Loesje zou klinken als volgt:quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
Fragment
Er was mijn broer die onverwacht thuiskwam en me betrapte bij het
rondsnuffelen in zijn kamer. Hij hield me gevangen. Ik moest bij hem
blijven totdat onze moeder thuiskwam zodat hij haar kon bewijzen
dat ik op zijn kamer was geweest. Ik lag ontvoerd te zijn op het bed
terwijl hij aan zijn bureau zijn repetitie leerde. Ik vond het stiekem
erg gezellig.
Tjitske Jansen
Klinkt ook bekend.
quote:Gezellig & Lekker knus met mijn broertje op zijn kamer.
Loesje.
Ja en bij dit gedicht denk ik nog toen ik en me zusje nog klein waren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
Fragment
Er was mijn broer die onverwacht thuiskwam en me betrapte bij het
rondsnuffelen in zijn kamer. Hij hield me gevangen. Ik moest bij hem
blijven totdat onze moeder thuiskwam zodat hij haar kon bewijzen
dat ik op zijn kamer was geweest. Ik lag ontvoerd te zijn op het bed
terwijl hij aan zijn bureau zijn repetitie leerde. Ik vond het stiekem
erg gezellig.
Tjitske Jansen
Klinkt ook bekend.
Met een dergelijke zin bewijs je toch al ongeveer het tegendeel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die goed zijn met taal en gevoelens omschrijven, gewoon, omdat ik daar niet bij hoor.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een dergelijke zin bewijs je toch al ongeveer het tegendeel.
Ik hou van veel stijlfiguren die gebruikt worden in de taal.
Haha. Ja jij en wijn. Resultaat. Volgende morgen ziek,koppijn,kosten. Maar laat het je lekker smaken. Ik hoef alleen vandaag nog te werken heb ik ook weekend. Zaterdag feest. Dan zal ik weer eens even gaan drinken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:48 schreef friekin_ het volgende:
Trusten Mich. Ik zit nog aan wijn. Ik wil dadelijk niet eens meer zien waar ik strompel. Morgen wordt loodzwaar. Liever met hoofdpijn doorbrengen dan nuchter.
Komt wel goed, laat je me even weten wanneer je het achter de rug hebt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:48 schreef friekin_ het volgende:
Trusten Mich. Ik zit nog aan wijn. Ik wil dadelijk niet eens meer zien waar ik strompel. Morgen wordt loodzwaar. Liever met hoofdpijn doorbrengen dan nuchter.
Erm...vroegah, is dit een keer geweest. Toen ik nog een kleine huize was lag de sneeuw zo hoog in de tuin dat ik er net met mn hoofd bovenkwam. Combi van wind en veel sneeuw. Toen heb ik met mn neefje dat logeerde allemaal tunnels gemaakt enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:14 schreef Tism het volgende:
Hebben jullie vroeger, toen jullie nog klein waren, of als jullie dat nog zijn, ook wel eens gedroomd dat er een dag was dat je 's ochtens wakker werdt en dat er zoveel sneeuw voor de deur lag dat je tunnels moest graven om ergens te komen, en dat je tijdens het graven op tunnels van buren en buren stuiten die ook aan graven waren om naar de supermarkt te gaan!?..
succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een half uurtje gesprek met de directeur hier of er nog mogelijkheden voor mij zouden zijn. Vanmiddag gesprek met iemand anders over een project en hopen dat hij daar misschien ook nog mensen voor zoekt.
Dankjequote:
Eens, soms wens ik ook om bouwvakker te zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een positief gesprek gehad, waarbij vooropgesteld werd dat ze graag met me verder zouden willen omdat ze een positieve indruk hebben over me en de dingen die ik laat zien.
Het probleem is alleen dat er overal onzekerheden bestaan, dat ligt aan de aard van het bedrijf en spreekt me deels ook wel erg aan. Anderzijds loop je daarmee ook tegen de nodige risico's.
Keuzes...keuzes. Had beter metselaar kunnen worden, dan had ik echt iets gekund met mijn handen en was wel duidelijk wat ik moest doen
Binnenkort heel wat stappen die ik moet gaan zetten.
Dan schrijf je overige uren die je ook hebt gewerkt er ook maar bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben nu 5 uur gewerkt, heb 2,5 uur geschreven, ben de hele tijd bezig geweest maar weet bij god niet waar ik de tijd op moet schrijven.
Grrr
Maar waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan schrijf je overige uren die je ook hebt gewerkt er ook maar bij
Klinkt als een standaard kantoorgrap waarbij een screenshot van je bureaublad gemaakt is en vervolgens de icoontjes op verborgen gezet zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Icoontjes op mijn beeldscherm doen het niet meerdingen zoals prullenbak enzo
gaar
quote:Extrema start de voorverkoop van haar Nederlandse festivals Solar Weekend en Extrema Outdoor aanstaande woensdag 1 december al. De evenementenorganisator doet dit om zodoende de btw-verhoging van kabinet-Rutte een stap voor te zijn. De kaarten zullen de prijs van 2010 behouden en de eerste kopers krijgen er ook nog een dvd bij van het desbetreffende evenement. Dit maakte Extrema zojuist bekend
http://www2.extrema.nl/?module=news&id=1173
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |