succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een half uurtje gesprek met de directeur hier of er nog mogelijkheden voor mij zouden zijn. Vanmiddag gesprek met iemand anders over een project en hopen dat hij daar misschien ook nog mensen voor zoekt.
Dankjequote:
Eens, soms wens ik ook om bouwvakker te zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een positief gesprek gehad, waarbij vooropgesteld werd dat ze graag met me verder zouden willen omdat ze een positieve indruk hebben over me en de dingen die ik laat zien.
Het probleem is alleen dat er overal onzekerheden bestaan, dat ligt aan de aard van het bedrijf en spreekt me deels ook wel erg aan. Anderzijds loop je daarmee ook tegen de nodige risico's.
Keuzes...keuzes. Had beter metselaar kunnen worden, dan had ik echt iets gekund met mijn handen en was wel duidelijk wat ik moest doen
Binnenkort heel wat stappen die ik moet gaan zetten.
Dan schrijf je overige uren die je ook hebt gewerkt er ook maar bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben nu 5 uur gewerkt, heb 2,5 uur geschreven, ben de hele tijd bezig geweest maar weet bij god niet waar ik de tijd op moet schrijven.
Grrr
Maar waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan schrijf je overige uren die je ook hebt gewerkt er ook maar bij
Klinkt als een standaard kantoorgrap waarbij een screenshot van je bureaublad gemaakt is en vervolgens de icoontjes op verborgen gezet zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Icoontjes op mijn beeldscherm doen het niet meerdingen zoals prullenbak enzo
gaar
quote:Extrema start de voorverkoop van haar Nederlandse festivals Solar Weekend en Extrema Outdoor aanstaande woensdag 1 december al. De evenementenorganisator doet dit om zodoende de btw-verhoging van kabinet-Rutte een stap voor te zijn. De kaarten zullen de prijs van 2010 behouden en de eerste kopers krijgen er ook nog een dvd bij van het desbetreffende evenement. Dit maakte Extrema zojuist bekend
http://www2.extrema.nl/?module=news&id=1173
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |