je kan tickets 90 minuten van te voren afhalen (wat imho hetzelfde is als kopen)quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens, is het dan ook zo dat ik 90 minuten van tevoren een kaartje kan kopen (dus lees: niet reserveren maar kopen)
was dit niet 3 maanden?quote:minimale abonnementsperiode van 4 maanden.
Yep en als de film dan niks is kan je direct een nieuw kaartje halen, ik zeg joepiequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens, is het dan ook zo dat ik 90 minuten van tevoren een kaartje kan kopen (dus lees: niet reserveren maar kopen)
Ik ben anderhalf jaar geleden lid geworden, toen was dat ook zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan tickets 90 minuten van te voren afhalen (wat imho hetzelfde is als kopen)
[..]
was dit niet 3 maanden?
In dat geval is het wel wat fijner jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:28 schreef tcr het volgende:
[..]
Yep en als de film dan niks is kan je direct een nieuw kaartje halen, ik zeg joepie
Damn film-marathon houden, wel eens 4 op een dag gedaan of 2x3 films op een dag (achter elkaar). Maar nu te weinig (niet geziene) films voor, weer een tijdje op vakantie gaan.
Daarom noemde ik ook expliciet de Sneak, die lekt meestal al van tevoren uit maar lang niet altijd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik ga alleen naar films die me leuk lijken, dus weglopen doe ik toch al niet
het is inmiddels 2,5 jaar geleden dat ik lid ben gewordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geleden lid geworden, toen was dat ook zo
Ik ben er speciaal in 2005 voor naar Groningen gereden. Hemelvaartsdag, 1e film was Kingdom of Heaven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:50 schreef Juicyhil het volgende:
hehe nou ja ik woonde eerst in almere, daar hebben ze geen pathé maar utopolis en die hebben geen abo's. dus zodra ik hier in a'dam kwam wonen direct een gehaald
Haha geniaal idee. Dat moet ik ook een keer gaan doen!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden verveelden ons dus deden we het volgende:
Rotterdam:
We gingen naar Pathé De Kuip om Scott Pilgrim te gaan kijken.
Daarnaar door naar Pathé Schouwburgplein in het centrum om Fair Game te gaan kijken. Vervolgens de metro naar Den Haag gepakt om in Pathé Spuimarkt The Social Network te gaan kijken en Sint in Pathé Scheveningen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 om 21:30 uur zal Pathé de voorpremière van de hilarische horrorcomedy Tucker & Dale vs Evil vertonen. Als houder van de Pathé Unlimited Card ontvang je hiervoor exclusief een uitnodiging.
Over de film:
In deze horrorcomedy houden twee plattelandsvrienden (Tyler Labine en Alan Tudyk) vakantie in hun ‘nieuwe’ vakantiehuisje, midden in het bos. Een stel jonge studenten viert hun voorjaarsvakantie in hetzelfde bos en ziet de twee goedzakken aan voor enge moordenaars. Zelfs als het simpele duo één van de meiden (Katrina Bowden) van de verdrinkingsdood weet te redden, worden ze door de jongeren van slechte bedoelingen verdacht.
Wil je van dit aanbod gebruik maken, meld je aan door op één van de onderstaande bioscopen te klikken. De rest wijst zich vanzelf. Ook mag je geheel kosteloos iemand meenemen. Deze persoon hoeft niet in het bezit te zijn van een Pathé Unlimited Card.
Pathé de Kuip Rotterdam,
Pathé Spuimarkt Den Haag,
Pathé de Munt Amsterdam
De voorpremière zal alleen in deze bioscopen plaatsvinden en de toegangsbewijzen worden toegewezen op volgorde van aanmelding en tot de capaciteit van de zaal het toelaat. Wees er dus snel bij!
Er zijn zovaak premieres waar je als PUC gratis naar binnen mag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:42 schreef Flixxy het volgende:
Weet iemand trouwens of je moet betalen voor de voorpremière? Er staat alleen dat degene die je meeneemt gratis naar binnen mag.
Normaal is het toch zo dat je met PUC alleen gratis naar reguliere voorstellingen mag?
quote:Beste Pathé Unlimited Cardhouder,
We hebben goed nieuws voor je, want onze ticketmachines zijn aangepast waardoor het vanaf heden mogelijk is om in één transactie zowel met je Pathé Unlimited Card als met een pinbetaling tickets te kopen.
Je kunt nu dus gemakkelijker stoelen naast elkaar krijgen als je met iemand komt die geen Pathé Unlimited kaart heeft.
Bij de ticketmachine kun je na het selecteren van de voorstelling, een keuze maken tussen het toevoegen van een ticket via een pinbetaling (regulier ticket) of een ticket via je Pathé Unlimited Card (klantenkaart). Onze medewerkers kunnen je eventueel assisteren bij het uitvoeren van deze transactie.
Door deze service hopen wij dat je nog meer plezier zult hebben van je Pathé Unlimited Card. Het is helaas nog niet mogelijk om ook online in één transactie Pathé Unlimited tickets als reguliere tickets te bestellen. Momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit te realiseren en uiteraard worden jullie gelijk geïnformeerd zodra dit mogelijk is.
Wij hopen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met de speciale Pathé Unlimited klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Pathé Unlimited klantenservice.
Viel me vandaag inderdaad al opquote:
Heb je wel je account geactiveerd op de site?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg die mails helemaal niet.....
het kan overigens alweer een tijdje
zodat je kan inloggen bij mijn pathe (oid) bedoel je? yupquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je wel je account geactiveerd op de site?
Ik heb soms ook wel eens een maand dat ik niet naar de bios ga. Maar meestal is er inderdaad altijd wel een film die ik wil zien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Juicyhil, draaien er nou altijd elke maand wel 2 films die jij echt graag wilt zien? Of bezoek je films dubbel puur om die 18 Euro er uit te halen?
Hmmm okay, dan heb ik geen idee waarom je ze niet krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat je kan inloggen bij mijn pathe (oid) bedoel je? yup
ik ontvang ook een (denk reguliere?) nieuwsbrief van ze...
ik ben al bijna 3 jaar klant.. _o-quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmm okay, dan heb ik geen idee waarom je ze niet krijgtMisschien ben ik een goede klant
You wonquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al bijna 3 jaar klant.. _o-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |