Ja idd, het is toch een beetje Tuitert of Sneijder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef rubbereend het volgende:
Het nadeel is dat bij Kramer toch ook het gevoel blijft hangen "het was maar één keer goud".
Maar in dit geval steekt de individuele sporter wel erg boven zijn team uit. Hij is iemand die duidelijk het verschil maakte. Dan heb je er wat mij betreft ook recht op. Anders vallen er ook veel wielrenners af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Teamsporter t.o.v. individuele sporter...
Tja...in mijn ogen moet een individuele sporter die titel winnen.
De sporters zelf bepalen al jaren wie er sportvrouwen man en ploeg wordt . als het aan Mart zou liggen zou het Sven worden en coach zelfs Kemkers omdat hij toch de coach is die ondanks die wissel 2 olympische kampioenen mee naar hus neemt of Avital Selinger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Stiggie het volgende:
Mooi! Had eerst verwacht dat ze geen prijzen aan voetballers zouden gaan geven nadat ik mart hoorde op de radio... top
Eigenlijk wel gek Kemkers niet genomineerd is als coach van het jaar en Jac Orie wel. als je alle veroverde titels bij elkaar gaat optellen heeft Kemkers toch wel een stuk meer bereikt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef maril het volgende:
[..]
De sporters zelf bepalen al jaren wie er sportvrouwen man en ploeg wordt . als het aan Mart zou liggen zou het Sven worden en coach zelfs Kemkers omdat hij toch de coach is die ondanks die wissel 2 olympische kampioenen mee naar hus neemt of Avital Selinger.
Maar wel op het juiste moment en na Ard Schenk de eerste die het kon op de 1.500 meter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
mwah, zeg maar diegene die het minst vaak op het allerhoogste niveau presteert
Tja, ik vind altijd aan de top staan knapper dan één keer uit je slof schieten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel op het juiste moment en na Ard Schenk de eerste die het kon op de 1.500 meter.
Niemand buiten onze grens boeit deze sport inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een sport die wereldwijd tussen Nederlandse reclameborden rijdt
Het is gewoon een hele internationale sport.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een sport die wereldwijd tussen Nederlandse reclameborden rijdt
Het is een C-sport het is he le maal niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele internationale sport.
Terechte winnaar. Mooiste sportmoment van het jaar en bekroning op een carriére.
Nog kleiner?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef BB-King het volgende:
Sneijder zal zich nu wel gekleineerd voelen.
Curling is ook een internationale sportquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele internationale sport.
Terechte winnaar. Mooiste sportmoment van het jaar en bekroning op een carriére.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |