Schade model heb je pas later schijnt het...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Trouwens mis ik het of is er geheel geen schademodel? Met mijn blokkendoos Mazda Demio remde ik te laat
Ik reed net een 8:43,125 met iemand bij de eerste carrousel waarbij ik buiten om moest en erg wijd uitkwam en nog wat schoonheidsfoutjes her en der. Keertje tegen elkaar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb licence A en B volledig goud. vanavond of vannacht maar beginnen met iC. En ben bezig het 8:41.024 Nordschleife AMG challenge SL300 te uppen.
Veel plezier dinsdag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist ook besteld voor een mooi prijsje. Hij staat vandaag op gameoffer voor 49,95:
[ afbeelding ]
Beetje laat, sorry
Daar had ik ook last van, ik was het gewoon vergeten 2 uur later kwam ik erachter dat mijn PS3 nog aanstond, toen was ie wel klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Mindstate het volgende:
Net gekocht, vraagt hij of ik hem wil installeren op de harde schijf; prima denk ik.
Ben ik intussen al bijna 40 minuten verder..
Shopto.net ¤45,- moet je wel even geduld hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist ook besteld voor een mooi prijsje. Hij staat vandaag op gameoffer voor 49,95:
[ afbeelding ]
Beetje laat, sorry
Staat je PS3 op Nederlands ingesteld, dus de XMB?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens hoe heb jij hem in het Nederlands bij mij gaf hij alleen Engels Grieks en Turks aan
Denk het niet, dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Staat je PS3 op Nederlands ingesteld, dus de XMB?
Vooral zo laten, ik wilde het in het begin naar Engels veranderen, maar heb het maar zo gelaten. Paar gesproken dingen in het spel zijn echt gewoon Nederlands gesproken, ''gefeliciteerd met je licentie bla bla''. Vind het maar cheesy staan, bijna tenenkrommend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zal het wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |