SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 19-01-2014 21:36:00 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind het maar niks dat je mij een EUrofiele troll noemt, mag dat hier? Jammer dat je niet gewoon puur inhoudelijk op mijn reactie in kan gaan. Veel wijzer wordt ik hier niet van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n EUrofiele troll. Hoeveel kreeg je voor je registratie hier?
Gewoon even de premier vervangen voor een eurofiel poppetje. Godverdomme in Europa, het mooie Europa dat door de idiote eurofielen tot een communistisch-neoliberale suprastaat gevormd dient te worden. Welke sociale en culturele destructie de Europese volkeren, al jaren in vrede levend zonder een EU levend, er dan ook van moeten ondervinden.
Alles voor de Federale Staten van Europa, no matter what.
Jij verdedigt dit walgelijke Reich.
Nee, dat hij je zo noemt is inderdaad niet de bedoeling. Bij herhaling verdwijnt het.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:05 schreef Basterds het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat je mij een EUrofiele troll noemt, mag dat hier? Jammer dat je niet gewoon puur inhoudelijk op mijn reactie in kan gaan. Veel wijzer wordt ik hier niet van.
Er zou eigenlijk een beweging op gang moeten komen om mensen, die Europa spuugzat zijn, aan te sporen op de SP of PVV te laten stemmen bij de Europese verkiezingen. Als er zoveel weerstand is tegen Europa en de regeringspartijen negeren gewoon de wil van hun achterban dan moeten ze het maar op de harde manier leren. Ik heb bijna heel mijn leven VVD gestemd, de laatste jaren PVV, ik sta mijlen ver van de SP maar als ik bij de Europese verkiezingen niet op de PVV zou kunnen stemmen dan zou zelfs ik SP stemmen. Dus landgenoten of kameraden maak een keuze tussen de PVV of de SP, REDT ONS VAN DE ONDERGANG!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, hij slaat de demofobe maniakken in het EP goed om de oren.
Nu Nederland nog met Artikel50 en dan valt de EU in elkaar. Als zowel het VK als wij eruitstappen, is het gedaan met dat idiote speelprojectje van Benito Barroso, Markus Schulz en Kaiser Hermann von Rompuy I.
Beslissingsrecht terug naar eigen land en lekker handelen met iedereen die maar wil, zonder politieke ketenen van die Brusselse boevenbende.
Vergeet niet dat al die topics die jij hier opende in POL, met allerlei plannen die je wil doorvoeren (met de meeste ben ik het niet eens, maar dat hoort zo in een volwassen democratie) zinloos blijken, omdat je geen reet meer te zeggen hebt over je eigen land.
Dat bepaalt namelijk een kliek van wereldvreemde wolven in Brussel voor jou (en alle andere 450 miljoen zielen die niet om dit project gevraagd hebben).
Ik steun je op een veilige 8000 km afstand. Hoewel, Frans Guyana hoort ook bij de EU en da's niet zo ver.quote:Op vrijdag 4 april 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een beweging op gang moeten komen om mensen, die Europa spuugzat zijn, aan te sporen op de SP of PVV te laten stemmen bij de Europese verkiezingen. Als er zoveel weerstand is tegen Europa en de regeringspartijen negeren gewoon de wil van hun achterban dan moeten ze het maar op de harde manier leren. Ik heb bijna heel mijn leven VVD gestemd, de laatste jaren PVV, ik sta mijlen ver van de SP maar als ik bij de Europese verkiezingen niet op de PVV zou kunnen stemmen dan zou zelfs ik SP stemmen. Dus landgenoten of kameraden maak een keuze tussen de PVV of de SP, REDT ONS VAN DE ONDERGANG!!!!
Ik heb allang besloten om op de SP te stemmen voor die verkiezing, in belangrijke mate omdat die partij wel goed begrijpt wat er allemaal misgaat in de EU. De SP is nog niet zo ver om uit de EU te willen stappen maar in ieder geval willen zij het vuur aan de schenen leggen binnen de EU.quote:Op vrijdag 4 april 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een beweging op gang moeten komen om mensen, die Europa spuugzat zijn, aan te sporen op de SP of PVV te laten stemmen bij de Europese verkiezingen.
Dit zet alles nog eens op een rij, wat ergquote:
I used to be a left wing film maker, now I am a grumpy middleage libertarianquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dit zet alles nog eens op een rij, wat erg
Val je altijd zo blind voor propaganda?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dit zet alles nog eens op een rij, wat erg
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Val je altijd zo blind voor propaganda?
Jij weet toch ook wel dat een Farage het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben? of val jij ook al blind voor simpel populisme?quote:
verbeterdquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wel dat een Farage ik het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben?
Al die gebouwen, commissies, zakkenvullend personeel, allemaal fake?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
Jij weet toch ook wel dat een Farage het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben? of val jij ook al blind voor simpel populisme?
Het gaat uiteraard om de goedkope en onzinnige conclusies die er aan verbonden worden vanuit een bepaald politiek propagandadoel. Maar je pikt het dus blind zolang het in je straatje valt, primaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Al die gebouwen, commissies, zakkenvullend personeel, allemaal fake?
Dan is het idd een knappe virtual reality film die Farage heeft gemaakt![]()
Beter trouwens dan die van de maanlanding want dat was eenvoudig zwart wit met lage resolutie
Het is een goed portret van Farage waar veel van zijn critici aan het woord komenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Al die gebouwen, commissies, zakkenvullend personeel, allemaal fake?
Dan is het idd een knappe virtual reality film die Farage heeft gemaakt![]()
Beter trouwens dan die van de maanlanding want dat was eenvoudig zwart wit met lage resolutie
Dat was een vermakelijk klein uurtje. Die man is dus zo echt als het maar kan zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
The media has to be controled, en dit zeg een journaliste
Wat een gruwel moet het concept van mensen die hun eigen leven willen leiden voor jou zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wel dat een Farage het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben? of val jij ook al blind voor simpel populisme?
Juist niet, daaromheen ik juist tegen die figuren die als blinde gelovigen achter de zoveelste profeet aanlopen.... Ongeacht de politieke kleur, dat scheelt ook nogalquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een gruwel moet het concept van mensen die hun eigen leven willen leiden voor jou zijn.
Bij Nigel Farage is het heel duidelijk, What you see is what you get.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juist niet, daaromheen ik juist tegen die figuren die als blinde gelovigen achter de zoveelste profeet aanlopen.... Ongeacht de politieke kleur, dat scheelt ook nogal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |