als ik alleen naar films ga die ik per sé in de bios wil zien haal ik die kaart er niet uit, maar ik ga gewoon naar bijna alles. vorig jaar bijna 120films in 9 maanden.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Juicyhil, draaien er nou altijd elke maand wel 2 films die jij echt graag wilt zien? Of bezoek je films dubbel puur om die 18 Euro er uit te halen?
Nee, om te voorkomen dat mensen kaartjes kopen en vervolgens niet naar de film gaan was een limiet van 60 minuten. Sinds kort is dat 90 minuten. Maar je kan gewoon binnen 90 minuten voor en 10 minuten na aanvang van de film je kaartje halen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ben van plan om binnenkort een Pathé Unlimited-kaart aan te schaffen. Gaat me volgens mij een hoop geld besparen.Alleen nog een vraagje .... misschien een domme vraag hoor, maar er staat dat je 90 minuten voor aanvang je gereserveerde kaart op kunt halen. Houdt dit dan in dat je altijd minimaal 90 minuten voor aanvang van de film aanwezig moet zijn en dat je je dan nog die tijd moet 'vermaken' voor de film begint? Vaak ga ik nog wel wat eten voor de film start, maar ook niet altijd, dus even handig voor mij om te weten....
Als ik jullie dan nog een tip mag geven: vanavond naar The Way Back geweest met (o.a.) Ed Harris en Colin Farrell. Indrukwekkende film, een aanrader.
zoals juicyhill al zegt: nee, je kunt vanaf 90min voor aanvang juist pas kaartjes kopenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ben van plan om binnenkort een Pathé Unlimited-kaart aan te schaffen. Gaat me volgens mij een hoop geld besparen.Alleen nog een vraagje .... misschien een domme vraag hoor, maar er staat dat je 90 minuten voor aanvang je gereserveerde kaart op kunt halen. Houdt dit dan in dat je altijd minimaal 90 minuten voor aanvang van de film aanwezig moet zijn en dat je je dan nog die tijd moet 'vermaken' voor de film begint? Vaak ga ik nog wel wat eten voor de film start, maar ook niet altijd, dus even handig voor mij om te weten....
Als ik jullie dan nog een tip mag geven: vanavond naar The Way Back geweest met (o.a.) Ed Harris en Colin Farrell. Indrukwekkende film, een aanrader.
yupquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
OK, bedankt voor de reacties.Dus ik kan ook nog wel 'gewoon' reserveren voor een film? Bijvoorbeeld een populaire film, zoals Harry Potter; dan is het wel handig om een paar dagen vantevoren te reserveren.
of op rare tijden gaan, maandagmiddag bijvoorbeeld of wachten tot een film al een tijd draait.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel jammer dat men nu in de hand werkt dat je alles moet gaan reserveren om fatsoenlijk te kunnen zitten
ik kom regelmatig een kwartier voor begin voorstelling binnenwandelen en heb dan nog prima keuze in 98% van de gevallen, ook op vrijdag avond en zaterdag avondquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Je moet sowieso altijd reserveren, ook al haal je je kaartjes toch pas 1 minuut van tevoren op.
Dan ben je zeker van de plek die je zelf wilt.
Tenzij de zaal vol zit, maar dan had je ook zonder reserveren geen kaartjes gehad.
pcies, alleen avatar was in het begin echt vaak uitverkocht. nu kom je dat zelden tegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom regelmatig een kwartier voor begin voorstelling binnenwandelen en heb dan nog prima keuze in 98% van de gevallen, ook op vrijdag avond en zaterdag avond
Moet je eens naar de sneak gaan in Delftquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom regelmatig een kwartier voor begin voorstelling binnenwandelen en heb dan nog prima keuze in 98% van de gevallen, ook op vrijdag avond en zaterdag avond
bij de sneaks heb je dan inderdaad weinig kans op een ECHT goede plek, meestal is er wel plek op de onderste rijen in het midden..quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Moet je eens naar de sneak gaan in Delft
Nu draait die ook wel vaak in de kleinste zaal, maar toch.
dat is deels de schuld van de website, die wil je niet direct naast iemand zetten, die laat er een stoel tussen bij reserveren...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Oh daarover gesproken wil ik meteen een klacht formuleren.
Heb het al vaker meegemaakt, en dinsdag bij The Tourist weer.
Ging met mn vriendin naar de sneak. niet gereserveerd. Ga je je plekje uitzoeken bij de automaat, zit de halve zaal vol met mensen die in hun eentje komen. Prima verder, zou het zelf ook zo doen, maar dan houden ze expres overal een plekje tussen elkaar vrij.
Godver irritant en asociaal gedrag is dat voor de rest van de bezoekers die met meerderen zijn!
Dat is alleen als je zelf kiest, als je direct de keuze neemt dan zit je wel naast iemand. Ik ga natuurlijk voor die plek dat ik links en rechts niemand naast me heb en bij 99% is dat niet erg, zitten er toch maar 20 man in de bios.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is deels de schuld van de website, die wil je niet direct naast iemand zetten, die laat er een stoel tussen bij reserveren...
direct de eerste keus, dan zit je op de meest klote plaats ever: rij 1 (bovenste rij) stoel 1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef tcr het volgende:
[..]
Dat is alleen als je zelf kiest, als je direct de keuze neemt dan zit je wel naast iemand. Ik ga natuurlijk voor die plek dat ik links en rechts niemand naast me heb en bij 99% is dat niet erg, zitten er toch maar 20 man in de bios.
Zag dat City weer open was, maar wel een boel kleine zaaltjes daar (volgens de website wat films proberen te reserveren).
goed plan, bij meer dan 2films per maand heb je die kaart er al uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:43 schreef picodealion het volgende:
Volgende week ga ik er ook maar eens eentje halen.
ik vond het echt zonde van mijn tijd omdat ik die film gewoon heb afgekeken en dat heb ik niet vaak sinds de pucquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
Twelve op zondag om 11.50wat een prutfilm! wel lekker dat ik er gewoon op kon schelden
Ik heb opzich nog niet zo'n bezwaar tegen 3D films, wel als ze alleen in 3D te zien zijn !!! Dan heb je als PUC-houder dus geen keus (oke je kunt ook niet gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier wel eens geklaagd bij pathe over de toeslag die moet worden betaald bij 3D films? (en dan voornamelijk i.c.m. een PUC?)
Lekker is dat. Bezoekers verplichten om te dure voedsel te betalen als ze op een donderdag naar de film willen.quote:Beste Unlimited Cardhouder,
Pathé City Amsterdam staat iedere donderdag in het teken van All-inclusive. Dit betekent dat alle voorstellingen hier gepaard gaan met een lekker hapje en drankje. Ook voor Pathé Unlimited Cardhouders is het mogelijk om op donderdag in Pathé City gebruik te maken van dit arrangement. Tegen bijbetaling van ¤ 3,50 is dit combiticket voor Pathé Unlimited Cardhouders te koop.
Omdat Pathé City de gehele donderdag All-inclusive zal zijn, is het alleen mogelijk een voorstelling te bezoeken met het combiticket. Er zullen deze dag geen reguliere tickets verkrijgbaar zijn in Pathé City.
Het combiticket geldt uitsluitend op de donderdag en is alleen beschikbaar in Pathé City. De overige dagen van de week kun je wel gewoon reguliere tickets verkrijgen, waarvoor je als Pathé Unlimited Cardhouder niet hoeft bij te betalen. Voor meer informatie over het combiticket, klik hier. Wil je weten voor welke voorstellingen je combitickets kunt bestellen, klik dan hier.
We hopen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en dat je snel gebruik komt maken van het combiticket in Pathé City.
Met vriendelijke groet,
Pathé Unlimited klantenservice
mee eens, dat slaat echt nergens op!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Lekker is dat. Bezoekers verplichten om te dure voedsel te betalen als ze op een donderdag naar de film willen.Ze hadden op zijn minst een uitzondering kunnen voor de vaste klanten met een PUC.
ik ga eens een briefje naar klachtenlijn van pathe doen omwille van een aantal redenen:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik heb opzich nog niet zo'n bezwaar tegen 3D films, wel als ze alleen in 3D te zien zijn !!! Dan heb je als PUC-houder dus geen keus (oke je kunt ook niet gaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |