abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91546493
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

You won :P
ik heb et mailtje gevonden :')
stond ergens waar die niet moest staan :')
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:34:14 #62
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_91584574
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Juicyhil, draaien er nou altijd elke maand wel 2 films die jij echt graag wilt zien? Of bezoek je films dubbel puur om die 18 Euro er uit te halen?
als ik alleen naar films ga die ik per sé in de bios wil zien haal ik die kaart er niet uit, maar ik ga gewoon naar bijna alles. vorig jaar bijna 120films in 9 maanden.....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:35:46 #63
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_91589405
Ben van plan om binnenkort een Pathé Unlimited-kaart aan te schaffen. Gaat me volgens mij een hoop geld besparen. :P Alleen nog een vraagje .... misschien een domme vraag hoor, maar er staat dat je 90 minuten voor aanvang je gereserveerde kaart op kunt halen. Houdt dit dan in dat je altijd minimaal 90 minuten voor aanvang van de film aanwezig moet zijn en dat je je dan nog die tijd moet 'vermaken' voor de film begint? Vaak ga ik nog wel wat eten voor de film start, maar ook niet altijd, dus even handig voor mij om te weten....

Als ik jullie dan nog een tip mag geven: vanavond naar The Way Back geweest met (o.a.) Ed Harris en Colin Farrell. Indrukwekkende film, een aanrader. :)
Smell the flowers while you can....
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:59:50 #64
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_91590994
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ben van plan om binnenkort een Pathé Unlimited-kaart aan te schaffen. Gaat me volgens mij een hoop geld besparen. :P Alleen nog een vraagje .... misschien een domme vraag hoor, maar er staat dat je 90 minuten voor aanvang je gereserveerde kaart op kunt halen. Houdt dit dan in dat je altijd minimaal 90 minuten voor aanvang van de film aanwezig moet zijn en dat je je dan nog die tijd moet 'vermaken' voor de film begint? Vaak ga ik nog wel wat eten voor de film start, maar ook niet altijd, dus even handig voor mij om te weten....

Als ik jullie dan nog een tip mag geven: vanavond naar The Way Back geweest met (o.a.) Ed Harris en Colin Farrell. Indrukwekkende film, een aanrader. :)
Nee, om te voorkomen dat mensen kaartjes kopen en vervolgens niet naar de film gaan was een limiet van 60 minuten. Sinds kort is dat 90 minuten. Maar je kan gewoon binnen 90 minuten voor en 10 minuten na aanvang van de film je kaartje halen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:00:45 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_91591035
Ohja, gereserveerde kaartjes moet je tenminste 30 minuten van tevoren ophalen, anders worden ze weggegeven (als het erg druk is ja)
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:07:46 #66
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_91591421
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

zoals juicyhill al zegt: nee, je kunt vanaf 90min voor aanvang juist pas kaartjes kopen :) en gereserveerde kaartjes ud op tijd ophalen!

en The Way Back...nee, ik vond het niet zoveel. veel te lang en er gebeurt te weinig. wel mooie plaatjes :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:17:07 #67
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_91591904
OK, bedankt voor de reacties. :) Dus ik kan ook nog wel 'gewoon' reserveren voor een film? Bijvoorbeeld een populaire film, zoals Harry Potter; dan is het wel handig om een paar dagen vantevoren te reserveren. :)
Smell the flowers while you can....
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:36:44 #68
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_91592959
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
OK, bedankt voor de reacties. :) Dus ik kan ook nog wel 'gewoon' reserveren voor een film? Bijvoorbeeld een populaire film, zoals Harry Potter; dan is het wel handig om een paar dagen vantevoren te reserveren. :)
yup :) of op een vreemd tijdstip (half 1 op dinsdagmiddag ofzo) of een paar weken wachten. zijn de zalen lekker leeg en kun je rustig genieten.
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:39:42 #69
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_91593135
Harry Potter nog steeds druk? Dit deel is echt zo overrated :{
pi_91597516
ik ben net terug van Tron Legacy en de docu over de graf zeppelin..
pi_91614260
Je moet sowieso altijd reserveren, ook al haal je je kaartjes toch pas 1 minuut van tevoren op.
Dan ben je zeker van de plek die je zelf wilt.

Tenzij de zaal vol zit, maar dan had je ook zonder reserveren geen kaartjes gehad.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:48:42 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_91615404
Wel jammer dat men nu in de hand werkt dat je alles moet gaan reserveren om fatsoenlijk te kunnen zitten :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:51:48 #73
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_91615555
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel jammer dat men nu in de hand werkt dat je alles moet gaan reserveren om fatsoenlijk te kunnen zitten :')
of op rare tijden gaan, maandagmiddag bijvoorbeeld of wachten tot een film al een tijd draait.
pi_91615749
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Je moet sowieso altijd reserveren, ook al haal je je kaartjes toch pas 1 minuut van tevoren op.
Dan ben je zeker van de plek die je zelf wilt.

Tenzij de zaal vol zit, maar dan had je ook zonder reserveren geen kaartjes gehad.
ik kom regelmatig een kwartier voor begin voorstelling binnenwandelen en heb dan nog prima keuze in 98% van de gevallen, ook op vrijdag avond en zaterdag avond
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:03:18 #75
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_91616123
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kom regelmatig een kwartier voor begin voorstelling binnenwandelen en heb dan nog prima keuze in 98% van de gevallen, ook op vrijdag avond en zaterdag avond
pcies, alleen avatar was in het begin echt vaak uitverkocht. nu kom je dat zelden tegen.
pi_91623311
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef mschol het volgende:

[..]

Moet je eens naar de sneak gaan in Delft :P

Nu draait die ook wel vaak in de kleinste zaal, maar toch.
'And I called your name,
pi_91623677
Oh daarover gesproken wil ik meteen een klacht formuleren.
Heb het al vaker meegemaakt, en dinsdag bij The Tourist weer.

Ging met mn vriendin naar de sneak. niet gereserveerd. Ga je je plekje uitzoeken bij de automaat, zit de halve zaal vol met mensen die in hun eentje komen. Prima verder, zou het zelf ook zo doen, maar dan houden ze expres overal een plekje tussen elkaar vrij.

Godver irritant en asociaal gedrag is dat voor de rest van de bezoekers die met meerderen zijn!
'And I called your name,
pi_91624297
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Moet je eens naar de sneak gaan in Delft :P

Nu draait die ook wel vaak in de kleinste zaal, maar toch.
bij de sneaks heb je dan inderdaad weinig kans op een ECHT goede plek, meestal is er wel plek op de onderste rijen in het midden..
pi_91624345
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Oh daarover gesproken wil ik meteen een klacht formuleren.
Heb het al vaker meegemaakt, en dinsdag bij The Tourist weer.

Ging met mn vriendin naar de sneak. niet gereserveerd. Ga je je plekje uitzoeken bij de automaat, zit de halve zaal vol met mensen die in hun eentje komen. Prima verder, zou het zelf ook zo doen, maar dan houden ze expres overal een plekje tussen elkaar vrij.

Godver irritant en asociaal gedrag is dat voor de rest van de bezoekers die met meerderen zijn!
dat is deels de schuld van de website, die wil je niet direct naast iemand zetten, die laat er een stoel tussen bij reserveren... 8)7
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:18:56 #80
12621 tcr
*nix 4ever
pi_91674804
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:09 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is deels de schuld van de website, die wil je niet direct naast iemand zetten, die laat er een stoel tussen bij reserveren... 8)7
Dat is alleen als je zelf kiest, als je direct de keuze neemt dan zit je wel naast iemand. Ik ga natuurlijk voor die plek dat ik links en rechts niemand naast me heb en bij 99% is dat niet erg, zitten er toch maar 20 man in de bios.

Zag dat City weer open was, maar wel een boel kleine zaaltjes daar (volgens de website wat films proberen te reserveren).
pi_91688666
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef tcr het volgende:

[..]

Dat is alleen als je zelf kiest, als je direct de keuze neemt dan zit je wel naast iemand. Ik ga natuurlijk voor die plek dat ik links en rechts niemand naast me heb en bij 99% is dat niet erg, zitten er toch maar 20 man in de bios.

Zag dat City weer open was, maar wel een boel kleine zaaltjes daar (volgens de website wat films proberen te reserveren).
direct de eerste keus, dan zit je op de meest klote plaats ever: rij 1 (bovenste rij) stoel 1 :')
pi_91843431
Volgende week ga ik er ook maar eens eentje halen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:23:36 #83
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_91855624
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:43 schreef picodealion het volgende:
Volgende week ga ik er ook maar eens eentje halen.
goed plan, bij meer dan 2films per maand heb je die kaart er al uit.

en het is me na ca 120 films in 12 maanden eindelijk gelukt...ik zat alleen in de bios! de film Twelve op zondag om 11.50 :') wat een prutfilm! wel lekker dat ik er gewoon op kon schelden :)
pi_91857324
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef 3rdRock het volgende:

Twelve op zondag om 11.50 :') wat een prutfilm! wel lekker dat ik er gewoon op kon schelden :)
ik vond het echt zonde van mijn tijd omdat ik die film gewoon heb afgekeken en dat heb ik niet vaak sinds de puc
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_91857603
heeft iemand hier wel eens geklaagd bij pathe over de toeslag die moet worden betaald bij 3D films? (en dan voornamelijk i.c.m. een PUC?)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:39:35 #86
12621 tcr
*nix 4ever
pi_91861783
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier wel eens geklaagd bij pathe over de toeslag die moet worden betaald bij 3D films? (en dan voornamelijk i.c.m. een PUC?)
Ik heb opzich nog niet zo'n bezwaar tegen 3D films, wel als ze alleen in 3D te zien zijn !!! Dan heb je als PUC-houder dus geen keus (oke je kunt ook niet gaan :)).

Dus geen Green Hornet voor mij, de agenda van volgende week is wel erg mager, niks wat ik nog wil zien. Thuis maar eens films de backlog verwerken :).
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:00:25 #87
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_91863011
quote:
Beste Unlimited Cardhouder,

Pathé City Amsterdam staat iedere donderdag in het teken van All-inclusive. Dit betekent dat alle voorstellingen hier gepaard gaan met een lekker hapje en drankje. Ook voor Pathé Unlimited Cardhouders is het mogelijk om op donderdag in Pathé City gebruik te maken van dit arrangement. Tegen bijbetaling van ¤ 3,50 is dit combiticket voor Pathé Unlimited Cardhouders te koop.

Omdat Pathé City de gehele donderdag All-inclusive zal zijn, is het alleen mogelijk een voorstelling te bezoeken met het combiticket. Er zullen deze dag geen reguliere tickets verkrijgbaar zijn in Pathé City.

Het combiticket geldt uitsluitend op de donderdag en is alleen beschikbaar in Pathé City. De overige dagen van de week kun je wel gewoon reguliere tickets verkrijgen, waarvoor je als Pathé Unlimited Cardhouder niet hoeft bij te betalen. Voor meer informatie over het combiticket, klik hier. Wil je weten voor welke voorstellingen je combitickets kunt bestellen, klik dan hier.

We hopen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en dat je snel gebruik komt maken van het combiticket in Pathé City.

Met vriendelijke groet,

Pathé Unlimited klantenservice
Lekker is dat. Bezoekers verplichten om te dure voedsel te betalen als ze op een donderdag naar de film willen. -O- Ze hadden op zijn minst een uitzondering kunnen voor de vaste klanten met een PUC.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:07:54 #88
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_91863496
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Lekker is dat. Bezoekers verplichten om te dure voedsel te betalen als ze op een donderdag naar de film willen. -O- Ze hadden op zijn minst een uitzondering kunnen voor de vaste klanten met een PUC.
mee eens, dat slaat echt nergens op!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:08:02 #89
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_91863502
Je zou het maar niet weten en daar gewoon binnenlopen en dat je ook nog extra moet betalen :')

Flesje Grolsch is 3,50 :')
pi_91866345
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik heb opzich nog niet zo'n bezwaar tegen 3D films, wel als ze alleen in 3D te zien zijn !!! Dan heb je als PUC-houder dus geen keus (oke je kunt ook niet gaan :)).
ik ga eens een briefje naar klachtenlijn van pathe doen omwille van een aantal redenen:
1) wat betreft 3D films heb je in 99% van de keren geen keus meer, heb je keus kan je alleen kiezen uit 3D OV/3D NL en NL
2) we moeten als PUC houders extra betalen voor iets wat we wellicht niet willen (geen keus!), ook verdwijnt een stuk gemak waarvoor je de kaart gekocht hebt (niet meer hoeven te betalen)
3) amsterdam city wijziging is natuurlijk van de zotte _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')