Dan moet je ook niet pre-orderen als je het spel per se snel wil hebben. Wat is er mis met op de dag van release effe naar de Media Markt te gaan en hem op te halen voor 55 euro?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, 3 dagen geleden is dit spel al verzonden door de webshop maar hij is nog steeds niet binnen.
Kankerflikkers bij TNT ook
Rijangst ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet pre-orderen als je het spel per se snel wil hebben. Wat is er mis met op de dag van release effe naar de Media Markt te gaan en hem op te halen voor 55 euro?
Daarnaast, niet in elke stad is een MediaMarkt met zo'n aanbieding. Na zulke acties zit je al gauw aan de 65 euro. Als je 'm online dan voor 50 ofzo kan hebben is dat alleen maar mooi.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet pre-orderen als je het spel per se snel wil hebben. Wat is er mis met op de dag van release effe naar de Media Markt te gaan en hem op te halen voor 55 euro?
Gelukkkig kun je die vanavond upgradenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:16 schreef RSHOW het volgende:
Nu al weekend? Zozo halve dagen..
Ik moet nog ff om daarna de file in te rijden met mn 90pk astra
gelukkig bezorgt Sandd welquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
TNT staakte gisteren en vandaag.
Ik haal ook alleen maar bronsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:27 schreef Toempf het volgende:
Frustrerend om te zien dat iedereen hier zo makkelijk goud kan halen en ik heb er de grootste moeite mee. Ik kan echt niet rijden
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik haal ook alleen maar brons
IrishBastard zorg dat je de IA license wint, dan krijg je een RAM 1500quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
Godsamme, ik zit nu al 2 dagen te kijken bij die used cars, en voor mij dus geen pickups hèHeb ik alle andere cups al op goud, maar nou kan ik de amateurklasse niet afmaken door die kutpickups
Overigens, die Buick Special '62 is echt geniaalMet zo'n sedan alle supercars in het Classic Supercar challenge klaren
Ok, beetje zelf opgefokt nog, dus nu met 618 pk ofzo
gewoon overal een trophy of alles goud?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
IrishBastard zorg dat je de IA license wint, dan krijg je een RAM 1500
Heb het niet gepre-ordered maar besteld op de dag van de release.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Knap.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb licence A en B volledig goud. vanavond of vannacht maar beginnen met iC. En ben bezig het 8:41.024 Nordschleife AMG challenge SL300 te uppen.
Ik had 'm bij FRS besteld een een aantal maanden geleden. Sturen ze laatst nog een mail dat ze 'm op 23 november sturen, en wat doen die stumpers... sturen ze 'm om 6 uur (!) 's ochtends op 24 november.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Heb het niet gepre-ordered maar besteld op de dag van de release.
Maar omdat die sukkels bij TNT weer meer geld willen hebben zit ik nu te wachten
Staken zaait alleen maar haat en geen sympathie zoals ze blijkbaar telkens denken
je wist toch van tevoren dat TNT staakte?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Heb het niet gepre-ordered maar besteld op de dag van de release.
Maar omdat die sukkels bij TNT weer meer geld willen hebben zit ik nu te wachten
Staken zaait alleen maar haat en geen sympathie zoals ze blijkbaar telkens denken
Zo moeilijk is hij niet hor met je controller...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:10 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat de Nascar proef voor mij niet te doen is met dualshock.
de derde prof amateurs![]()
![]()
gister 25 keer en vandaag weer ik kom niet in de buurt van brons op 1 klotekeertje na.
Ga het weer proberen als ik een stuurtje heb.
¿Wat is een goed stuurtje?
Hoax, die is veel duurder dan 20.000 credits!quote:
Heb je die met die SLS ook al geprobeerd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb licence A en B volledig goud. vanavond of vannacht maar beginnen met iC. En ben bezig het 8:41.024 Nordschleife AMG challenge SL300 te uppen.
Als ik mn G25 weer kan gebruiken gebruik ik een G25.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens voor de mensen met een stuurtje, welk stuur gebruiken jullie?
Zo te zien is goud daar behoorlijk makkelijk. Goed rondje, maar het lijkt meer op een tijd voor zilver zeg maar.quote:
Die van mij, inclusief playseat, staat ook elders. Maar ik moet echt zo vreselijk wennen aan rijden met stuurtje, ik vind de controller het fijnst.. doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als ik mn G25 weer kan gebruiken gebruik ik een G25.Op dit moment kan ik m alleen nergens plaatsen door verhuizing.
Klopt, zeker gezien ik de chicane verneuk, net als de toegang naar flugplatz.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo te zien is goud daar behoorlijk makkelijk. Goed rondje, maar het lijkt meer op een tijd voor zilver zeg maar.
Vet eens kijken of ik daar aan kan tippen. tot nu toe in de AMG challenge alles goud... tenminste met die SL300, vanavond ga ik voor goud op de hele baan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je moet een auto hebben voor je special events mag doen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Meike26 het volgende:
Waarom kan je een auto als de Audi TT niet hebben als eerste auto ?
Als je met events in Speciaal begint, win je geld en kan je dus makkelijk een auto als de TT kopen, of heb ik dat mis ?
Overigens, mijn eerste autootje is een blauwe Mazda AZ-1 geworden..en word komende tijd nog wat getuned...ook leuk om mee te driften trouwens
Meld zich, ben een brons rijder(hier en daar zilver)quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:34 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enigedat doet me weer goed
Ik heb zoiets van eerst alles maar op brons en zilver halen en dan later als ik er zin in heb voor goud gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Meld zich, ben een brons rijder(hier en daar zilver)
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van eerst alles maar op brons en zilver halen en dan later als ik er zin in heb voor goud gaanBen al bijna level 17... Gaat snel.
gelukkig er zijn er meer ,af en toe is zilver of goudquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Meld zich, ben een brons rijder(hier en daar zilver)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |