Ik ben nog nooit uitgewoond door een Limburgerquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wellicht kunnen we het een met het ander combineren
vergeet je oren ook niet dicht te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Snel je bent te jong om dit te lezen doe je ogen dicht.
Een Doka voor na het neuken om na te genieten!..quote:
Voor de post fuckpicsquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Een Doka voor na het neuken om na te genieten!..![]()
+1voor dit topic..
![]()
Als er sneeuw wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je er geen van jezelf in de sneeuw maken.
Als je morgenvroeg wakker wordt heb je misschien wel geluk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als er sneeuw was
Maar. Tzt kom jij ze maar van me maken.
Moet morgen naar Boxtel, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je morgenvroeg wakker wordt heb je misschien wel geluk.
Wat is d'r in Boxtel te beleven?quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet morgen naar Boxtel, dus denk het niet.
Slaap lekker
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:14 schreef Tism het volgende:
Hebben jullie vroeger, toen jullie nog klein waren, of als jullie dat nog zijn, ook wel eens gedroomd dat er een dag was dat je 's ochtens wakker werdt en dat er zoveel sneeuw voor de deur lag dat je tunnels moest graven om ergens te komen, en dat je tijdens het graven op tunnels van buren en buren stuiten die ook aan graven waren om naar de supermarkt te gaan!?..
Oma. En kerkhof.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is d'r in Boxtel te beleven?
Ik ook..quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso wil ik af en toe gewoon weer kind zijn. Er is een prachtig gedicht van Ingmar Heytze erover.
Toen tussen de middag buitenspelen nog een eeuwigheid leek te duren. Ja ik wil.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso wil ik af en toe gewoon weer kind zijn. Er is een prachtig gedicht van Ingmar Heytze erover.
Stoeprandenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen tussen de middag buitenspelen nog een eeuwigheid leek te duren. Ja ik wil.
Ik heb nog een sneeuwbal van vorig jaar in de vriezer liggen, die heb ik bewaard voor een speciaal moment dat nog moet komen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
winterklaar - wij wachten
op de sneeuw van vorig jaar.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb nog een sneeuwbal van vorig jaar in de vriezer liggen, die heb ik bewaard voor een speciaal moment dat nog moet komen..
Kluns!..quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:30 schreef Boy23 het volgende:
Gvd gvd kuttttttt. 2 keer al deze week. Vol pakkie marlboro uit mn zak gevallen.
Wat leuk dat jij van dat soort dingen doet. Ik ben ook zo'n raar persoon. Ik klamp me soms vast ergens aan.. gaat heul nergens over. Enthousiast over de gekste dingen.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:30 schreef Boy23 het volgende:
Gvd gvd kuttttttt. 2 keer al deze week. Vol pakkie marlboro uit mn zak gevallen.
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij al die gedichten moet ik gelijk weer aan de middelbare school denken.
Ik hou van mensen die goed zijn met taal en gevoelens omschrijven, gewoon, omdat ik daar niet bij hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo slecht had ik het daar niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |