Finalie wardigquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het altijd zo frappant hoe dicht ik bij Bruce zit met mijn voorspellingen. Is altijd al zo geweest ook.
Dan voorspellen ze allebei ook de finale, inclusief een tweede schiftingsvraag die dan met terugwerkende kracht van toepassing is...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef FedExpress het volgende:
Nice![]()
Wat nou als het totale 1e service% 235 is (voor Vaduz vs Wim)
Ah, okeequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan voorspellen ze allebei ook de finale, inclusief een tweede schiftingsvraag die dan met terugwerkende kracht van toepassing is...
Of even de rekenmachine ter hand nemen en het exacte percentage uitrekenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan voorspellen ze allebei ook de finale, inclusief een tweede schiftingsvraag die dan met terugwerkende kracht van toepassing is...
Je zit te laag. Alleen Djokovic serveert lage percentages van deze halve finalisten. Murray bij vlagen, maar dit toernooi nog niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of even de rekenmachine ter hand nemen en het exacte percentage uitrekenen![]()
Al zitten ze nu al flink hoog tot nu toe
Murray serveerde tot nu toe 54, 46 en 44% deze week en heb hem op 52% ingeschat voor vandaag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef XL het volgende:
[..]
Je zit te laag. Alleen Djokovic serveert lage percentages van deze halve finalisten. Murray bij vlagen, maar dit toernooi nog niet.
Echt? Die indruk had ik niet, maar ik hoef vanuit de kelder van de league niet te concentreren op dit soort scheiße!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Murray serveerde tot nu toe 54, 46 en 44% deze week en heb hem op 52% ingeschat voor vandaag.
quote:
Bedankt!quote:Op zondag 28 november 2010 10:26 schreef FedExpress het volgende:
netjes mannen! succes voor de finale!
quote:zo 28 november 2010 12:55u door -Vaduz-
Federer in 2
Eigenlijk is de winnaar al bekend, Chriz2k weet op sluwe wijze alle reglementen te omzeilen door een antwoord te geven dat eigenlijk altijd klopt!quote:zo 28 november 2010 13:12u door Chriz2k
Laat ik maar eens voor Federer in 3 sets gaan!
Schiftingsvraag: Martin Verkerk
minutenquote:Op zondag 28 november 2010 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is de winnaar al bekend, Chriz2k weet op sluwe wijze alle reglementen te omzeilen door een antwoord te geven dat eigenlijk altijd klopt!
Desalniettemin wachten we de wedstrijd van vanmiddag even af. Ter completering hieronder nog de antwoorden op de schiftingsvraag:
Bruce117: 150 minuten
wimderon: 138 minuten
-Vaduz-: 140 minuten
Chriz2k: 145 minuten
Bedankt, maar een tweede plaats is net niks natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
Chriz2k en Ambrosius gefeliciteerd![]()
Na dit belabberde seizoen hoop ik volgend jaar gewoon weer de WTF te halen.
Oh verkeerd gelezenquote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedankt, maar een tweede plaats is net niks natuurlijk.
Gefeliciteerd Vaduz!
Mooi rijtje! Dat laatste!quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef franklop het volgende:
Verderaan Vaduz en Chris2k
Verder![]()
aan intel, XL en Martin Verkerk
oe ja waar blijven de eindejaarsstats?quote:Op maandag 29 november 2010 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
Bedankt allemaal.
In het bijzonder Intel voor de perfecte organisatie en Wimderon voor de geile stats.
Achter de onderste Djokovic staat een 3 omdat de 3e keer in 2010 was dat ie masspick wasquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Held
Alleen die eerste kan ik erg moeilijk lezen (geel op groen werkt meestal niet echt lekker)
Grappig dat Haase een never-fail blijkt, maar ook gek om te zien dat Ferrer zo'n hoge success rate heeft! Wat bedoel je met 'Aantal' bij mass-picks?
Duidelijk het 1ste en waarschijnlijk ook het 2de.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:52 schreef wimderon het volgende:
Aan de onderkant staan (naast enkele users met een laag aantal totale picks) Appeltjesmoes, Karrel_Laaglawaai, Timm-E, dndiek, XL en Salamando die in minder dan 20% van de gevallen voor een massale pick kozen. Of dit komt doordat deze heren altijd tegen de draad ingaan, geen verstand van tennis hebben of juist een verhelderende kijk op het spelletje hebben mag u zelf uitmaken
Wil je nog een veer of vinger in je reet van me?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Toch 2 picks meer dan de nummer 2, niet helemaal goed gepiekt dus.
Hoe bedoel je? Hoeveel punten er zijn gescoord in dat type toernooi?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je van die laatste grafiek toevallig ook een verdeling tussen GS/300/200 toernooien?
Dat bedoel ik inderdaad, dat je een verdeling ziet van wie uit welke toernooien de meeste punten haalt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoeveel punten er zijn gescoord in dat type toernooi?
Ik heb wel nog wat andere dingetjes gedaan met de punten die er nog aankomen, maar dat zal ook niet zijn wat je vraagt...
Die klopt inderdaad niet helemaal, je bent zelfs tiende geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dat ik ergens begin van het jaar nog hoger stond dan 15e. Maar goed, mooie stats
Dat verklaart hetquote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef wimderon het volgende:
Na Madrid was hij inderdaad 10e op de jaarranking, deze stat gaat echter over de XL-ranking
Ja, nouquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
APK 140 weken in de top-10 maar nog nooit op #1
Dit vind ik echt heel toffe stats
duidelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef wimderon het volgende:
Na Madrid was hij inderdaad 10e op de jaarranking, deze stat gaat echter over de XL-ranking
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef wimderon het volgende:
en Chriz zou bijvoorbeeld bij lange na niet genoeg punten hebben gehad voor een ticket naar de Masters.
Ik denk Acapulco en Zagreb iigquote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou XL weer een leuke lijst met toernooien weten samen te stellen voor komend seizoen??
Ik ben het niet vergeten hoor, maar ben momenteel in New York voor een trainingskamp. Ik pak de voorbereiding groots aan dit jaar. 5 of 6 januari zal ik alles bekendmaken! Australian Open begint pas een week later toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:21 schreef franklop het volgende:
trapje omhoog maar, het tennisseizoen is immers al lang en breed bezig
prima! begint op de 17e dus genoeg tijd nogquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het niet vergeten hoor, maar ben momenteel in New York voor een trainingskamp. Ik pak de voorbereiding groots aan dit jaar. 5 of 6 januari zal ik alles bekendmaken! Australian Open begint pas een week later toch?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
By the by, voor komend jaar maar eens gaan voor een top-10 klassering.
Mark my words you filthy rabbitquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteraard! Wees scherp voor het begin van de Australian Open en stroom in.
Ik kijk er naar uit, hopelijk slaag ik er in om de spelregels op tijd te begrijpen haha.quote:
Ik heb je wel van de PM-lijst afgehaald, wil je daar weer op of kom je gewoon af en toe kijken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef Jiveje het volgende:
Speciaal hiervoor post ik weer eens op FOK.
#32 en #23quote:
Ga sowieso wel wat toernooien missen doordat ik hier nooit meer inlog, dus laat me er maar uit. Zal zelf proberen het zoveel mogelijk in de gaten te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb je wel van de PM-lijst afgehaald, wil je daar weer op of kom je gewoon af en toe kijken?
[..]
#32 en #23
Maargoed, ik ben terug van een retevet trainingskamp en zal volgende week eens een OP in elkaar flansen, uiteraard voor de AO begint! Stee tjoent!
Ik heb het dan ook op het einde van het seizoen laten lopen.. zodat ik dit jaar minder te verdedigen hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb je wel van de PM-lijst afgehaald, wil je daar weer op of kom je gewoon af en toe kijken?
#32 en #23
Maargoed, ik ben terug van een retevet trainingskamp en zal volgende week eens een OP in elkaar flansen, uiteraard voor de AO begint! Stee tjoent!
veel plezier, ik probeer het al twee jaar te bereikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Zlajan het volgende:
Ook ik wil wel hieraan meedoen. Zo moeilijk is dat spelletje toch niet? Appeltje eitje, die top 10 komt wel goed...
Cool, rookies met mooie praatjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Zlajan het volgende:
Ook ik wil wel hieraan meedoen. Zo moeilijk is dat spelletje toch niet? Appeltje eitje, die top 10 komt wel goed...
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
veel plezier, ik probeer het al twee jaar te bereiken
quote:1 Lopez, Feliciano ESP 32
2 Lu, Yen-Hsun TPE 35
3 Chardy, Jeremy FRA 45
4 Tipsarevic, Janko SRB 49
5 Anderson, Kevin RSA 61
6 Serra, Florent FRA 69
7 Sela, Dudi ISR 75
8 Mannarino, Adrian FRA 83
9 Schuettler, Rainer GER 84
10 Dabul, Brian ARG 85
11 Przysiezny, Michal POL 86
12 Brown, Dustin GER 92
13 Mathieu, Paul-Henri FRA 97
14 Beck, Karol SVK 103
15 Dimitrov, Grigor BUL 106
16 Devvarman, Somdev IND 108
17 Kendrick, Robert USA 115
18 Haider-Maurer, Andreas AUT 119
19 Dancevic, Frank CAN @119
20 Soeda, Go JPN 120
21 Gremelmayr, Denis GER 121
22 Robert, Stephane FRA 122
23 Roger-Vasselin, Edouard FRA 124
Alternates
1. Schukin, Yuri KAZ 125
2. Sijsling, Igor NED 126
3. Huta Galung, Jesse NED 128
Gooi maar een paar pijltjes XL, ik heb het al druk genoeg!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef XL het volgende:
Hallo Intel! Beste wensen nog hè!
Maak je zelf het lijstje toernooien of moet ik op de kalender darten?
Ik weet wat je denkt en ik beloof alvast dat we dit jaar de ATP-telling gaan volgen als proef! Ik had vannacht alleen geen zin meer om dat nog aan te passen, maar zie dat ik vergeten ben dat te melden.quote:
Scherp, die gaat er zo in.quote:
Ik ben daar inmiddels ook voorstander van, atp puntentellingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt en ik beloof alvast dat we dit jaar de ATP-telling gaan volgen als proef! Ik had vannacht alleen geen zin meer om dat nog aan te passen, maar zie dat ik vergeten ben dat te melden.
[..]
Scherp, die gaat er zo in.
Je staat op de PM-lijstquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef rhubarb het volgende:
Ik ga dit jaar eens een poging wagen....
Ja want daar waar jij naar toe gaat is geen internet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Op welke dag moeten we de eerste voorspelling gedaan hebben?
Maandagavond ergens?
Dit ivm weekend weg.
Waar zeg ik dat ? Bemoeial.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ja want daar waar jij naar toe gaat is geen internet.
Het is tien uur later in Melbourne, dus ervan uitgaande dat de eerste wedstrijden rond 11:00 beginnen zal het hier rond 01:00 zijn. Dus zondagavond zou het beste zijn om in elk geval uit alle wedstrijden te kunnen kiezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Op welke dag moeten we de eerste voorspelling gedaan hebben?
Maandagavond ergens?
Dit ivm weekend weg.
Er moet toch een jaar zijn dat je de Masters niet haaltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
In die PM lijkt het alsof ik op instorten sta.Ik ben dit jaar nog beter!!
Die staat in de OP, franklop!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:54 schreef franklop het volgende:
Intel, heb je een overzicht met de te verdedigen punten per toernooi??
Dank je wel, Intel!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die staat in de OP, franklop!
2-3 maanden geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef Salamando het volgende:
Laat ik maar redelijk veilig beginnen.
1. Roddick
offtopic: sinds wanneer is Dustin Brown duits dan?
Een herintreder, altijd leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Na een paar jaar absentie probeer ik dit jaar weer mee te doen.
Dag 1 : Kohlschreiber
Ja, ik kreeg je PM dus ik dacht, dit jaar weer een poging wagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een herintreder, altijd leuk!
De teller staat momenteel op 33, dat is wat karig t.o.v. de 49 van vorig jaar! Allemaal je vriendjes en vriendinnetjes roepen!
Volgens mij krijg je al twee jaar een PMquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg je PM dus ik dacht, dit jaar weer een poging wagen.
Ja klopt. Maar ik dacht nieuw seizoen nieuwe kansen. In 2009 en 2010 ging het persoonlijk wat minder met me, waardoor ik gewoon nauwelijks er aan toe kwam. Nu probeer ik het weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je al twee jaar een PM![]()
Top! Op weg naar de WTFquote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik dacht nieuw seizoen nieuwe kansen. In 2009 en 2010 ging het persoonlijk wat minder met me, waardoor ik gewoon nauwelijks er aan toe kwam. Nu probeer ik het weer.
Dit seizoen is pas net begonnenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef franklop het volgende:
100% score op unieke picks dit seizoen
ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef franklop het volgende:
100% score op unieke picks dit seizoen
johquote:
Ja hoor. Zodra ze bekend zijn kan dat alquote:Op maandag 17 januari 2011 11:22 schreef rhubarb het volgende:
Kunnen de picks voor dag 2 al doorgegeven worden?
volgens mij is Johannesburg de volgende, 31/01quote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef VegaKip het volgende:
Rotterdam is de volgende denk ik? Dan maar op die wachten..Succes iedereen!
moet dat nouquote:
Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij is Johannesburg de volgende, 31/01
Volgend jaar nog minder te verdedigen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Cuevas in 5 eraf tegen Gil
Het zal ook weer es niet, succes ermee en zak erin met je schijtspel
we kunnen toch wel de ATP opzet gebruiken ten dele? GS uitspelen is 2000 punten, ATP MS toernooi 1000 etc. Om het picks probleem op te lossen dm doe je de punten verdeling daartussen naar eigen inzicht aanpassenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even een klein discussiepuntje inzake de wijziging van de puntentelling naar de ATP-ranking:
Ik heb er over nagedacht, maar zoals ik het zie is de huidige opzet van XL's Tennisgame niet compatibel met het ATP-puntensysteem.
• Wij geven picks door per dag en niet per ronde. Hierdoor kun je geen onderscheid maken in het behalen van speelrondes.
• Wij geven hierdoor soms meerdere picks door per ronde, waardoor je geen tussenstap hebt in de punten, zoals we dat nu wel hebben.
• Dit maakt het lastig om de punten van vorig jaar te converteren naar de ATP-punten, waardoor de XL-ranking me weer een hoop problemen oplevert
De eerste twee punten zijn op te lossen door per ATP-speelronde een pick door te geven, maar daardoor wordt het mijns inziens makkelijker om een toernooi uit te spelen en de rest van t verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |