abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135551230
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De manier waarop en de toon gaan inderdaad in die richting. Iedere inhoudelijke nuance ontbreekt. Je ziet zelf toch ook wel dat je een Farage, Wilders of Le Pen inhoudelijk niet erg serieus kan nemen?
Kunnen we een 99.999 serieus nemen? Jouw toon is nog minder genuanceerd.

quote:
Die Europese samenwerking is noodzaak, met je bang en boos terugtrekken achter de dijken kies je voor relatieve armoede en de marge, dat wil uiteindelijk niemand.
Europese samenwerking is noodzaak. Maar niet op deze manier.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_135551330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Heb ik een van deze namen genoemd dan?
Het betreft hier toch het Faragetopic? Ik had het in elk geval wel over de toon van figuren als Wilders en Farage.
pi_135551357
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:31 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kunnen we een 99.999 serieus nemen? Jouw toon is nog minder genuanceerd.

[..]

Europese samenwerking is noodzaak. Maar niet op deze manier.
Dat het beter kan en moet onderschrijft iedereen. Maar waarom dan voor de simpele populisten vallen? Wat is daar zo aantrekkelijk aan?
Behalve dan dat ze net als jij blijkbaar van de persoonlijke aanval houden.
pi_135551380
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het betreft hier toch het Faragetopic? Ik had het in elk geval wel over de toon van figuren als Wilders en Farage.
Ja en dus? Ik ga slechts in op jouw reactie. Wilders en Le Pen vind ik racistische idioten. Farage kan ik wel om lachen maar vind ik veel en veel te conservatief.

Maar mensen voor de huidige vorm van de E.U. blijven maar constant het ´achter de dijken terugtrekken gebruiken.´ Terwijl dit een achterlijk argument is. Voor de E.U. hadden we ook al enorme internationale handel.

Als je tegen de E.U. in zijn huidige vorm bent betekent
1) Niet dat je persé tegen de E.U. bent als idee
2) Niet dat je pro isolatie bent.

Een vergissing die heel erg veel mensen maken. s
pi_135551441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Premium_Quality het volgende:
Dat is natuurlijk nooit zo goed als zelf spreken.
Ik geloof dat jij het niet helemaal snapt. Iedereen in het EU parlement spreekt zijn of haar eigen taal. Via oortjes wordt dat vertaald naar de taal van de luisteraar. Een fransman spreekt daar dus Frans en hoort daar dus Frans. Een Nederlander spreekt daar Nederlands en hoort Nederlands. Een Engelsman spreekt daar Engels en hoort Engels. Farage heeft dus geen enkel voordeel ten opzichte van zijn collegae omdat hij Engels spreekt.
pi_135551456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ja en dus? Ik ga slechts in op jouw reactie. Wilders en Le Pen vind ik racistische idioten. Farage kan ik wel om lachen maar vind ik veel en veel te conservatief.

Maar mensen voor de huidige vorm van de E.U. blijven maar constant het ´achter de dijken terugtrekken gebruiken.´ Terwijl dit een achterlijk argument is. Voor de E.U. hadden we ook al enorme internationale handel.

Als je tegen de E.U. in zijn huidige vorm bent betekent
1) Niet dat je persé tegen de E.U. bent als idee
2) Niet dat je pro isolatie bent.

Een vergissing die heel erg veel mensen maken. s
En andersom wordt enige nuance bij het gescheld op de EU ook al snel verkeerd geïnterpreteerd als zijnde helemaal pro EU in de huidige vorm ;).
pi_135551534
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En andersom wordt enige nuance bij het gescheld op de EU ook al snel verkeerd geïnterpreteerd als zijnde helemaal pro EU in de huidige vorm ;).
Hullie doen het ook ;)

Guilt by association, hypocrisie van tegenstander verwijten, Lyrebird persoonlijk aanvallen. Je bent weer goed op dreef vandaag 99.999 O+
pi_135551883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Hullie doen het ook ;)

Guilt by association, hypocrisie van tegenstander verwijten, Lyrebird persoonlijk aanvallen. Je bent weer goed op dreef vandaag 99.999 O+
We zijn niet anders gewend op POL. Een normale discussie verzandt hier snel in verwijten en ad-homini.
En waar zou dat nou aan liggen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135551942
Farage is een clown en een populist.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_135551988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

We zijn niet anders gewend op POL. Een normale discussie verzandt hier snel in verwijten en ad-homini.
Wat minder heetgebakerd reageren als een poliltieke held of ideologie op inhoud wordt afgefakkeld zou al een slok op een borrel schelen.
En nu kappen met persoonlijk geneuzel en terug naar het onderwerp.
pi_135552005
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hij heeft wel wat populistisch, en bij het optreden in het EP laat hij zich van zijn Britse kant zien (in het Britse Lagerhuis zou zijn manier van spreken beter tot z'n recht komen dan tussen al die grijze muizen in het EP).

Dat je hem een clown noemt, geeft volgens mij aan dat je hem niet mag, of dat je bang bent voor zijn invloed.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_135552027
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat minder heetgebakerd reageren als een poliltieke held of ideologie op inhoud wordt afgefakkeld zou al een slok op een borrel schelen.
Ga jij je ook eens aan je eigen regels houden?
pi_135552064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ga jij je ook eens aan je eigen regels houden?
Je zag dat je zelf met persoonlijk geneuzel begon vandaag? Je bent slim genoeg om je op de inhoud in plaats van op de man te richten.
pi_135552077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef Lyrebird het volgende:

Dat je hem een clown noemt, geeft volgens mij aan dat je hem niet mag, of dat je bang bent voor zijn invloed.
of kan het betekenen dat hij zich als een populistische clown gedraagt?
pi_135552733
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gebrek aan moderatie en een mod die zelf constant het verkeerde voorbeeld geeft.

*Let op edit is incoming ;( :{
pi_135552795
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Maar slaat vaak genoeg de spijker op zijn kop.
pi_135553370
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En weet wat een groot deel van het electoraat wil zeggen tegen de eurowappies.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135554407
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De EU functioneert zoals de lidstaten dat willen.

Farage is de spreekbuis van de slecht geïnformeerde Britse pers en kiezers. De enige invloed die Farage en die UKIP hebben is de invloed op de Tory's die als het om de EU gaat steeds verder naar de rechts populistische hoek worden gedreven.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_135556742
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De EU functioneert zoals de lidstaten dat willen.

Farage is de spreekbuis van de slecht geïnformeerde Britse pers en kiezers. De enige invloed die Farage en die UKIP hebben is de invloed op de Tory's die als het om de EU gaat steeds verder naar de rechts populistische hoek worden gedreven.
Ik denk dat dat eerder een persoonlijke mening is, want Farage is de enige die een beetje de spijker op de kop loopt te meppen en dat EP een spiegel probeert voor te houden.
1947-2016
pi_135556809
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat ook een slok op een borrel zou schelen is dat een ieder het zou accepteren wanneer er een spiegeltje voorgehouden wordt.
1947-2016
pi_135558497
quote:
Ik snap Farage niet zo goed. Hij zegt: 'U komt hier meneer Samaras en u vertelt ons dat u de soevereine wil van het griekse volk vertegenwoordigt?' Dat is toch ook gewoon zo? Samaras is toch op een democratische wijze verkozen? Farage beweert dat Griekenland nu onder buitenlandse controle is. Maar de leningen van de Trojka, die zijn toch ook gewoon door de democratisch verkozen politici geaccepteerd? En datzelfde geldt toch voor de hervormingen die bij die leningen horen?

Met andere woorden, wat is er precies ondemocratisch aan Griekenland?
pi_135558704
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar heb jij dan kritiek op?
I´m back.
pi_135558870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar heb jij dan kritiek op?
O.a het verhuiscircus, de landbouwsubsidies, het subsidiecircus in het algemeen, de doelmatigheid en besluitvaardigheid etc. 27 commissarissen kunnen nooit allemaal een nuttige taak hebben bijvoorbeeld.

Maar hier echt iets aan doen vraagt ook van landen dat ze soms iets inleveren en dat blijkt zonder voldoende druk heel lastig.
pi_135559255
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

O.a het verhuiscircus, de landbouwsubsidies, het subsidiecircus in het algemeen, de doelmatigheid en besluitvaardigheid etc. 27 commissarissen kunnen nooit allemaal een nuttige taak hebben bijvoorbeeld.

Maar hier echt iets aan doen vraagt ook van landen dat ze soms iets inleveren en dat blijkt zonder voldoende druk heel lastig.
Waar dus veel critici hier ook op hameren...

Maar je bent het alleen niet eens met de kritiek dat met het openstellen van de grenzen voor arbeidsmigranten uit alle uithoeken van de EU (en daar buiten: Malta verkoopt paspoorten en nu komen Moldaviërs via Roemenië ook de EU binnen, het wachten is nog op Serviërs en Albanezen) en de hieruit voortvloeiende oneerlijke concurrentie op de arbeidsmarkt het schip langzaam de wal keert???

Je bent het dus voor 75% eens met de critici?
I´m back.
pi_135559338
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat de EU functioneert zoals de lidstaten dat willen. Als je het efficienter en beter wil maken zal er macht en invloed ingeleverd moeten worden door sommige landen en daar zijn ze allemaal niet bereid toe!

Het geklaag over de ECHR door de Engelsen is trouwens helemaal belachelijk trouwens. Het Europees verdrag voor de rechten van de mens is zowat opgesteld door een Brit. Sir David Maxwell Fyfe, graaf van Kilmuir, hoog kanselier van het Verenigd Koninkrijk. Een conservatief politicus en advocaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')