Ik ben te lui om de prijzen over te typen en als ik hier het foldertje drop word ik gebanned voor spam.quote:
hmmz, daar heb je ook weer gelijkquote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben te lui om de prijzen over te typen en als ik hier het foldertje drop word ik gebanned voor spam.Is ook trouwens heel erg offtopic.
@Marco001 doek voor over je auto heen?
en wie was er sneller?quote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Vandaag met huisgenote naar Duitsland gegaan
Zij in haar Golf V GTI en ik in mijn 5-serie
We hebben heerlijk hard gereden op het ene deel waar je hard mag in Duitslanden ook over besneeuwde wegen gereden
Heerlijk vertoeven in een 5-serie
Een jaar?quote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
Al met al ben ik best toe aan vakantie, door het zoeken, en een baantje dat mij langzaam wurgt, dus House, doe maar een chaletje voor een jaartje. Zullen we dan samen voor de haard naar Radiohead luisteren?
Je vroeg zelf of er iemand voor een jaartje een plekje wilde? Oh ja, maar dat was niet voor het chalet. Een weekje dan? Of twee? Och, heerlijk, een chaletquote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een jaar?Je zou schrikken van de prijs. Wel tof plan verder
daar niet van.
6900,- voor het jaar excl. je toeristenbelasting & gwl. Dan krijg je een luxe hut in the middle of nowhere van Overijsselquote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je vroeg zelf of er iemand voor een jaartje een plekje wilde? Oh ja, maar dat was niet voor het chalet. Een weekje dan? Of twee? Och, heerlijk, een chalet
Dat wordt zwáár sparen danquote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
6900,- voor het jaar excl. je toeristenbelasting & gwl. Dan krijg je een luxe hut in the middle of nowhere van Overijssel
Lekker hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Vandaag met huisgenote naar Duitsland gegaan
Zij in haar Golf V GTI en ik in mijn 5-serie
We hebben heerlijk hard gereden op het ene deel waar je hard mag in Duitslanden ook over besneeuwde wegen gereden
Heerlijk vertoeven in een 5-serie
Valt op zich wel mee, voor een weekje ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
6900,- voor het jaar excl. je toeristenbelasting & gwl. Dan krijg je een luxe hut in the middle of nowhere van Overijssel
Whoa da's niet zo heel handigquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef L0we het volgende:
Vanavond trouwens een vervelende bijwerking van de schade mee gemaakt... De achterdeur wil zo af en toe zomaar openvliegen
Hiero is het gewoon normaal om je auto te parkeren op de stoep. Doe ik zelf ookquote:Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_broodjes_kunn.html
Nicequote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bij gebrek aan beautyshots mag deze wel naast mijn naam voor in de op, nja iig tot de volgende zomer
[ afbeelding ]
Ook als hij op slot zit?quote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef L0we het volgende:
Vanavond trouwens een vervelende bijwerking van de schade mee gemaakt... De achterdeur wil zo af en toe zomaar openvliegen
Ja, wijd openquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Whoa da's niet zo heel handigEcht open?
Dat lijkt mij niet zo leuk als dat op de snelweg zou gebeuren. Tenminste als ik een auto zou zien op de snelweg waarvan de deur openvliegt terwijl het 120 gaat zou ik me stuk lachenquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef L0we het volgende:
Tot je ernaast rijdt..quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Dubish het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo leuk als dat op de snelweg zou gebeuren. Tenminste als ik een auto zou zien op de snelweg waarvan de deur openvliegt terwijl het 120 gaat zou ik me stuk lachen
achterdeurquote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Dubish het volgende:
Dan zou je je alleen doodschrikken, vooral als je aan het inhalen bent, dan neem je gewoon de deur mee
![]()
Ik ook wel hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Dubish het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo leuk als dat op de snelweg zou gebeuren. Tenminste als ik een auto zou zien op de snelweg waarvan de deur openvliegt terwijl het 120 gaat zou ik me stuk lachen
enquote:
Probeer je deur eens open te doen als je 120 rijdt...quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Dubish het volgende:
Dan zou je je alleen doodschrikken, vooral als je aan het inhalen bent, dan neem je gewoon de deur mee
![]()
jeps!quote:
Lampjes hebben vaak wel gelijk hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij mij had een vriendin vorige week de gordel tussen de achterdeur geslagen dus die zat ook niet dicht, was allang blij dat hij met remmen niet openvloog![]()
Voortaan het lampje toch maar geloven![]()
Paar opties denk ik... Heb je stuurbekrachtiging? Zo ja, dan kan het zijn dat bij de maximale stuuruitslag de motor de motor langzamer draait en bijna uitvalt (zie het schokken), waardoor de dynamo minder spanningquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat blijkt wel weerIk had nog wel gevraagd aan de anderen of hun deur goed dichtzat, maar toen hij niet uitging toch maar gestopt. En hij had dus gelijk.
Over lampjes gesproken - van de week was ik aan het draaien, en bij het achteruit rijden schokte hij en begon het acculampje te branden. Ik dacht eerst dat de motor afgeslagen was, maar die liep nog. Uiteindelijk toch maar opnieuw gestart en toen was het weer goed, maar wat kan dat nu geweest zijn?
Ik heb inderdaad stuurbekrachtiging, dus dat zal het wel zijn dan. Hij is ook al een keer in het stuurslot geslagen met parkeren, toen viel de motor ook uit.quote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Paar opties denk ik... Heb je stuurbekrachtiging? Zo ja, dan kan het zijn dat bij de maximale stuuruitslag de motor de motor langzamer draait en bijna uitvalt (zie het schokken), waardoor de dynamo minder spanning
levert
Ik denk het niet inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad stuurbekrachtiging, dus dat zal het wel zijn dan. Hij is ook al een keer in het stuurslot geslagen met parkeren, toen viel de motor ook uit.
Niks ernstigs dus blijkbaar
Kan best vermoeiend zijn he? Een hele dag op pad. Wat voor wedstrijd heb je bekeken?quote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, vandaag op en neer geweest naar Hasselt, om daar een wedstrijd te kijken.
Ik ben gesloopt. En dat terwijl ik zelf niet gereden heb.
Dan klopt je UI dus niet, ik was in de veronderstelling dat je een R8 had.quote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP
Ik heb zo een mooie 5-serie uit '05
En idd dat topic = geweldig, diie staat ook gelijk bij de toppers :p
Had ik die maar... *kwijlt weg bij de gedachte*quote:Op zondag 28 november 2010 23:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan klopt je UI dus niet, ik was in de veronderstelling dat je een R8 had.
Hahahaha LOLquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef L0we het volgende:
Mp3 via sigarettenaansteker... geweldig topic!
Doedadannookniequote:Op maandag 29 november 2010 00:22 schreef Marco001 het volgende:
Pfff, 2 uur met een transit vastgezeten int gras...:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |