quote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef monsterd. het volgende:
Ik let even een half uurtje niet op en we zijn 34 posts verder, ook hoi![]()
Peugeot 107, Toyota Ayga en de Citroen C1 is een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Er zijn vrij veel auto's die worden ontwikkeld door verschillende fabrikanten. Scheelt een hoop kosten, en met een beetje ander plaatwerk heb je toch een heel andere auto
Ja ongelofelijk!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Het gaat hard ja... Dit is weer een van die momenten...
Klopt, maar stond het oliefilter onder een Sportage uit te draaien en daar stond een Kia en Hyundai logo op.. Toen maakte ik de linkquote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Er zijn vrij veel auto's die worden ontwikkeld door verschillende fabrikanten. Scheelt een hoop kosten, en met een beetje ander plaatwerk heb je toch een heel andere auto
Kijk eens op onderdelen van de VAG-groep.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, maar stond het oliefilter onder een Sportage uit te draaien en daar stond een Kia en Hyundai logo op.. Toen maakte ik de link
De peugeot 807 heeft ook een fiat en een renault variantquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Peugeot 107, Toyota Ayga en de Citroen C1 is een goed voorbeeld.
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is waarom die filters merkspecifiek zijn... Het zou toch veel mooier zijn als dat soort dingen gewoon universeel zijn? (maargoed, de dealer wil natuurlijk klanten binden)quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, maar stond het oliefilter onder een Sportage uit te draaien en daar stond een Kia en Hyundai logo op.. Toen maakte ik de link
Ja maar bij de VAG is het wel heel overduidelijk. Bij Kia en Hyundai nietquote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kijk eens op onderdelen van de VAG-groep.
Waarschijnlijk omdat een merk zijn eigen motor ontwikkelt en dus het filter aanpast aan zijn eigen specificaties.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef L0we het volgende:
[..]
De peugeot 807 heeft ook een fiat en een renault variant.
[..]
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is waarom die filters merkspecifiek zijn... Het zou toch veel mooier zijn als dat soort dingen gewoon universeel zijn? (maargoed, de dealer wil natuurlijk klanten binden)
Valt het tik-tik-plastic-gehalte mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar bij de VAG is het wel heel overduidelijk. Bij Kia en Hyundai niet.. Trouwens de C'eed is een kekke bak om te zien van binnen
Dat valt heel erg mee ja. Zelfs een nieuwe Picanto zit naar mijn idee goed in elkaar qua interieur.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Valt het tik-tik-plastic-gehalte mee?
Wat voor specificaties bedoel je? Een filter is een filter, zoveel revolutie zal daar ook weer niet in zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een merk zijn eigen motor ontwikkelt en dus het filter aanpast aan zijn eigen specificaties.
En daarnaast willen ze wel blijven verdienen inderdaad.
En toch wil ik niet dood gevonden worden een Picanto. Het is een auto die puur gericht is op de oudere of vrouwelijke rijder.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee ja. Zelfs een nieuwe Picanto zit naar mijn idee goed in elkaar qua interieur.
Geen idee, ik blaat maar wat. Er zal toch wel een verschil in zitten lijkt mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat voor specificaties bedoel je? Een filter is een filter, zoveel revolutie zal daar ook weer niet in zitten
Er zijn wel vervangende filters, die zijn veel universeler, het kán dus welquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geen idee, ik blaat maar wat. Er zal toch wel een verschil in zitten lijkt mij.
Kan het nog wel goed in elkaar zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En toch wil ik niet dood gevonden worden een Picanto. Het is een auto die puur gericht is op de oudere of vrouwelijke rijder.
Maar dat is met zoveel dingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Er zijn wel vervangende filters, die zijn veel universeler, het kán dus wel
Ze zijn zelfs uitgerust met die fijne 3-keer-knipperen-knipperlichtenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Marco001 het volgende:
C8 is ook lookalike met de 807
Captiva en antera ook goed voorbeeld: ander logo + voorruit en klaar
Oh, had met een onduidelijk type voor me op de terugweg. Wel voor rotonde opryijden naar links knipperen, vervolgens zonder te knipperen de 2e afslag nemen.... zat er 1 keer daardoor zowat achterop.
En iemand, direct bij een rotonde stond file in delfzijl. Doet kerel voor me? Gast zonder zijn knipperlicht naar rechts aan gefixt zetten gewoon stilstaan op de rotonde, zat ik er ook agl bijna achterop..:$ MENSEN, knipperlichten zijn echt geen fabrieksoptie vafn 20.000 euro......zelfs opnieuw BMW wzijn ze standaard.
Dat is echt relaxed jaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs uitgerust met die fijne 3-keer-knipperen-knipperlichten
Ja, dan zeker. Maar sowieso is het een goddelijke uitvinding.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is echt relaxed jaZeker op de snelweg.
Auto == luxe, anders ga je maar fietsenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Gewoon zelf terughannesen dat ding
Die heb ik zelfs opnieuw mijn 7 jaar oude seat van toen 18000 euroquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs uitgerust met die fijne 3-keer-knipperen-knipperlichten
Meestal klik ik hem niet eens helemaal door maar hou hem met m'n hand op de knipperstand.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Gewoon zelf terughannesen dat ding
Auto = droog en warmte, anders neem je maar een taxi.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Auto == luxe, anders ga je maar fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |