Gaat over het algemeen niet razendsnel. Ik heb nog nooit problemen gehad met een kaartje krijgen, en dat was steeds voor wedstrijden in het zuiden van het land...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef leolinedance het volgende:
Hoe snel is zo'n autocombi doorgaans uitverkocht? Zal de Graafschap uit überhaupt uitverkocht raken?
Wordt mijn eerste uitwedstrijd, op de Vijverberg
Laten we het hopen. Ik ben echter bang voor geen appeltje eitje gezien de thuisresultaten van NAC dit seizoen (en eigenlijk altijd).quote:
En dat vier jij omdat?quote:
Ja thnx!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mod even OP aanpassen? Linkjes zijn niet goed...
http://i669.photobucket.com/albums/vv55/Dj_Day-V/psv11.png
http://i669.photobucket.com/albums/vv55/Dj_Day-V/psv12.png
Jij hebt het al aangepast toch, ik hoef niets meer aan te passen?quote:
Ja uhmm dat is dj davy's werkquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt het al aangepast toch, ik hoef niets meer aan te passen?
Tegen VVV vorig jaar waren ze ook flexibel, netjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef leolinedance het volgende:
Service van PSV! Had gebeld dat ik graag naar De Graafschap - PSV wil maar dat dat wat omslachtig is aangezien ik in Doetinchem woon. Dan zou ik mijn omwisselbiljet om moeten gaan wisselen ergens halverwege Eindhoven en Doetinchem ofzo![]()
De beste man aan de telefoon bood mij aan dat ik alle gegevens maar even naar hem door moest sturen per email en dan zou hij de toegangskaart toesturen. Hulde!
Moment had ik even gemist, wat geberude er?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
fucking casio er in :| 2-2 toivonen staat weer 2 keer ongegeneerd te slapen.
Ja dat lijkt me ook ja. Maar wat hadtie dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
blessure.... Wat anders? Cassio verkiezen boven Isaksson omdat hij beter is?
Je zegt nu al dat het een slechte wissel is?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
had maar gedurfd en nijland er op gezet.
Omdat je triest bezig bent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wat anders? Ik post wat ik wil posten.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat Engelaar het verschil wél maakt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zegt nu al dat het een slechte wissel is?
Engelaar maakt nooit het verschil (aanvallend), dus Nijland of Wuytens was beter geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zegt nu al dat het een slechte wissel is?
uhu dat was ook mijn mening, Engelaar is altijd traag komt nooit eens een splijtende pass uit, draaicirkel waar ze bij de DAF nog niet trots op zouden zijn. zet er maar eens zo'n jong gastje op, kan je over een kwartier alsnog Bakkal er af halen om engelaar toch nog ff te brengen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Engelaar maakt nooit het verschil (aanvallend), dus Nijland of Wuytens was beter geweest.
Zo lucky is het niet. We spelen ook kut.quote:
2 100% goals worden gewoon gemist..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo lucky is het niet. We spelen ook kut.
True, maar veel kansen creëren zij ook niet. Alle beetje gevaarlijke aanvallen gingen erin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo lucky is het niet. We spelen ook kut.
Dan was het nog maar4-4 geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 100% goals worden gewoon gemist..
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
Zo. Onze traditionele verliespartij hebben we ook weer gehad dit seizoen
Ho ho we moeten nog naar rodaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
Lastigste uitwedstrijden wel gehad nu, op Twente na...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
Alleen voor de beker...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ho ho we moeten nog naar roda![]()
Dat is beker, dat boeit me niks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ho ho we moeten nog naar roda![]()
Ibi voelt zich al een maatje te groot, moet ie het ook maar eens laten zien.
Strik er om, pak worstenbroodjes mee en gas op de plank.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Gorill0r het volgende:
Toifalen hadden ze trouwens ook moeten verkopen toen ze de kans hadden.
Zou alleen maar goed zijn om daar uitgeschakeld te raken, gewoon concentreren op de competitie en Uefa Cup.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat is beker, dat boeit me niks.
Die is binnenkort weg en het kan hem dus niet schelen wat voor opschudding dit soort uitspraken teweeg kan brengen.quote:
Wat zei ie dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef Hajko het volgende:
[..]
Die is binnenkort weg en het kan hem dus niet schelen wat voor opschudding dit soort uitspraken teweeg kan brengen.
Weet het eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zo, die hadden er weinig zin in vandaag. Pure mentaliteitskwestie.
Een tijdje geleden toen ik in de TT kritiek uitte op de verdediging werd dit nog lachend weggebagatelliseerd door de meesten hier....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Lemming22 het volgende:
Tegendoelpunten baren me zorgen. Worden enorm makkelijk weggegeven. Zéér matig.
Toen was Toivonen nog in topvormquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een tijdje geleden toen ik in de TT kritiek uitte op de verdediging werd dit nog lachend weggebagatelliseerd door de meesten hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |