Dan zit je waarschijnlijk in het donker zonder stroom :p. Ach kaarsjes zijn ook verlichting, en een warmere sfeer!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:58 schreef sproetjes het volgende:
verdomme, vind ik eergisteren een brief voor de buurvrouw "laatste aanmaning" van de energie maatschappij.. (beetje wazig geregeld allemaal hier, tussen meter, samen energie delen blabla, komt er op neer dat zij t hele voorschot betaald en ik moet een gedeelte aan haar overmaken, maar die muts reageert nooit als ik vraag wanneer ze t geld moet hebben).. komt de eigenaar van t pand beneden net hier om te vertellen dat ze ook nooit haar deel van de VVE betaald (pas als hij t naar 4 maanden vraagt)...
ALS IK STRAKS TOCH ZONDER STROOM ZIT HE![]()
Naar mijn ouders. En op zondag voetballen.quote:
Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat kansloos van al die festivals om nu al kaarten te verkopen. Lowlands is ook al uitverkocht voordat er goed en wel een naam bekend is.
Is evengoed wel top nieuws!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een positief gesprek gehad, waarbij vooropgesteld werd dat ze graag met me verder zouden willen omdat ze een positieve indruk hebben over me en de dingen die ik laat zien.
Het probleem is alleen dat er overal onzekerheden bestaan, dat ligt aan de aard van het bedrijf en spreekt me deels ook wel erg aan. Anderzijds loop je daarmee ook tegen de nodige risico's.
Keuzes...keuzes. Had beter metselaar kunnen worden, dan had ik echt iets gekund met mijn handen en was wel duidelijk wat ik moest doen
Binnenkort heel wat stappen die ik moet gaan zetten.
Ik dacht dat het pas op 10 december wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat kansloos van al die festivals om nu al kaarten te verkopen. Lowlands is ook al uitverkocht voordat er goed en wel een naam bekend is.
Volgens mij heb je al bier op?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet nog niet als ik straks aan het bier na het trainen met de boys
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
whehe we kunnen ook elkaar vervelen
Lekker doe mij ook maar een portie maar dan zonder de vis maar met biefstukquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond ga ik denk ik de bank besoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |