Ik ben daar inmiddels ook voorstander van, atp puntentellingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt en ik beloof alvast dat we dit jaar de ATP-telling gaan volgen als proef! Ik had vannacht alleen geen zin meer om dat nog aan te passen, maar zie dat ik vergeten ben dat te melden.
[..]
Scherp, die gaat er zo in.
Je staat op de PM-lijstquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef rhubarb het volgende:
Ik ga dit jaar eens een poging wagen....
Ja want daar waar jij naar toe gaat is geen internet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Op welke dag moeten we de eerste voorspelling gedaan hebben?
Maandagavond ergens?
Dit ivm weekend weg.
Waar zeg ik dat ? Bemoeial.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ja want daar waar jij naar toe gaat is geen internet.
Het is tien uur later in Melbourne, dus ervan uitgaande dat de eerste wedstrijden rond 11:00 beginnen zal het hier rond 01:00 zijn. Dus zondagavond zou het beste zijn om in elk geval uit alle wedstrijden te kunnen kiezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Op welke dag moeten we de eerste voorspelling gedaan hebben?
Maandagavond ergens?
Dit ivm weekend weg.
Er moet toch een jaar zijn dat je de Masters niet haaltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
In die PM lijkt het alsof ik op instorten sta.Ik ben dit jaar nog beter!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |