Ik ben het niet vergeten hoor, maar ben momenteel in New York voor een trainingskamp. Ik pak de voorbereiding groots aan dit jaar. 5 of 6 januari zal ik alles bekendmaken! Australian Open begint pas een week later toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:21 schreef franklop het volgende:
trapje omhoog maar, het tennisseizoen is immers al lang en breed bezig
prima! begint op de 17e dus genoeg tijd nogquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het niet vergeten hoor, maar ben momenteel in New York voor een trainingskamp. Ik pak de voorbereiding groots aan dit jaar. 5 of 6 januari zal ik alles bekendmaken! Australian Open begint pas een week later toch?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
By the by, voor komend jaar maar eens gaan voor een top-10 klassering.
Mark my words you filthy rabbitquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteraard! Wees scherp voor het begin van de Australian Open en stroom in.
Ik kijk er naar uit, hopelijk slaag ik er in om de spelregels op tijd te begrijpen haha.quote:
Ik heb je wel van de PM-lijst afgehaald, wil je daar weer op of kom je gewoon af en toe kijken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef Jiveje het volgende:
Speciaal hiervoor post ik weer eens op FOK.
#32 en #23quote:
Ga sowieso wel wat toernooien missen doordat ik hier nooit meer inlog, dus laat me er maar uit. Zal zelf proberen het zoveel mogelijk in de gaten te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb je wel van de PM-lijst afgehaald, wil je daar weer op of kom je gewoon af en toe kijken?
[..]
#32 en #23
Maargoed, ik ben terug van een retevet trainingskamp en zal volgende week eens een OP in elkaar flansen, uiteraard voor de AO begint! Stee tjoent!
Ik heb het dan ook op het einde van het seizoen laten lopen.. zodat ik dit jaar minder te verdedigen hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb je wel van de PM-lijst afgehaald, wil je daar weer op of kom je gewoon af en toe kijken?
#32 en #23
Maargoed, ik ben terug van een retevet trainingskamp en zal volgende week eens een OP in elkaar flansen, uiteraard voor de AO begint! Stee tjoent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |