Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef SeaOfLove het volgende:
vanavond dus indische rijsttafel, ik heb gemaakt: babi ketjap, ajam smoor djawa, rendang, kerrie telor, lontong, atjar komkommer, sajoer boontjes, frikadel mais daarbij pindasaus, zelfgebakken kroepoek en gebakken uitjesWas het maar vast avond
LOLquote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef Purdey het volgende:
Crackertje met speculoos op, een beker frambozen optimel
In mijn schoen zaten marsepeinen aardappeltjes, in een mooi sinterklaas papier verpakt. Helaas had de hond ze alleen eerder gevonden, en alvast voor me uitgepakt. Ook heeft hij alle aardappeltjes plat staan trappen
Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Mijn hond heeft een keer een pakje boter van het aanrecht gepakt, uitgepakt en opgegeten en het papiertje af gelikt, het was volledig gladgestreken. Ik snap niet hoe die het voor elkaar kreeg de boter zo netjes uit te pakken zonder het papier te beschadigen.
Glans op de keutel, meer niet. En een hééél braaf op zijn matje zittende hond die zijn bek aflikte die van niets wist, boter? Welke boter?quote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
HahaHoe verzinnen ze het toch! Heeft de boter geen gevolgen meer gehad?
die hond mag nooit meer z'n eigen schoen zettenquote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef Purdey het volgende:
Crackertje met speculoos op, een beker frambozen optimel
In mijn schoen zaten marsepeinen aardappeltjes, in een mooi sinterklaas papier verpakt. Helaas had de hond ze alleen eerder gevonden, en alvast voor me uitgepakt. Ook heeft hij alle aardappeltjes plat staan trappen
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 28 november 2010 17:07 schreef minilot het volgende:
Straks een vel opgerolde zelfgemaakte pasta (rotolo), gevuld met spinazie, crème fraîche en een mengsel van fijngehakte rivierkreeftjes en garnalen. Uit kookboek 'Home Made' van Yvette van Boven (aanrader!)
Pff ik heb een labrador die ooit aan zijn darmen geopereerd is (meneer had een tennisbal ingeslikt) die zou daar zo ziek van zijn geworden!quote:Op zondag 28 november 2010 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Mijn hond heeft een keer een pakje boter van het aanrecht gepakt, uitgepakt en opgegeten en het papiertje af gelikt, het was volledig gladgestreken. Ik snap niet hoe die het voor elkaar kreeg de boter zo netjes uit te pakken zonder het papier te beschadigen.
Pffffff...*BURP*... Vol!... pfffff... *spint*...quote:Op zondag 28 november 2010 12:30 schreef mazaru het volgende:
ohhhh, mijn hachee is zo lekker geworden, ik kan niet wachten tot vanavond!!
Da's ook goed katervoer ja!quote:Op zondag 28 november 2010 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe mee met de kater!
Straks naar de chinees, veel sambal bij
ik *burp* ook lekker mee. Het was weer heerlijk en had een stel tevreden dinergastenquote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef SeaOfLove het volgende:
vanavond dus indische rijsttafel, ik heb gemaakt: babi ketjap, ajam smoor djawa, rendang, kerrie telor, lontong, atjar komkommer, sajoer boontjes, frikadel mais daarbij pindasaus, zelfgebakken kroepoek en gebakken uitjesWas het maar vast avond
Uhuh...quote:
Chinees en weinig? waar komt dat nog voorquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhuh...
Maar het was weinig!
Dus nu nog een peer, mandarijn en een bak kwark,
Honger!
Haha, bizar hoeveel eten je altijd krijgt indd. Vooral de rijsttafels, als we thuis met z'n vieren aten, inclusief mijn broer die voor 3 eet, haalde we voor 3 personen. Vaak hadden we dan nog overquote:Op zondag 28 november 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chinees en weinig? waar komt dat nog voor
het zooo koud buiten, brrrquote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou brrr dat is zeker welkom
hehe, ja eigelijk wel!quote:
Nu al warm eten ?quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Tezz het volgende:
Een ovenschotel met kip en groente en daarbij aardappelpurree.
zoo herfstigquote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Hyperdude het volgende:
Porcinipecorinosalade.![]()
Wildzwijnbout met rode kool en piepers. IJbok erbij![]()
Frambozen met grappa
Caffè
Mexicaans met satesaus en zoet/zuur..... flink veel smakenquote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Purdey het volgende:
Vanavond een Mexicaanse groentenmix gegeten, rijst, overgebleven satésaus van gister, met het overgbleven zoet/zuur van gisteren.
Is ongeveer het enige dat we hier aan het milieu doen: locale producten van het seizoen.quote:
Nee? Het topic heet wat eten we vandaag, dus iedereen post wat ze vandaag gaan eten. Dat is het concept van dit topic.quote:
Niet helemaal .quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee? Het topic heet wat eten we vandaag, dus iedereen post wat ze vandaag gaan eten. Dat is het concept van dit topic.
Sperziebonen zijn toch wel lekker?quote:
had ze met champignonsaus, dan waren ze wel lekker ja. anders vind ik ze best saaiquote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sperziebonen zijn toch wel lekker?
Geeft niet .quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Excuus: "Wat eten en drinken we vandaag".
Zijn ook lekker met feta en zongedroogde tomaatjes.quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had ze met champignonsaus, dan waren ze wel lekker ja. anders vind ik ze best saai
Zo laat nog??quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geeft niet .![]()
Ontopic dan maar : Ossenhaasje van de grill met een zelfgemaakt peperroomsausje met sjalotten en Opperdoezers met botersla .
Sauzen hoeven niet perse veel calorieën te bevatten:quote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef Purdey het volgende:
Dat vind ik met veel groentes, dat ze saai zijn zonder sausje. Maar vanwege de calorien eet ik ze toch vaak zonder..
Op dit moment drink een grote kom rooibos thee met mango/perzik smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |