Zuip jezelf klem vanavond, val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Breuls het volgende:
Oh, dit is slecht voor m'n bioritme.
Vanavond kan ik natuurlijk weer niet slapen zodat ik morgen met te weinig slaap op m'n werk zit.
Vier dagen achter elkaar zuipen lijkt me niet handig.quote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zuip jezelf klem vanavond, val je vanzelf in slaap
Je hebt je niet klemgezopen de andere dagen, dus die tellen niet echt meequote:Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vier dagen achter elkaar zuipen lijkt me niet handig.
Dat krijg je tegenwoordig in zulke schamele hoeveelheden dat je 20 pillen moet wegwerken voor het enig effect heeft.quote:
Tsja, ik neem er meestal een stuk of 10.quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat krijg je tegenwoordig in zulke schamele hoeveelheden dat je 20 pillen moet wegwerken voor het enig effect heeft.
Viva la coffeeshopquote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Breuls het volgende:
Oh, dit is slecht voor m'n bioritme.
Vanavond kan ik natuurlijk weer niet slapen zodat ik morgen met te weinig slaap op m'n werk zit.
Melatonine werkt bij normaal gebruik dan averechts. Ideale dosering ligt rond de 0,3 mg.quote:Op zondag 28 november 2010 14:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tsja, ik neem er meestal een stuk of 10.
Het kost ook bijna niks.
Ervaar ik niet zoquote:Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Melatonine werkt bij normaal gebruik dan averechts. Ideale dosering ligt rond de 0,3 mg.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar als doseringen van 1mg soms gebruikt worden om mensen wakker te houden...quote:
Ik reageer er blijkbaar anders opquote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar als doseringen van 1mg soms gebruikt worden om mensen wakker te houden...
Ook maar eens halen dan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tsja, ik neem er meestal een stuk of 10.
Het kost ook bijna niks.
Zeg dat morgenochtend maar als je probeert wakker te worden.quote:
Met dit weer vind ik dat niet erg, laat ze maar doodvriezenquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Die rij staat er sinds die toko open is.
Uggs.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeuh... Waar?
(nieuw in Rotterdam he)
Tussen het stadhuis en de McDonalds.quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeuh... Waar?
(nieuw in Rotterdam he)
Waar heb jij hiervoor gewoond?quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso, je gaat toch niet in de rij staan?
Sovjet stylo...
Die hebben erg lekkere ijsjes!quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Mocht je Rusland nog missener is een russische supermarkt bij mij op de hoek
Ik heb er tot nu toe alleen maar snoepjes gekocht, die zo staan stijf van de suiker dat de houdbaarheidsdatum er niet meer toe doetquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die hebben erg lekkere ijsjes!
Wel bij alles wat je koopt letten op de houdbaarheidsdatum.
Ik zoek het artikel dat ik een paar jaar terug tegen kwam. Dit was een enorm lange tocht, maar door het inpolderen van een deel van de route + de ondoenbare afstand zijn ze er mee gestoptquote:Op maandag 29 november 2010 09:38 schreef Breuls het volgende:
Als er niet veel over te vinden is, hoe weet je dan of het een slap aftreksel is?
De twaalfstedentocht? http://nl.wikipedia.org/wiki/Twaalfstedentochtquote:Op maandag 29 november 2010 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zoek het artikel dat ik een paar jaar terug tegen kwam. Dit was een enorm lange tocht, maar door het inpolderen van een deel van de route + de ondoenbare afstand zijn ze er mee gestopt![]()
Ik kan er nu alleen niets over terugvindenHij is iets van 2 of 3 keer gereden. Ik meen dat hij startte te amsterdam, maar ook dat weet ik niet zeker meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |