quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:59 schreef koei het volgende:
Mn verwarming doet het
En BBN, er zat te weinig druk op ofzo? En de verwarmingsmonteur heeft vol verbazing naar Kinect staan kijken
Nopequote:
quote:
Ehm, hij heeft niks bijgevuldquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
1 van de meest voorkomende dingen een te lage installatie druk (te weinig water in de installatie), heeft hij uitgelegd hoe je moet bijvullen de volgende keer?
Als ik was geweest om de ketel te fixen had ik gelijk een lul verhaal verzonnen wat ik aan de ketel gemaakt had(wat een uur zou duren), zodat ik met jouw kon kinect'ten
Dan zal het wel iets met de luchtdruk zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, hij heeft niks bijgevuldEn ik kan zelf ook niks bijvullen want mn bijvulslang past niet op de kraan (heb ooit al eens gekeken of dat kon). Maar het was een oudere meneer helaas, dus hoewel hij het heel interessant vond ging het zelf doen hem net te ver...
Check, nu pizza in de oven en dan de stad in!quote:
welke stad?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Check, nu pizza in de oven en dan de stad in!
Mooie timing Rossquote:
losah!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef Kuukske het volgende:
Melig. Bordspelavond gigantisch verloren. Bwuh.
Damn wat een combinatiequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:08 schreef Fallen het volgende:
Warme choco, rum en een marshmallow...x23
Oh... dan wil ik goede sneeuw die blijft liggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Het blijft nog niet echt liggen hoor.
Maar het sneeuwt pas een paar minuten. Wie weet wat er nog mee gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 08:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh... dan wil ik goede sneeuw die blijft liggen
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 27 november 2010 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar het sneeuwt pas een paar minuten. Wie weet wat er nog mee gaat gebeuren..
Doe ik. Dit was Kuukske, met een live-sneeuw report. Fok!nieuws, Breda.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik. Dit was Kuukske, met een live-sneeuw report. Fok!nieuws, Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |