weg want die kunnen er niks aan doen.
Communistische teringzooi
Alsof N-K dat iets uitmaakt. Dat land is gewoon gestoord.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Er komt geen WOIII. Dat is voor iedereen nadelig.
Andersom geldt ook dat de VS voor de financiering van de staatsschuld/begrotingstekort voor een belangrijk deel afhankelijk is van Chinees geld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef k_man het volgende:
China zal Noord Korea deze keer waarschijnlijk niet te hulp schieten.
Welk belang heeft China erbij om Noord Korea te helpen? Het is niet bepaald goed voor hun economie (handelsbetrekkingen met het westen).
Voor een wereldoorlog is wel iets meer nodig dan één gestoord regime. Je kunt moeilijk in je eentje een wereldoorlog voeren hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Alsof N-K dat iets uitmaakt. Dat land is gewoon gestoord.
Mwoh. Als jij gestoord genoeg bent om op andere landen kernbommen te flikkeren gaat dat makkelijk genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef k_man het volgende:
Voor een wereldoorlog is wel iets meer nodig dan één gestoord regime. Je kunt moeilijk in je eentje een wereldoorlog voeren hè?
quote:Op zaterdag [b]27 november 2010 12:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik ken iemand die nu allemaal ingeblikt voedsel aan het inslaan is[/b]
[..]
Mwoh. Als jij gestoord genoeg bent om op andere landen kernbommen te flikkeren gaat dat makkelijk genoeg lijkt me.
De reden waarom de Eerste en Tweede Wereldoorlog ook niet plaatsgevonden hebben; het was te nadelig voor veel landen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Er komt geen WOIII. Dat is voor iedereen nadelig.
Mensen leren van hun fouten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
De reden waarom de Eerste en Tweede Wereldoorlog ook niet plaatsgevonden hebben; het was te nadelig voor veel landen.
Best slim hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik ken iemand die nu allemaal ingeblikt voedsel aan het inslaan is
[..]
Mwoh. Als jij gestoord genoeg bent om op andere landen kernbommen te flikkeren gaat dat makkelijk genoeg lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |