abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135660470
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135660734
Nieuwe OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 19-01-2014 21:36:00 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135670072
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D
Nog zo'n EUrofiele troll. Hoeveel kreeg je voor je registratie hier?

Gewoon even de premier vervangen voor een eurofiel poppetje. Godverdomme in Europa, het mooie Europa dat door de idiote eurofielen tot een communistisch-neoliberale suprastaat gevormd dient te worden. Welke sociale en culturele destructie de Europese volkeren, al jaren in vrede levend zonder een EU levend, er dan ook van moeten ondervinden.

Alles voor de Federale Staten van Europa, no matter what.

Jij verdedigt dit walgelijke Reich.
Ik vind het maar niks dat je mij een EUrofiele troll noemt, mag dat hier? Jammer dat je niet gewoon puur inhoudelijk op mijn reactie in kan gaan. Veel wijzer wordt ik hier niet van.
pi_135675068
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:05 schreef Basterds het volgende:

[..]

Ik vind het maar niks dat je mij een EUrofiele troll noemt, mag dat hier? Jammer dat je niet gewoon puur inhoudelijk op mijn reactie in kan gaan. Veel wijzer wordt ik hier niet van.
Nee, dat hij je zo noemt is inderdaad niet de bedoeling. Bij herhaling verdwijnt het.
pi_138494010

vrijdag 4 april 2014 @ 01:56:56 #256
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138494566
Dat wordt weer smullen! Ik ga kijken. :Y
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 april 2014 @ 02:03:16 #257
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_138494628
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, hij slaat de demofobe maniakken in het EP goed om de oren.

Nu Nederland nog met Artikel50 en dan valt de EU in elkaar. Als zowel het VK als wij eruitstappen, is het gedaan met dat idiote speelprojectje van Benito Barroso, Markus Schulz en Kaiser Hermann von Rompuy I.

Beslissingsrecht terug naar eigen land en lekker handelen met iedereen die maar wil, zonder politieke ketenen van die Brusselse boevenbende.

Vergeet niet dat al die topics die jij hier opende in POL, met allerlei plannen die je wil doorvoeren (met de meeste ben ik het niet eens, maar dat hoort zo in een volwassen democratie) zinloos blijken, omdat je geen reet meer te zeggen hebt over je eigen land.

Dat bepaalt namelijk een kliek van wereldvreemde wolven in Brussel voor jou (en alle andere 450 miljoen zielen die niet om dit project gevraagd hebben).
Er zou eigenlijk een beweging op gang moeten komen om mensen, die Europa spuugzat zijn, aan te sporen op de SP of PVV te laten stemmen bij de Europese verkiezingen. Als er zoveel weerstand is tegen Europa en de regeringspartijen negeren gewoon de wil van hun achterban dan moeten ze het maar op de harde manier leren. Ik heb bijna heel mijn leven VVD gestemd, de laatste jaren PVV, ik sta mijlen ver van de SP maar als ik bij de Europese verkiezingen niet op de PVV zou kunnen stemmen dan zou zelfs ik SP stemmen. Dus landgenoten of kameraden maak een keuze tussen de PVV of de SP, REDT ONS VAN DE ONDERGANG!!!!
pi_138494747
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zou eigenlijk een beweging op gang moeten komen om mensen, die Europa spuugzat zijn, aan te sporen op de SP of PVV te laten stemmen bij de Europese verkiezingen. Als er zoveel weerstand is tegen Europa en de regeringspartijen negeren gewoon de wil van hun achterban dan moeten ze het maar op de harde manier leren. Ik heb bijna heel mijn leven VVD gestemd, de laatste jaren PVV, ik sta mijlen ver van de SP maar als ik bij de Europese verkiezingen niet op de PVV zou kunnen stemmen dan zou zelfs ik SP stemmen. Dus landgenoten of kameraden maak een keuze tussen de PVV of de SP, REDT ONS VAN DE ONDERGANG!!!!
Ik steun je op een veilige 8000 km afstand. Hoewel, Frans Guyana hoort ook bij de EU en da's niet zo ver.

Voor een vrij Frans Guyana, zal ik hier bepleiten dan. :7

De Colombianen kennen Suriname niet eens, dus denk dat het een lastige taak gaat worden.

Stem Artikel50:

• de enige belangrijke beslissing is: JA, doorgaan en de problemen verergeren of NEE, eigen beslissingsrecht terug
• het is in feite een referendum voor of tegen de EU. De polls zijn ons redelijk gezind, maar de venijnige partijen zullen hun propaganda overal mogen uitstorten
• de behoefte aan een tegengeluid is groot. Genoeg intellectuelen die een breedgedragen platform kunnen opzetten, het burgerforum.eu is een aardig initiatief, maar je moet zendtijd hebben
• en op alle mogelijke manieren via internet duidelijk maken hoe vals en vuil dit instituut is
• alle andere inhoudelijke punten (of je nou CU'er, SP'er, GL'er, PvdA'er -twijfelgevalletje-, VVD'er of zelfs D'66-er bent) kun je dan later mooi zelf in eigen land regelen. Volgens eigen debat, cultuur, wetten en idee een land te runnen

vrijdag 4 april 2014 @ 02:23:50 #259
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138494798
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zou eigenlijk een beweging op gang moeten komen om mensen, die Europa spuugzat zijn, aan te sporen op de SP of PVV te laten stemmen bij de Europese verkiezingen.
Ik heb allang besloten om op de SP te stemmen voor die verkiezing, in belangrijke mate omdat die partij wel goed begrijpt wat er allemaal misgaat in de EU. De SP is nog niet zo ver om uit de EU te willen stappen maar in ieder geval willen zij het vuur aan de schenen leggen binnen de EU.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:33:15 #260
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_138498135
quote:
Dit zet alles nog eens op een rij, wat erg :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:44:10 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138498369
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Oud_student het volgende:

[..]

I used to be a left wing film maker, now I am a grumpy middleage libertarian
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138498770
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Val je altijd zo blind voor propaganda?
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:15:30 #263
45206 Pietverdriet
pi_138499085
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Val je altijd zo blind voor propaganda?
:')
pi_138499351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:')
Jij weet toch ook wel dat een Farage het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben? of val jij ook al blind voor simpel populisme?
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:35:43 #265
45206 Pietverdriet
pi_138499663
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Jij weet toch ook wel dat een Farage ik het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben?
verbeterd
pi_138499821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

verbeterd
Prima dat je nu eindelijk durft te erkennen dat je inhoud maar eng vindt Piet :).
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:51:40 #267
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_138500125
quote:
Jij weet toch ook wel dat een Farage het nu niet bepaald van de goed doordachte inhoud moet hebben? of val jij ook al blind voor simpel populisme?
Al die gebouwen, commissies, zakkenvullend personeel, allemaal fake?
Dan is het idd een knappe virtual reality film die Farage heeft gemaakt :)
Beter trouwens dan die van de maanlanding want dat was eenvoudig zwart wit met lage resolutie 8-)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_138500193
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Beter trouwens dan die van de maanlanding want dat was eenvoudig zwart wit met lage resolutie 8-)
Het gaat uiteraard om de goedkope en onzinnige conclusies die er aan verbonden worden vanuit een bepaald politiek propagandadoel. Maar je pikt het dus blind zolang het in je straatje valt, prima :)
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:54:42 #269
45206 Pietverdriet
pi_138500198
The media has to be controled, en dit zeg een journaliste
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:55:54 #270
45206 Pietverdriet
pi_138500220
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het is een goed portret van Farage waar veel van zijn critici aan het woord komen
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:15:03 #271
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_138510058
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
The media has to be controled, en dit zeg een journaliste
Dat was een vermakelijk klein uurtje. Die man is dus zo echt als het maar kan zijn.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:17:34 #272
379943 Paper_Tiger
pi_138510140
quote:

[..]

Wat een gruwel moet het concept van mensen die hun eigen leven willen leiden voor jou zijn.
pi_138510785
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Wat een gruwel moet het concept van mensen die hun eigen leven willen leiden voor jou zijn.
Juist niet, daaromheen ik juist tegen die figuren die als blinde gelovigen achter de zoveelste profeet aanlopen.... Ongeacht de politieke kleur, dat scheelt ook nogal ;).
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:10:47 #274
45206 Pietverdriet
pi_138511579
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Juist niet, daaromheen ik juist tegen die figuren die als blinde gelovigen achter de zoveelste profeet aanlopen.... Ongeacht de politieke kleur, dat scheelt ook nogal ;).
Bij Nigel Farage is het heel duidelijk, What you see is what you get.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Martin Schulz die een kritische paragraaf uit fraude onderzoeken van de EU liet verwijderen.
In tegenstelling tot veel, heel veel EU parlementsleden die de kluit belazeren door vrijdagmorgen even tekenen voor aanwezigheid en dan vertrekken maar wel hun daggeld cashen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:04:10 #275
379943 Paper_Tiger
pi_138513243
Het is juist niet iemand om achteraan te lopen. Het is iemand die zegt ik geef je de controle over je eigen leven en je eigen omgeving terug. Over immigratie ben ik het overigens niet met hem eens. Wel over de voorwaarden om recht te hebben op bijstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')