Het is niet de radiateurdop waar hij het over heeft toch? Maar de drukdop op het expansievat? Of begrijp ik het nu verkeerd....quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het veertje van de radiateurdop te slap is geworden.
Volgens mij doet een nieuwe of andere dop wonderen!
Bij oudere auto's heb je vaak alleen een lampjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef Dubish het volgende:
^^
Daarvoor heb je toch een temp meter in je dashboard? Dus moet je stoppen voordat het 100+ graden word.. Of niet?
Dat ziet er wel uit als een erg leuk apparaat! Ga ik ook eens overwegenquote:Vanavond na werk richting Tilburg word een lekkere ritje. Heb van de week ook een Parrot MKi9200 ingebouwd lekker muziek luisteren
Of ik begrijp het verkeerd, gebeurt wel vaker.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is niet de radiateurdop waar hij het over heeft toch? Maar de drukdop op het expansievat? Of begrijp ik het nu verkeerd....
Je staat erbij, heb je ook wat meer info over je auto? Motorinhoud & bouwjaar bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zag net foto's in de OP, mag ik er ook bij?![]()
Foto 1
Foto 2
We wachten met spanning af op wat Sjoegerd te zeggen heeft...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Of ik begrijp het verkeerd, gebeurt wel vaker.
Waarom niet? Schroef ze er af, spuit ze binnen, laat ze goed drogen, dan gaat het prima hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:32 schreef Elmostyle het volgende:
M'n velgen zwart laten spuiten net nu de winter eraan komt is zeker nog niet verstandig?
Ik dacht dat dat niet echt verstandig was met als ze zout gaan strooien etc in de winter, mjah dat is voor geen enkele lak goed. Hmm, ga ik binnenkort eens bekijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Waarom niet? Schroef ze er af, spuit ze binnen, laat ze goed drogen, dan gaat het prima hoor.
Ach, anders heb je er 8 maanden later weer last vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet echt verstandig was met als ze zout gaan strooien etc in de winter, mjah dat is voor geen enkele lak goed. Hmm, ga ik binnenkort eens bekijken
Temperatuurmeter is niet aanwezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef Dubish het volgende:
^^
Daarvoor heb je toch een temp meter in je dashboard? Dus moet je stoppen voordat het 100+ graden word.. Of niet?
Vanavond na werk richting Tilburg word een lekkere ritje. Heb van de week ook een Parrot MKi9200 ingebouwd lekker muziek luisteren
Andere dop van de sloop geeft hetzelfde effect.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het veertje van de radiateurdop te slap is geworden.
Volgens mij doet een nieuwe of andere dop wonderen!
In principe zou je auto gewoon moeten kunnen lopen zonder dop. Als je dat doet, hoor je het dan borrelen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Temperatuurmeter is niet aanwezig
[..]
Andere dop van de sloop geeft hetzelfde effect.
Hij borrelt niet maar het niveau van de koelvloeistof loopt wel op. Zonder dop komt het er dus op een gegeven moment gewoon uit lopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:49 schreef L0we het volgende:
[..]
In principe zou je auto gewoon moeten kunnen lopen zonder dop. Als je dat doet, hoor je het dan borrelen?
Oke, voel je alles gewoon warm worden? Het kan zijn dat je ergens een verstopping hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij borrelt niet maar het niveau van de koelvloeistof loopt wel op. Zonder dop komt het er dus op een gegeven moment gewoon uit lopen.
Dat weten we niet zeker.. De koelvloeistof was iig niet tot het kookpunt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Oke, voel je alles gewoon warm worden? Het kan zijn dat je ergens een verstopping hebt.
Ik had een tijdje geleden ook last van een verstopping, als je dan een beetje gas gaf zag je dat een van de koelslangen helemaal plat trok. Dat was ook niet helemaal de bedoeling. Ik heb toen zo'n schoonmaakspulletje doorheen gegooid, dat heeft wel aardig gewerktquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat weten we niet zeker.. De koelvloeistof was iig niet tot het kookpunt.
Maar bij een verstopping zou er toch niet zoveel druk opgebouwd worden? Want binnen het motorblok zijn zoveel kanaaltjes.
Ik merkte wel dat ie een beetje nukkig liep nadat hij de eerste keer t er uit liet zeiken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden ook last van een verstopping, als je dan een beetje gas gaf zag je dat een van de koelslangen helemaal plat trok. Dat was ook niet helemaal de bedoeling. Ik heb toen zo'n schoonmaakspulletje doorheen gegooid, dat heeft wel aardig gewerkt
1.3L, december 1996quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Je staat erbij, heb je ook wat meer info over je auto? Motorinhoud & bouwjaar bijvoorbeeld?
[..]
We wachten met spanning af op wat Sjoegerd te zeggen heeft...
Kijk, dat is het betere werk! Deze ga je toch hopelijk niet verneuken door er een spoiler op te monteren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Dubish het volgende:
Yep, er komt een duitse wagen erbij een Audi A8 4.2L van bouwjaar rond 2006. Ik ga het samen met mijn pa kopen, ik vraag met echt af hoe het is om met zo'n wagen te gaan rijden
![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rustig remmen is the answer to succes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef monsterd. het volgende:
Hier sneeuwt het echt hard nu.. Ben al ontzettend hard weggegleden, bijna een kwartslag gedraaid voor een stoplicht..![]()
[ afbeelding ]
Of een echte auto met abs kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Rustig remmen is the answer to succes!
Ach Monsterd, je micra! Doe je voorzichtigquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef monsterd. het volgende:
Hier sneeuwt het echt hard nu.. Ben al ontzettend hard weggegleden, bijna een kwartslag gedraaid voor een stoplicht..![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook het hele punt, ik reed 20 ongeveer en wilde stoppen voor het stoplicht. Ik probeerde al heel rustig te remmen, maar het was toch even een schrikmoment.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Rustig remmen is the answer to succes!
Ik heb een echte autoquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Of een echte auto met abs kopen.
Nouja, ik ga nu iig niet meer veel de deur uit. Maandag waarschijnlijk ook lopen naar de ambassadequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ach Monsterd, je micra! Doe je voorzichtig
Ja, want een auto met ABS remt wel op ijs.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Of een echte auto met abs kopen.
Yep ik ben 18jaar, maar ik spaar als sinds mij 14e voor een auto..quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Purdey het volgende:
@Dubish: Neuh, niet echt rare fratsen. Rijdt lekker. Week of twee/drie geleden schampte ik tijdens het parkeren de auto van mijn buurvrouw, geen schade gelukkig. Dat was het enige incidentjeMaar jij gaat een Audi kopen dus? Heb jij zo'n goed betaald bijbaantje dan?
Je was toch een jaartje of 18?
Het is een geweldig stuk techniek hoor, je kan van alles en nog wat erop aansluiten. Je neemt ook met 1 druk op de knop je telefoontjes op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een erg leuk apparaat! Ga ik ook eens overwegen
Tuurlijk niet joh, hij krijgt alleen s8 velgen uitlaat en grill. Voor de rest blijft het gewoon een A8quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:06 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk! Deze ga je toch hopelijk niet verneuken door er een spoiler op te monteren?
ik zou eerder zeggen: Ach Monsterd., je Monsterd.! Doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ach Monsterd, je micra! Doe je voorzichtig
Bij de renault 6 het andere uiterste... 1970 en 29000 kmquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef gateway het volgende:
OVer die kilometers: 1994 en 430.000 km
Ik kende die parrot systemen wel, maar de integratie met muziek spreekt me wel heel erg aan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Dubish het volgende:
Het is een geweldig stuk techniek hoor, je kan van alles en nog wat erop aansluiten. Je neemt ook met 1 druk op de knop je telefoontjes op.
Kan ik opzich ook met mijn radio: parrot carkitx, mp3 speler, autoradio in 1, usbaansluiting en aux.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef L0we het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen: Ach Monsterd., je Monsterd.! Doe je voorzichtig?
[..]
Bij de renault 6 het andere uiterste... 1970 en 29000 km
[..]
Ik kende die parrot systemen wel, maar de integratie met muziek spreekt me wel heel erg aan!
Ik bedoelde dus: 'Ach Monsterd, moet je je micra eens zien, zo besneeuwd. Doe je voorzichtig zodat je nergens tegenaan rijdt en zelf in de kreukels komt te zitten?'quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef L0we het volgende:
ik zou eerder zeggen: Ach Monsterd., je Monsterd.! Doe je voorzichtig?
Ik heb de boodschap begrepen!quote:Op zondag 28 november 2010 10:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus: 'Ach Monsterd, moet je je micra eens zien, zo besneeuwd. Doe je voorzichtig zodat je nergens tegenaan rijdt en zelf in de kreukels komt te zitten?'
Maar dat merk je niet via internet
Haha, je vergeet dan nog het belangrijkste...quote:Op zondag 28 november 2010 10:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus: 'Ach Monsterd, moet je je micra eens zien, zo besneeuwd. Doe je voorzichtig zodat je nergens tegenaan rijdt en zelf in de kreukels komt te zitten?'
Maar dat merk je niet via internet
Ideaal! scheelt een hoop krabben. Of rij je er niet mee?quote:Op zondag 28 november 2010 11:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn auto staat voorlopig mooi onder de carport
Lekker origineel golfje? In ieder geval vanaf de buitenkant gezien?quote:Op zondag 28 november 2010 11:56 schreef gateway het volgende:
De 123456
[ afbeelding ]
Foto's van mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan er voorlopig niet mee rijden neequote:Op zondag 28 november 2010 11:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Ideaal! scheelt een hoop krabben. Of rij je er niet mee?
Tuurlijk kan hetquote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef Purdey het volgende:
@Monsterd: Ach, je arme micra! De mijne is wit, en bevroren. Dadelijk komt het zonnetje erop te staan, en dan lost dat wel weer op. Morgen zou ik eigenlijk met m'n auto weg moeten, maar geen idee of dat nog kan met de voorspelde sneeuw![]()
@L0we: Die was ik nog vergeten indd! Geen snoepjes ook aanpakken van vreeme poolse mannen
Ik ga straks ook misschien toch maar wel weg met de auto, ik moet nu wachten op mijn huisbaas, volgens mij komt hij met heel zijn gezin mij opzoeken. Ook fijn, een reis van 120 km vanaf Warschau. Ik zou al bij voorbaat afzeggen, maargoed heb niets van ze gehoord dus het zal allemaal maar wel.quote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef Purdey het volgende:
@Monsterd: Ach, je arme micra! De mijne is wit, en bevroren. Dadelijk komt het zonnetje erop te staan, en dan lost dat wel weer op. Morgen zou ik eigenlijk met m'n auto weg moeten, maar geen idee of dat nog kan met de voorspelde sneeuw![]()
Dat zou er nog bij moeten komenquote:@L0we: Die was ik nog vergeten indd! Geen snoepjes ook aanpakken van vreeme poolse mannen
quote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Antibevriesaluminiummatding werkt
En dat voor net iets meer dan een euro!quote:
kost dat dan zo?quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wil er iemand een kampeerplaats huren? Of een jaarplaats (auto gratis)? Of een chalet?
Ik verveel me opt werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |