Die van Blight staat er al meer dan lang zat in, die kan er wel uit. Inhoudelijk is dat trouwens ook zonder context gewoon Basiskennis.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die van MPG paste er niet meer achter.
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
gewoon omdat het kan en je anders spijt krijgt?
Gewoon, daaromquote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom is het verbazend dat ik pien ken?
Jamaar. Maar. ... Ugh. Nee Blight blijftquote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van Blight staat er al meer dan lang zat in, die kan er wel uit. Inhoudelijk is dat trouwens ook zonder context gewoon Basiskennis.
bekend probleemquote:
quote:
He wat? mis ik iets?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom is het verbazend dat ik pien ken?
No further questionsquote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jamaar. Maar. ... Ugh. Nee Blight blijft.
ow hihihi?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, hihihi...
Voor mij is dat niet nieuw, een vrouw...
En terecht.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jamaar. Maar. ... Ugh. Nee Blight blijft.
foboquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al zou ik het wel heel gaaf vinden als ik op de 4e regel zou passen....
Ik wacht nog op de meest perfecte uitspraak over moi. Maar hij komt maar niet echt voorbij. Het moet een allesomvattende zijn. Van de juiste personen. Ofzo.quote:
uhm ik zeg, pien is ook schattig en seksbaar, daar reageert trev op, op zijn trevsquote:
Whehequote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow hihihi?
je lacht als een wijf
Weet ik nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
KOM JE NOU NAAR DE MEET PIEN???![]()
En moet ik nog kadootjes voor je kopen?
aan welk idee?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Dat was om jou vast aan het idee te laten wennen.
Oh... wat zei Trev dan? Ik let niet opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik zeg, pien is ook schattig en seksbaar, daar reageert trev op, op zijn trevs
Hoe zou ik het anders dan moeten doen?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik zeg, pien is ook schattig en seksbaar, daar reageert trev op, op zijn trevs
ik?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Wie gaan dr eigenlijk allemaal?
Trevje!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je die al weet
[..]
Hey Enfe![]()
Ik. Is dat niet genoeg of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Wie gaan dr eigenlijk allemaal?
zaterdagquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Hoe wie wat waar. En wie staan er op de gueslist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |