Mooiste sportmoment vind ik niet. Al is het WK lastig als één moment te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele internationale sport.
Terechte winnaar. Mooiste sportmoment van het jaar en bekroning op een carriére.
ach dat is met veel wintersportenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is een C-sport het is he le maal niks
Tja, maar om hem nu aan een teamsporter te geven geeft bij mij ook dubbele gevoelens. Naar mijn mening was Sneijder niet belangrijker voor het Nederlandse team dan andere als Van Bommel of een Stekelenburg. Hetzelfde kan je zeggen voor de prestaties bij zijn club Inter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, ik vind altijd aan de top staan knapper dan één keer uit je slof schieten.
Die ligt nu al lang in bedquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef BB-King het volgende:
Sneijder zal zich nu wel gekleineerd voelen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, ik vind altijd aan de top staan knapper dan één keer uit je slof schieten.
Kramer won gewoon de moeilijkste wedstrijd, de 5KM was zeldzaam veel druk en de eerste wedstrijd. Bovendien win hij ook het EK en WK.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef Jovatov het volgende:
Dat was wel echt een schitterende 1500 meter toen, dat die Shani Davis versloeg
Waar Kramer en Sneijder het uiteindelijk op cruciale momenten verloren, won Tuitert op dat éne cruciale moment wel.
Verder niets ten nadele van Sneijder en Kramer overigens, ook topsporters
Tja het valt nu erg ongunstig. PSV was er 5 jaar terug met de hele selectie. Het moet ook maar uitkomen. En om de 4 jaar zijn er veel wintersporters genomineerd, ja dat is ook lastig in december.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef Adelante het volgende:
Wat een zielige bedoening eigenlijk, te kneuterig voor woorden en 1 speler van het TEAM van het jaarDoe dan niks
Dit dus. Wat bij Kramer blijft hangen is die 10km en de teampursuit en bij Sneijder de verloren finale.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef Jovatov het volgende:
Dat was wel echt een schitterende 1500 meter toen, dat die Shani Davis versloeg
Waar Kramer en Sneijder het uiteindelijk op cruciale momenten verloren, won Tuitert op dat éne cruciale moment wel.
Verder niets ten nadele van Sneijder en Kramer overigens, ook topsporters
Nee hoor het hele seizoen Sneijder blijft hangen. CL finale vergeten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit dus. Wat bij Kramer blijft hangen is die 10km en de teampursuit en bij Sneijder de verloren finale.
Hou nou toch op man. De sport is zo breed als een modelspoorbaan..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele internationale sport.
Terechte winnaar. Mooiste sportmoment van het jaar en bekroning op een carriére.
Sneijder won trouwens 3 prijzen en verloor er één en dan zeggen dat hij op het cruciale moment mis gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit dus. Wat bij Kramer blijft hangen is die 10km en de teampursuit en bij Sneijder de verloren finale.
Buiten zijn schuld om..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sneijder won trouwens 3 prijzen en verloor er één en dan zeggen dat hij op het cruciale moment mis gaat![]()
Tuitert was in de teamachtervolging ook niet de sterkste en Kramer wel. Bij Kramer ging alleen de 10km mis.
Alleen tellen de voetballers daar niet bij meequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Remzz het volgende:
Ach ja, alle A-sporters hebben gestemd dus lijkt het mij wel een terechte uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |