Veel plezier dinsdag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist ook besteld voor een mooi prijsje. Hij staat vandaag op gameoffer voor 49,95:
[ afbeelding ]
Beetje laat, sorry
Daar had ik ook last van, ik was het gewoon vergeten 2 uur later kwam ik erachter dat mijn PS3 nog aanstond, toen was ie wel klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Mindstate het volgende:
Net gekocht, vraagt hij of ik hem wil installeren op de harde schijf; prima denk ik.
Ben ik intussen al bijna 40 minuten verder..
Shopto.net ¤45,- moet je wel even geduld hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist ook besteld voor een mooi prijsje. Hij staat vandaag op gameoffer voor 49,95:
[ afbeelding ]
Beetje laat, sorry
Staat je PS3 op Nederlands ingesteld, dus de XMB?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens hoe heb jij hem in het Nederlands bij mij gaf hij alleen Engels Grieks en Turks aan
Denk het niet, dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Staat je PS3 op Nederlands ingesteld, dus de XMB?
Vooral zo laten, ik wilde het in het begin naar Engels veranderen, maar heb het maar zo gelaten. Paar gesproken dingen in het spel zijn echt gewoon Nederlands gesproken, ''gefeliciteerd met je licentie bla bla''. Vind het maar cheesy staan, bijna tenenkrommend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zal het wel zijn
ik ook, ook al was het een pain in the ass om dat te halen. Steeds 10 msquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ben blij dat ik die B5 gewoon legit op goud heb staan.
Nee man alles erop en eraanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef Desunoto het volgende:
De Mach 1 is sowieso een schitterende auto
Moet je niets aan doen, gewoon laten zoals 'ie is
Ik speel dat wel eens tussendoor, zet de race aan en ga eten ofzo. Coureur is nu level 4 dacht ik maar echt spannend is het niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef nero7 het volgende:
Wie speelt de B-Spec eigenlijk?
Ik ga even een Fok! Server maken.
Ik vind het ook geen moer aan. Zonde van de dev-tijd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik speel dat wel eens tussendoor, zet de race aan en ga eten ofzo. Coureur is nu level 4 dacht ik maar echt spannend is het niet.
Boost upgrades?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vraag me af waarom op een BMW M3 geen boost upgrades werken.
Ja, heb het spel niet aan, maar volgens mij is het turbo.quote:
Oh oke das wel raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja, heb het spel niet aan, maar volgens mij is het turbo.
Primaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik reed net een 8:43,125 met iemand bij de eerste carrousel waarbij ik buiten om moest en erg wijd uitkwam en nog wat schoonheidsfoutjes her en der. Keertje tegen elkaar?
De moeilijkheidsgraad bouwt op volgens mij..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Mindstate het volgende:
Waar kun je in je career de moeilijkheidsgraad aanpassen? Ik heb een race arcade gedaan en daar op Beginner gezet omdat ik nooit racegames speel maar nu in Career gaat het wel iets te makkelijk, maar zie zo 123 niet waar dat veranderd moet worden?
Als je een paar level's hoger komt wordt de schade anders, mits premium auto...maar hey, een goede coureur maakt geen schade...plus mijn cam staat altijd op bumper view dus zie die schade niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef Andyy het volgende:
Met 200 km/h hard crashen in een muur en een licht deukje hebben
Heb ik ook maar weet niet wat het is..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef beetotheizzo het volgende:
Nog meer mensen problemen met de tijd en datum instellingen??
Heb het in de XMB veranderd en de tijdzone op GMT+1 amsterdam gezet en nog geeft ie aan dat het niet goed is...vond het eerst niet boeiend maar erger me er steeds meer aan, en dan vooral dat ik het niet goed krijg....help...iemand???
Ben ik niet alleen...pfooeeequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb ik ook maar weet niet wat het is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |